פענוח חלומות בס"ד

חלומות על השולח

נמצאו 601 חלומות המכילים השולח - עמוד 43


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

אני מוצאת את עצמי באה לבקר את אמא שלי בבית שילה ושאני נכנסת אני רואה במטבח שילה איזה שבע עופות גדולים ענקיים איפשד להגדיר אותם שניים כבר נכנסו לתנור ושניים על השיש לבנים מחכים לאפייה וחיד הכיור עןד כמה קטנים שהיא מנק אותם ולייד זה גם כמה אבוקדו ואני שואלת את אמא שלי בשביל מי הכמות הזאת והיא עונה בשביל ראש השנה לכולכם ואיך שהוא אני זוכרת שכולנו יושבים מסביב לשולחן והשולחן מלא בכל טוב מאחלים ואני יושבת ליד זהבה אישתו של בן דוד שלי ואני מפטפטת איתה ולפתע אני רואה ילד קטן במרפסת ואני קוראת לו לבוא ואני שואלת אותו מה שימך והוא עונה משה ואחר כך אני מוזגת לו צלחת אוכל והוא מבקש בינה לבנה ואני שמיתי לו גם פרוסה גבינה צהובה ונתתי לו גם לחם והתעררתי

חלמתי שאני עומדת בתור ארוך של המתנה בכניסה לרב עובדיה יוסף זצ"ל ,לקבל עזרה פתרון ברכה,במקום היו רק נשים עומדות יושבות וראיתי שזה תור לא מסודר אני ישבתי, זה היה נראה כמו נצח להמתין שם והיתה לי תחושה שעןקפים אותי בתור. החלטתי להכנס ואמרתי זה התור שלי עכשיו, נכנסתי לחדר של הרב בפנים היה שולחן בצורת האות ח ועליו מנות קטנות של אוכל, הרב ישב ליד השולחן ולידו עוזרים שלו, הוא קרה לי לשבת לידו, באתי לספר לו שזה כבר פעם שניה שאני אצלו ושמה שהוא אמר לי בפעם הקודמת לא עזר, איך שדיברתי הוא אמר לי קודם תאכלי ואח"כ נדבר וביקש שאוכל מצלחת קטנה שהיתה על השולחן. הוא הסתובב עם חצי גוף ךצד השני וכנראה התפלל וכך הסתיים החלום.

חלמתי שאני, אמא שלי ואח שלי בן ה-18 הולכים ברגל בסוג של מזדרון. נכנסנו שלושתנו לחדר חשוך בסוף המזדרון. אח שלי הדליק את האור בחדר ויצא מהחדר ואני ואמא שלי נשארנו לבד. המקום היה ריק חוץ משולחן ארוך אורך שהיה שם ועל השולחן היו מלא אקווריום ( או מששהו בסגנון, בצבע שקוף) ובכל אקווריום היה נחש. אמא שלי ואני הסתכלנו על כולם ופתאום אמא שלי בחרה נחש אחד והוציאה אותו. הנחש היה בצבע צהוב, מאוד ידידותי ולא מזיק. אמא שלי הרימה וליטפה את הנחש ואמרה לי תלטפי אותו גם תראה הוא ממש חמוד הוא לא מזיק, אמרתי לאמא שלי אמא אני לא רוצה אני מפחדת, היא אמרה לי תנסי והתעקשה. עשיתי את זה לבסוף ובאמת גיליתי שזה לא כל כך נורא כמו שחשבתי. הנחש הסתכל עליי במת תמים כזה כאילו ראית אני לא כזה מפחיד אני נחש טוב. תוך כדי שאני מלטפת את הנחש אני רואה באקווריום אחד שתי נחשים שמסתכלים אחד על השני ומשחקים אחד עם השני ( נראים כמו זוג). אשמח אם תעזרו לי לפרש את החלום זה מאוד חשוב לי. תודה רבה

<< עמוד קודם 43 עמוד הבא >>