פענוח חלומות בס"ד

חלומות על קלה

נמצאו 465 חלומות המכילים קלה - עמוד 43


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

שלום לפני 3 ימים חלמתי שהייתי עם החבר שלי שאני גרה אתו עכשיו באיזשהו מקום ופתאום חטפו אותנו וגם את ההורים שלי אנשים רעים ואני ידעתי שאנחנו הולכים למות אבל החלטתי להלחם נגדם לבד... התחלתי להלחם איתם בסכינים ונפצעתי אבל פצעתי את שני הבחורים הרעים בצורה קשה מאוד , ואז גיליתי שאחד מהם גוסס כבר והשני ברח , אז הייתה לי תחושה שאני חייבת לסיים את זה כדי שלא תהיה יותר סכנה לי או למשפחה שלי אש רדפנו אחרי אותו אחד שברח וראינו אותו מתחבא בריחוב והוא היה פצוע אז התקשרתי למשטרה בעודי מסתתרת ממנו ותוך שניות הגיעו מלא ניידות אבל אז היה מן פיצוץ כאילו מישהו פיזר עלינו איזה אבקה ... ואז השוטר צעק איזה משהו מוזר כמו :״ זה חומר מסוכן ״ והרגשתי איך אני נשרפת ומתתי פשוט הרגשתי איך נפלתי ובדרך ראיתי איך השוטרת ובשוטרים מתו גם ... משום מה הייתה לי מן הקלה מהמוות הזה ...אבל זה החלום הראשון שאני זוכרת כל כך במפורט אשמח לקבל פירוש

חלמתי שאני קונה מזרון לילד, המזרון היה מגולגל. המוכר היה עם זקן ואופנוע. היה ויכוח על המחיר. אח"כ ירדנו לגינה אשתי ואני היה לי מעין מסוק גדול וקשור אליו סוס פוני. פתאום המסוק התחיל לעבוד, היתה לו תקלה, אני ואשתי עפנו אחורה... כיביתי את המנוע של המסוק, הגיעו פקחים והיתה מהומה... הכל היה במציאות דמיונית. סוס הפוני הפך להיות זברה, והיא ברחה, התחלתי לרדוף אחריה, במהלך המרדף עברתי כאילו בשכונת ילדותי ... ואז ראיתי את הזברה קופצת וכאילו עוברת לגיהנום, למציאות קשה. אשה אחת אמרה שהזברה ברחה בגלל שאני לא מוציא אותה. לבסוף ראיתי קרנף גדול שנכנס לזברה בבטן והורג אותה. ברקע היו המון חיות טרף עם מבט רע בעיניים. מהפחד ברחתי הביתה, חיפשתי את המסוק והוא גם נעלם... ואז התעוררתי. בדרך כלל אני לא זוכר חלומות. החלום הזה היה מאד מוחשי, וכשהתעוררתי הרגשתי כאילו חלמתי כבר את החלום הזה, אבל בפעם הקודמת מצאתי גם את המסוק וגם את הזברה...

היי שמי דקלה שם בדוי ואני בת 22. אתמול בלילה חלמתי חלום והייתי שמחה לשמוע מפיך פירוש.. אני טסה עם בת דודה שלי לאיטליה. שעה וחצי לפני הטיסה אנחנו בדירתה של בת דודתי והיא אומרת לי שמוקדם עדין לנסוע לשדה תעופה. אני מנסה לשכנע אותה ולבסוף הצלחתי. בשדה תעופה אנחנו עומדות בתור ואני מגלה ששכחתי את הדרכון בבית ובכלל גם לא ארזתי שום דבר ואין עליי מזוודה או תיקים. אנחנו פוגשות שתי דיילות שנראות לי בנות 12 בערך והן מחליטות לעזור לנו להיכנס לשדה ולעלות לטיסה למרות שאין לי דרכון. אנחנו נכנסות איתם לשדה והן מלבישות אותנו במדי דיילות כמו שלהן בכדי שלא יגלו אותנו. אנחנו באות לעלות במעלית ישנה ( כמו באתרי בנייה) הדיילות עולות ראשונות ולפני שאנחנו מספיקות לעלות המעלית נסגרת ועולה בלעדינו. אנחנו נשארות לבד ופתאום מתחילים לרדוף אחרינו כי פרצנו לשדה תעופה. כך נגמר החלום, בעקבות צלצול טלפון... אשמח לקבל תשובה... תודה דקלה!!

<< עמוד קודם 43 עמוד הבא >>