פענוח חלומות בס"ד

חלומות על פגש

נמצאו 2,372 חלומות המכילים פגש - עמוד 44


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

מלי ואני בברלין ביום הולדת שלי מלי ואמא שלי קנו לי מדריך סיורים שיקח אותנו לסייר בברלין הוא מצחיק ובגיל שלנו תוך כדי שאנחנו מטיילות בעיר אנחנו קולטות שאין לי סוללה וכסף אז אנחנו עוצרות בדירה שלו להטעין וממנו עוצרות אצלי כדי לקחת כסף ( אמא מור ורויטל שם) אנחנו יוצאות בשנית ובזמן שאני מדברת לבד עם המדריך טיולים מלי מקבלת הודעה מסער שאומר לה שעות רוצה שהם יפגשו והיא מתרגשת ( אני יצאתי חסרת טאקט והיא הראתה לי בשקט את ההודעה ומשום מה צעקתי בקולי קולות את תכולת ההודעה) אמרתי לה שתיפגש איתו! אני בנתיים יוצאת לבחוץ למדריך טיולים אני מסתכלת טוב טוב על המדריך טיולים ואני רואה שהצמיד רגל שלו מדמם ואני מסתכלת על הרגל שלי וגם היא מדממת אני רואה שאצלי יש חתיכה של תער ואצלו יש פאקינג סכין ענקית הוא אומר לי שהוא חזק בסצנה בברלין שאוהבים כאב והוא מטייל עם הסכין צמיד עליו כל הזמן שיחתוך לו את הבשר לעומק אצרתי לו שאצלי זה לא יחזיק אם אני אתקע סכין ואני מצביעה לו ולמלי על הרגל שלי ושניהם רואים שהסכין תוך דרה יוצאת ממני אנחנו הולכים ברחובות ופתאום מגיע שתיין מפחיד בטירוף ומתחיל להרים אותי ואת מלי ולוקח אותנו לבית שלי כדי לאנוס אותנו אני מתחילה לצרוח ולהרביץ לו בטירוף ומלי נכנעה לו המדריך רץ אחרינו והוא צועק על מלי - למה את לא נלחמת מולו ולי הוא צועק - תמשיכי!!! תמשיכי!!!! אבל יש כלב ממש קטן שקולט אותו ורץ אחרי המדריך תופס לו את הסכין שנעוצה לו הרגל וקורעת לו את הבשר המדריך נשאר מאחור ומבקש ממני להכאיב לאנס ולחזור לעזור לו אני ממשיכה להרביץ לי ותוך כדי אני צורחת ופתאום כבר אין לי קול הקול שלי הפסיק משום מה. אני ממש זוכרת שאני פותחת את הפה ולא יוצא שום צליל אני גם זוכרת שלא הייתי צרודה במיוחד, הקול פשוט לא הופיע אני מתחילה לזרוק עליו דברים אבל אני עייפה כבר והוא מרים אותי ואת מלי ומנסה לגעת בנו אני בסוף הורגת אותו (?) לא כל כך זוכרת ואז מתעוררת

חלמתי שחברה ואני בדרך לאילת ובדרך אנחנו ממש בלב מדבר ויש כמו מקום כזה עם הצללה וכלמיני בדים כאלה ואנחנו מחליטות שאנחנו נעצרות שם ומקימות אוהל ואז נסענו כזה לטייל והיינו בתוך חולות ציבעוניים מהממים ואיכשהו פתאום פגשנו חברה אחרת ועוד מישהי שאני לא זוכרת מי זאת הייתה.. והן פשוט מחליטות להדבק אלינו ולהצטרף אלינו והחברה פשוט קרצייה והחברה שאיתה נסעתי והיא לא מדברות ולי היא גם מציקה בנוכחות שלה ואני אומרת לחברה שאיתה נסעתי בחלום שאני חייבת לדבר איתה וזהו די כבר. שאני לא יכולה יותר. ואיכשהו כשאנחנו חוזרות מהטיול שלנו המקום שהקמנו בו אוהלים נהיה פשוט מפוצץץץ באנשים וערבים ופשוט לא היה לנו כיף כי היה בא לנו שקט ואני אומרת לך שאיך יכול להיות ובכלל שהיום יום כיפור אז מה עושים פה מלא אנשים. ואז כבר לילה ואין ברירה ואי אפשר לזוז משם אז הלכנו לישון באוהל בשלב זה החברה שצצה נעלמה ואז קמתי בבוקר והייתי שבורה כאילו לא ישנתי מספיק וחיפשתי את החברה שאיתה נסעתי ולא מצאתי ואז הלכתי לחולות הציבעוניים וראיתי שהם כבר נהרסו מכל הטרקטורונים של הערבים שהיו שם ובדרך פגשתי את החברה באיזה מבנה וניסינו להבין מה עושים כי משום מה לא היו לנו בגדים להחלפה והיינו מלוכלכות ומסריחות ואז ישבנו במבנה המוזר הזה שנהיה גבוה ממש והרגשתי שאני לא מצליחה להחזיק את העיניים ואני אומרת לחברה שאני חייבת לישון עוד ואז החברה האחרת מופיעה שוב ובחלום היא כאילו רק הדמות של החברה היא לא מדברת, היא פשוט לידנו ואז אנחנו איכשהו שוכבות על מזרון במבנה חצי שבור והחלון מראה לנו נוף כאילו אנחנו על גובה ממש גבוה והחברה כזה יושבת כאילו היא לא קשורה אלינו אבל היא לידנו ופתאום מופיע כלב! עם 3 עיניים והוא ענקק ואני מפחדת ממנו והחברה עושה לו כזה ''לך מפה!" ואני מסתכלת עליו והוא ממשש מתבונן בי ואני מרגישה שעוד שנייה הוא בא אלי והוא באמת קפץ עלי כשאני שוכבת והסתכל עלי עם 3 העיניים שלו! ואז התעוררתי.

הגעתי לחנות לקנות נעליים בבגדים פגשתי שם את מעיין עם נעמה ואם היא ישבה על הרצפה ושיחקה בפאזל עם תרנגול ביקשה ממני שאני אעזור לך כי שעפטיל הרצפה ועזרתי לה תקלטי על מעיין ואמרתי לה מה שלומך תסתכל עליי והתיישבה גם היא לידך ואז פתאום אני רואה את רפי ואני אומרת לו אני מחפשת נעליים לגבריאל אז אומרים תסתכלי יש פה מלא נעליים והודו טיפות הסתכלתי עליהם ולא ראיתי שום דבר

אני וחברה באוטו בהתחלה אני קצת בטלפון ואז נזכרת שזה אסור שמה בצד פתאום אני לא מותאמת לרכב קצת מאחורה עם המושב מסתדרת ואז מרגישה עייפות אני מבינה שאני סוטה מנתיבים מתבלבלת בדרך לא מרוכזת בסופו של דבר נוסעת נגד התנועה עולה על כלב וע אז על אי תנועה בצד השני יש עוד אנשים שנפצעו אבל לא ידעתי שאני זו שפגעתי בהם בהתחלה אנחנו בהלם ואז יורדות מהאוטו יש התקהלות אני רואה את הבחור מהאמבולנס שמוריד ציוד שואלת כולם בסדר? מוציאה חע מתיק רפואי שיש לי ושמה על מישהי אתיופית שנראית בריאה אבל היה לה כמו רצועות עור כאלה שיצאו יום אחרי כזה אנחנו נפגשים בבוקר ואני רואה שכולם ברמת בסדר עם שריטות קלות גם מישהו החזיק את הכלב שהיה חבוש הכלב קצה לבוא אליי וכשהיה עליי הרמנו שתינו ידיים ושילבנו אצבעות טפרים בכיתי מלא עם רגשות אשם על התאונה שאיך עשיתי את זה ואמרתי שאם מישהו היה מת הייתי מתאבדת פחדתי שיהיה שלילת רישיון או מה המורה נהיגה יגיד בגלל שנהגתי ללא רישיון ועוד עשיתי תאונה בפעם הראשונה שאני על הכביש לבד

<< עמוד קודם 44 עמוד הבא >>