פענוח חלומות בס"ד

חלומות על הזה

נמצאו 2,044 חלומות המכילים הזה - עמוד 50


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

נפגשתי אתמול עם יונתן ולמרות שהוא מעולם לא אמר לי את זה אני זוכרת שהוא סיפר לי על מקרי מוות לא מפוענחים שהתחילו שאנשים הזמינו פיצה מדומינוס. קיצר כן חזרתי הביתה ורק אני ואמא שלי היינו בבית וכמובן שהחלטנו להזמין פיצה מדומינוס. אני זוכרת שזכרתי כזה זה בולשיט ושום דבר לא יקרה והכל. ואז התחילו לקרות דברים מוזרים. נתחיל בזה שאמא שלי התחילה לקבל מהטלפון שלה תמונות של ילד שנראה בן 13 כזה - מחוצקן עם שיער שחור כלפי למטה, סהכ 5 תמונות שבכולן הוא נמצא בחדר לבן לא מוכר ובחלק מהם הוא נכנס דרך הדלת ובחלק הוא יוצא. אני לא הסתכלתי על הטלפון בגלל שפחדתי ממה שיקרה שם. ואז החשמל התחיל להתכבות כל 5 דק, ושאמא שלי בדקה את זה בחדר שלי טיפטף מים מהנורה בחדר. פחות טיפטף יותר זרם מלא מים. ואז לקחתי את הטלפון כי רציתי להתקשר לאבא שלי לבדוק מתי הוא בא וקלטתי שיש לי 25 תמונות משני מספרים : ממספר אחד 2 תמונות של אותו ילד שאמא שלי קיבלה יוצא מאותו החדר ושאר התמונות מהמספר השני של אותו ילד נכנס לאותו חדר. ההבדל היה שאצלי המספר היה שמור בתור 5a וחלק מההודעות היו מסומנות בכוכב. עכשיו פה החלטתי לצאת מהבית כי עברתי מספיק. הסתכלתי מהחלון בדקתי שהכל מואר ומזג אוויר טוב אז יצאתי עם חולצה קצרה ולקחתי את הטלפון של אמא שלי ודקה אחרי שהלכתי התחיל מבול רציני והייתי חייבת לחזור הביתה. פה התחיל החלק שבו פגשתי את אור בומרקין הג'ינג'י שפשוט התחתן לי בלובי של הבניין אבל וואטבר זה לא קשור לעלילה. תוך כדי שהייתי במעלית החלטתי לקרוא מה עוד המספר שלח לה וראיתי שהוא כתב לה דברים גזעניים כלפי רוסים (הם לא ברמה שלי, הם לא מחונכים מספיק) והיא ניהלה איתו שיחה וככה דיי הבנתי שהיא מלמדת אותו משהו כזה. עכשיו פה קמתי והיה 7 וחצי אז חזרתי לישון וחלק נוסף המשיך. בחלק הזה אתן הייתן בבית שלי שחזרתי ומיכאל אמר שכולכם קיבלתם הודעה מסומנת בכוכב ממנו (ששוב רק אתם יכולים לסמן אצלכם את ההודעה בכוכב) שאומרת שהוא בא בשבילנו עם פרצוף קריפי רצח של אותו ילד בתמונות האחרות. כולכם הראתם לי את ההודעה אבל אני הפעם לא קיבלתי את ההודעה ואז התעוררתי באופן סופי. בהודעה שהייתה מסומנת בכוכב אצלכם הוא שלח אותנו לסוג של מגרש גרוטאות כזה. אז הלכנו למקום הזה שהיו בו מחסנים כזה וניסינו להבין למה הוא שלח אותנו לפה. ואז קלטנו שהשם שלכל אחד נשלח ממנו ההודעה (כתבתי ששלי היה 5a) שמור בשם הזה מחסן. של גאיה היה 3a נראלי זה היחיד שאני זוכרת. ואז זהו קמתי סופית

על זה שאנחנו כולנו כל החבורה לא דניאל פשוט איכשהו יצא מצב שנפגשנו ואז אני זיו ונועה הלכנו לאחד הבתים בכניסה של השכונה אבל זה לא היה בית גדול אלא קטן ואז הם אמרו שצריך לעבור מתחת ואמרתי משהו על זה שיכול להיות שמישהו יכול לפרוץ את הבית שהיינו בו ואז אני לא הצלחתי להעבור ואז גנב יצא מאותו בית ואני הייתי ליד אז פשוט שמתי ידיים על הראש ועשיתי את הקול הזה שאני תמיד עושה ואז הוא חיקה אותי וצחק תוך כדי הליכה ואנחנו ישר התקשרנו לבועז ואמרנו לו לבוא ואז התקשרנו לשכנה ממול והסברנו לה מה הוא עשה ואז ראיתי שהם כבר הביאו את החמצוצים אז לקחתי אחד וקמתי

חלום שחלמתי על חברה שלי שעבר מזה 22 שנה ויש לי ילדה משוטפת אני חלמתי שאני כל הזמן מחבק אותה ומנשק אותה .. למרות שאנחנו לא ביחד כבר מעל שנתיים. וכל הזמן שאני מחבק אותה בחלום. אני מרגיש רגשות כלפייה.. ובחלום היא כל הזמן דוחה אותי ומזלזלת בי וכל הזמן זה אותו חלום... אשמח מאוד ואם תוכלו לפתור לי את החלום הזה....

עברה משאית עם ארגז פתוח שמוכרת בדים. אבא שלי ניגש לאחד הגלילים, משך את הבד וניער אותו .מתוך הבד נפל תרנגול קטן שחור. ממש אפרוח. כל האנשים שהיו מסביב למשאית על שפת המדרכה אמרו איזה מזל שאבא שלי ניער את הבד והתרנגול ניצל. אחכ התרנגול ניגש לאבא שלי וממש הכניס את הראש שלו לבית החזה של אבא שלי כדי שילטף אותו. הוא בעצם בא להודות לאבא ואף הגיש לו רגל. כאילו לחץ את היד של אבא. תוך כדי שמתי לב שהתרנגול כבר לא אפרוח.. פתאום הוא נראה לי גדול. ואז כולם התעניינו אם התרנגול הזה באמת חביב וחברמן ורצו לדעת אם הוא נחמד רק לאבא או לכולם. ובאמת התרנגול עבר איש איש וחיפש ליטוף והתמסר לחיבוק.. מה זה אומר?

<< עמוד קודם 50 עמוד הבא >>