פענוח חלומות בס"ד

חלומות על צג

נמצאו 201 חלומות המכילים צג - עמוד 6


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שאני בבית של מישהי זרה לי והיא לא נמצאת בו. אני מנקה את הבית מעט מפנה דברים לאשפה, מדליקה גפרורים שמצאתי שם, הגפרור נדלק בלהבה יפה ומדליק גם את המשטח שבו הדלקתי, מתקן כזה מיוחד שאני מרטיבה מעט שלא תפרוץ אש. המקרר שם שקוף וכפול, ז"א שני מקררים צמודים בצורת ר. מישהי נכנסת לבית והיא חברה של חברה שלי, מסתבר שהבית הוא של חברה שלי ואני שואלת אותה במין הכנעה על כל דבר שאני עושה בבית כי אני יודעת שהעוזרת בבית הפרטי שלי מתנהגת כך. אני יודעת שהן תוהות על הכניסה שלי לבית כעוזרת, כי הרי אני מדברת בשפה גבוהה שלא מתאימה לעוזרת, ומפגינה בקיאות בצורה שלא אופיינית לעוזרת בית. אני פותחת תריס גלילה ודרכו אותה את המטבח שבו הייתי לפני כן. חברה שלי ואני מקפלות יחד כביסה השייכת לה והיא מדברת אתי על בנותיה ועל עוול שעשה אחד מעורכי הדין במשרד והיא מדגישה את השם אוהד. אני שואלת אותה את מי הוא ייצג ומישהו מתקרב לשמוע את מה שנשמע כרכילות עסיסית.

אנחנו כזה כל הילדים של הקיבוץ במסיבת בריכה ערב כזאת של הבית ספר ואנחנו יושבים בשולחן אוכל ארוך כזה של מסיבה מפלסטיק בייחד והשולחן ליידינו זה האיחודניקים והם עושים מלא רעש ולא מקשיבים אז אנחנו כזה קמים ומזיזים את השולחן וכשאנחנו עושים את זה אז נתקע לי שלושה קוצים ברגל וכזה אני מתבכיינת לעדיקי והיא שמה פנס ורואה את חומרת המצב ואיך לה כח לעזור אז את כזה פשוט מושיבה אותי על הרצפה ומחכה שמישהו אחר יבוא לעזור לי ואז מתחילה הופעה כזה של הערב שרוני בצד השני שלה ואנחנו ממש רוצים שהיא תבוא אבל יש סוסים בהתחלה של המופע והיא מפחדת לעבור ואז היא מצליחה וכולנו שמחים. ואז יש הצגה ממש מצחיקה זה רותם מגרעין כפרע וחן ותמר אלפרסון מהגדוד הולכון בשורה ולובשות חולצות כתומות וחצאיות גינס ושרות כזה ורוקדות מוזר לעצמן בשיר בעברית מוזר כזה שנשמע כמו שיר חלוצים ותמר אלפסון לובשת כובע כתום על הצד ומעליו כומתה כתומה וזה קורע מצחוק

מודיעים לי מהצבא/ממשלה שאישרו קבלת איזשהו מיצג בשבילי -אני אישרתי בהרשמה באיטרנרט ועכשיו צריכה לומר להם לאן להביא אותו,מתברר שזה פסל של דמות די גדול כ1.5 מ' גובה ואני חושבת על החצר /גינה שלנו ואז חושבת למה בעצם לא לשלוח לאדמית?איפה באדמית?בגן שעשועים יכולים להגיד שלא מרשים כי זה שטח ציבורי ואז חשבתי אולי ליד המרכזון בשטח של המרכזון?

<< עמוד קודם 6 עמוד הבא >>