פענוח חלומות בס"ד

חלומות על לרדת

נמצאו 617 חלומות המכילים לרדת - עמוד 51


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

פענוח החלום / פרוש החלום: חלמתי שמישהי שרבתי איתה בילדות ביקשה סליחה ולא הסכמתי לסלוח לה היא הלכה ואז רצתי במדרגות כדי להגיד לה שאני כן סולחת אבל היא לא היתה למטה היתה שם מסיבה במקום והאחיות שלי היו שם וניסו למצוא לאחותי שידוך אז רציתי לעלות חזרה למעלה אבל המעלית היתה מוזרה ולקחה אותי לסיבוב בעיר עם עוד אנשים ואז הייתי צריכה לרדת בהמון מדרגות יחד עם הרבה אנשים ואפילו עקפתי מישהי כדי להגיע למטה מהר למטה היו אנשים שיצאו לטיול המון חול והמאמן ספורט שלי אבל מתברר שזה לא היתה הדרך שלי אז הייתי צריכה לעלות חזרה במדרגות בדרך מצאתי את נעלי הספורט שלי והמחשב שלי

חלמתי שאני ובעלי בתוך הרים.והוא יושן בתוך בור ואני אומרת לו שגם אני רוצה ובחלום אני לא מצליחה לרדת אליו ושיש לי הדרכנ שמין קול אומר לי שאני רק יעלה למעלה ואני עולה לגובהה ואז רוצה ליפול למטה ואותו קול אומר לי את לא נופלת יש דרך להישאר למעלה בלי ליפוח

חלמתי על אונס שבא לאנוס אותי ואני מתחילה להתפשט מכיון שהבגדים שלי לחצו עליי וידעתי שככה לא אוכל לברוח וחשבתי לעצמי שהוא לא יחשוב על זה שאני בעד זה שהוא יאנוס אותי נתתי חוכמה באף ומתחת לבית החזה (ככה למדתי בהגנה עצמית בלי שום קשר לחלום ) ואז האונס איבד אתה הכרה וברחתי ואז הוא התעורר וניסה לתפוס אותי ומישהו הסתכל עלינו מרחוק באותו ושאלתי לו למה אתה לא עוזר לי והוא אמר שהוא לא יכול ודברתי גם עם האונס הצלחתי לגרום לו לרדת מלרצות לאנוס אותי בנוסף לזה הוא התחיל לספר לי שהוא רעב ושהוא מסכן אז אמרתי לו שיש לי מאה שקלים ושאוכל לקנות לו אוכל וחשבתי לעצמי למה אני עוזרת לו וכמה זה מוזר אחרי שהוא ניסה לאנוס אותי

הייתי בחוף עם המשפחה שלי ופתאום ראיתי גל כמו צונאמי רק יותר קטן אבל המים עדדין יכלו להגיע אלינו ואז רצנו ומאחורנו היה מין צוק לא גבוה כמו שיש בחופים וניסיתי לטפס אבל לא וכמעט ולא הצלחתי וכול שנייה עפתי באויייר וחזרתי לצוק הזה ואז שסיימנו לטפס עליו הגל כבר הגיע הוא שטף מישהו ואחותי נפלה והמים כמעט הגיעו אליה. ואז החלום כאילו חזר על עצמו ואנחנו שוב בחוף שוב יש את אותו גל אבל הפעם על הקרקע ממש בתוף הצוק הזה היה בית של דודה שלי ונכנסנו אליו ואז ראינו שהכול בחוץ התחיל להתמלות מים והבית זז שבאתי לפתוח את הדלת נכנס טיפה מים ואז סגרנו אותה מיד!! אבל היה טיפה מים בחוץ והבית כזה סוג של שט עבר דרך שביל שנמצא בתוך יער ועברנו דרך הבית של סבא וסבתא שלי מצד האמא רצינו לרדת אבל אמא שלי אמרה לא והמשכנו והמקום היה נראה כמו העולם מופעים שיש בקיבוץ צורעה איפה שאני לומדת ואז לא היה לי ממש ברור נכנסתי לתוך סוג של מתחת לאדמה זה היה סוג של מקום לא ממש מוכר לא זוכרת מה קרה שם בדיוק אבל ראיתי מנהיג חבורה שרא מישהו או משהו בעל כוח רב והוא חשב שהוא רצה שהוא ימטרף אליו וכדי להוכיח אז הוא חשב שהוא צריך להרוד את החבורה שלו בשביל זה והוא התחיל עם זה הוא הרביץ לי העזרת סוג של לולב פתוח ואני החזרתי לו גם אבל זה לא ממש פגע בו והתחלתי לדבר איתו ואז אמרתי לא אני לא אביטן (שם המשפחה שלי לא אביטן אבל בכללי הוא כן) אמרתי לא שאני עמוש והוא אמר סליחה אז מי זה אביטן הוא שאל ואז נכנס מישהו שאני מכירה אותו מהבית ספר שלי הוא בשכבה שלי ואנטי אמרתי לו שהוא אביטן הוא נראה קצת לא טוב קצת חיוור והוא שעל אותו אתה אביטן והוא אמר לו כן אני חושב ואז הוא פתח לי את הדלת סורגים ששם היו עוד כמה אנשים החברה שלו וזהו!

הרגשתי לו טוב והייתי ישנה והבן זוג שלי הלך לאן שהוא וכשהוא חזר הסתכלתי לו בטלפון והוא בגד בי עם בחורה אחרת אז כעסתי עליו ושאלתי אותו שאלות לגביי זה מאוחר יותר הלכתי והרגתי לה את כל הלטאות שלה עם סכין ואז הגעתי למקום שבו היו הרבה חוטי חשמל וראיתי עייט ששבור לו המקור מנסה לצוד הוא תופס חייה ואז משחרר אותה ואז בא הבן שלו ושניהם מתקרבים אליי ואני התרגשתי והתחלתי לשאול אותם שאלות והם הפכו לאנשים שמכירים את המישפחה שלי והבן של העייט מצא חן בעיניי אבל הבת של מישהו ממקורביי המשפחה התלבשה עליו והיא אמרה שאני אמרתי משהו שלא אמרתי בכלל והלכתי למאחורי הבית לחפש את הבן של העייט והתחיל לרדת גשם עם ברד , וחזרתי לאן שכולם היו ומישהו בא ומביא לי טלפון ואומר לי זה בשבילך בטלפון הייה מישהו מוכר שאמר לי שהכל יהייה בסדר ושהם מצלמים קליפ שם וראיתי מלא אנשים רוקדים

אני ו5 ילדים וילדות נכננו למין משחק מחשב שהרעים רודפים אחרינו ואנחנו צריכים לברוח, במשך המשחק אני ועוד שתי בנות נכנסנו לחנות שזה בעצם דוכן כדי ללבוש בגדים ובכדי להסתתר מהרעים ביקשנו כמה פעמיים לקחת את הבגדים כי רעים רודפים אחרנו והם לא הרשו כשהם ראו את הרעים אמרו לנו קחו ואתם מבטיחות להחזיר את זה אמרנו טוב ומיד נכנסנו לתא הלבשה כי הרעים נכנסו לחנות עמדנו על שרפרף וזרקנו בגדים על הריצה כדי שזה יראה כאילו יש שם רק בגדים הרעים ביקשו לחפש בחנות אותם הם חיפשו וראו את הדלת הזו ואמרו פה לא חיפשנו המוכרת אמרה שיש שם רק בגדים וזה כלום הם ביקשו מפתח לפתוח ולא הצליחו המוכרת אמרה שראתה אותם רצים לכיוון שממנו באתם הרעים נכנסו לאוטו ונסעו לשם יצאנו ואמרנו תודה אנחנו נחזיר הכל מיד שנגמור את זה עלינו למין משהו כמו 200 מדרגות וחיכינו ופתאום הבנים הבהילו אותנו מאחורה ואז ילד בשם אורי אמר לכולם תנו לחן ודניאל לדבר ואמרתי אין לנו על מה לדבר כי אנחנו היינו אויבים אחד של השנייה ואז ירדנו והגענו לעוד 20 מדרגות אנחנו למטה והוא אמר לי שהוא היה ילד חרא שהוא לא שמר עלי ושהוא ילד זבל ואז שמתי עליו יד ואמרתי לו לא נורא הסתדרנו ואז הוא אמר בגימגום אני אוהב אותך ואמרתי גם אני אהבה שלי והתחבקנו ואז אמרנו שאנחנו חייבם לרדת ומה שיהיה יהיה ואז ראיתי פלאש שאומר לי אתם חייבים לברוח מהר אסור לכם להיכנא וראיתי מה שהולך לקרות בעתיד וברחנו מהר מהם והגענו לבית של חברה שלי ואז אמרתי להם תחשבו מה היה קורה אם לא היינו מגיעים לפה

<< עמוד קודם 51 עמוד הבא >>