פענוח חלומות בס"ד

חלומות על שקר

נמצאו 919 חלומות המכילים שקר - עמוד 53


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

אני בפגישה עם רוני גת ודוד שחם,הם כועסים עלי, אני מתנצל אומר להם שאני רוצה לקום לעבודה לא מפוחד בבקרים,הם מסכימים איתי...משפרים לי שהיהלומים עומדים להתיים שחזי בן דוד מכר לכולם הכל..ושזה היה שקר ואליה ואנשים לא ייקנו יותר יהלומים. אנחנו מגיעים לצבוע חניון בגשם,קבוצה אחת דובעת מסודר,המשפחה שלנו צובעת בבלגאן ולא אחיד,אני מנסה לצבוע אבל בכלל כמות המים הצבוע לא נדבק, אבא שלי מסמן ייאוש ונראה כאילו איבד תקווה אני מחבק אותו חיבוק חזק, בחיבוק הרגשתי איך הגוף שלי מחזיק אותו איך הגוף שלי חזק והוא נתמך בי. אמא אמרת לי פעמיים שדודו קיבל התקף לב,עשינו משהו שקשור בו...פעם ראשונה לא התייחסתי,היא מספרת לי פעם שנייה..ממש דאגנו לו. אני מגיע עם אבא או מישהו למקום שבו משחררים אותו ,אני מראה לקצין את הסימן שלי...היה מדים ..משהו עם סימן סודי של יהלום שמיחד אותי ואת אבא מהקבוצה ,הם עוטפים אותנו ומחבקים ולוקחים אותנו איתם...זהו...נגמר הסיוט.

מישהו שאני אוהבת גרם לי להידרס וברח משם אם אחותו והשכנה שלו ואז הייתי בתרדמת בבית החולים בתוך חדר שהחלונות שקופים ואפשר לראות אותי ואז הוא הגיעה לבקר אותי והוא אמר שהוא מצטער מאוד אל מה שקרה ולחש לי באוזן שהוא אוהב אותי ושהוא רוצה שנהיה ביחד אחר כך הייתי משוחררת מהבית חולים והייתי בכניסה שלו באתי לעלות לבית שלו ואז ראיתי אותו והוא יצא ואמר לי בואי נרד למטה ואז דיברנו קצת והוא אמר שהוא אוהב אותי וישר יתנשקנו

אני בפגישה עם רוני ודוד ,הם כועסים עלי, אני מתנצל אומר להם שאני רוצה לקום לעבודה לא מפוחד בבקרים,הם מסכימים איתי...משפרים לי שהיהלומים עומדים להסתיים שחזי מכר לכולם הכל..ושזה היה שקר ואליה ואנשים לא ייקנו יותר יהלומים. אנחנו מגיעים לצבוע חניון בגשם,קבוצה אחת צובעת מסודר,המשפחה שלנו צובעת לא אחיד,אני מנסה לצבוע אבל בכלל כמות המים הצבוע לא נדבק, אבא שלי מסמן ייאוש ונראה כאילו איבד תקווה אני מחבק אותו חיבוק חזק, בחיבוק הרגשתי איך הגוף שלי מחזיק אותו איך הגוף שלי חזק והוא נתמך בי. אמא אמרת לי פעמיים שדודו קיבל התקף לב,עשינו משהו שקשור בו...פעם ראשונה לא התייחסתי,היא מספרת לי פעם שנייה..ממש דאגנו לו. אני מגיע עם אבא או מישהו למקום שבו משחררים אותו ,אני מראה לקצין את הסימן שלי...היה בדגי צבא ..משהו עם סימן סודי של יהלום שמיחד אותי ואת אבא מהקבוצה ,הם עוטפים אותנו ומחבקים ולוקחים אותנו איתם...זהו...נגמר הסיוט.

נהר עולה על גדות ואנשים שוחים לגדה השנייה אני צופה על הנעשה וצועקת איך אני אעבור לצד השני היה לי פחד גדול ושאלתי מה יקרה ומי יעזור?פתואם היה פלא פלאים מן העץ יצא רעש גדול ומהעץ יצאו ענפים העץ צייר ופסל את עצמו בתלת ממיד בצבע זהב ואני צועקת שיבוא האנשים לראות את הפלא והמחזה המרהיב הם היו עסוקים בלהקשיב לאחד שקראו לו אלי ושוב צעקתי עד שהפנו את פניהם והסתכלו יחד אתי על המחזה וני אומרת צריך לבנות את בית המקדש הציור היה של מנורת הזהב ושוב צעקתי זה רמז זה רמז {החלום היה 2013} אני רושמת את חלומותיי והחלום הזה נתקלתי בו במקרה.

<< עמוד קודם 53 עמוד הבא >>