פענוח חלומות בס"ד

חלומות על שקר

נמצאו 919 חלומות המכילים שקר - עמוד 57


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שאני הולכת מהבית שלי לאן שהוא שאני לא יודעת לאן ושאני מגיעה לסימתה חשוכה ואני רואה אישה זקנה היא עוברת לידי ואומרת לי אל תסתכלי לאחור תסתכלי הסתכלתי ולא ראיתי כלום המשכתי ללכת הגעתי ליער בתוך היער איש אני שואלת אותו איפה אני הוא אומר לי לא יודע גם אותי הביאו לפה כמוך לידי היה ביתן זה ניראה כמו בית חולים אני רואה את סבתא שלי בחלון צועקת לי אני עולה אליה ומגלה שזה בית חולים לאנשים עם בעיות בנשמה ואז אני בורחת משם ואני רואה איש אישה מכונית ובית האנשים שאלו עם אני בסדר ואם אני רוצה טרמפ הביתה אמרתי כן ואז אותה אישה יצאה מהבית ואומרת להם לא אל תסיעו אותה היא מסוכנת היא מקוללת והאנשים הסיעו אותי לשטח הורידו אותי ונסעו ואז מאחורי היה איש שעקב אחרי הלכתי הוא הלך אחרי הגברתי את המהירות והוא גם התחלתי לרוץ והוא עמד לפני והיה ניראה לי שהוא הולך לאנוס אותי ואז היגיע אוטובוס עם החברים שלי ואספה אותי ועוד כמה אנשים ואז הם הסיעו אותי לפארק בפארק חגגו את יום העצמעות ואז הלכתי ושוב נכנסתי לשטח הזה ושוב האוטובוס עם החברים אסף אותי ועוד כמה אנשים ונסענו בכביש מפותל חלק קפצו וחלק עפו מצמצתי וראיתי שכולם עדיין באוטובוס ואז היגענו לבית של חברה וסיפרתי לה את כל מה שקרה

אני דניאל שירז ועמית חברות שלי היינו בראיון עבודה בהר חומה ואני הייתי עם חולצה קצרה ואיכשהו התרטבתי ואז שיצאנו משם היה לילה ובדיוק ראינו את אביה ברחוב והוא ראה שקר לי אז הוא חיבק אותי ואז כזה הלכנו ככה איזה 2 דקות ואז דניאל אמרה וואי גם לי קר ואז הוא חיבק גם אותה ואני המשכתי ללכת וקפאתי.. ואז כזה אמרתי ווואי אני רועדת ובדיוק ראינו איזה ילד שהיה איתי ביסודי ואז הוא אמר עמיייית אפשר להיות חבר שלך ואז אמרתי לא אני בודדה עזוב אותי משהו כזה ואז אביה אמר לשירז בשקט שאני שמעתי אהה היא בודדה אז שווה לנסות? ואז כזה איכשהו הגענו לבית של אביה והיה לו שם גקוזי ואז כולנו נכנסנו לג׳קוזי והוא חיבק אותי כדי שיהיה לי חם ואז שיצאנו הוא הביא לי ג׳קט ושכבנו כזה על הדשא ואז הוא התקרב אליי והייתה נשיקה ואז חברה אחת צעקה כזה חמודים ואז טליה ברמן באה איכשהו וראתה את זה ואז הלכה מהר ואז הוא אמר מה הקטע שלה וקם ואז אמרתי לא יודעת והוא אמר מה קשה לה לפרגן אני לא מבין ואז כזה הלכנו אליה והוא שאל אותה מה יש לך קשה לך לפרגן ואז היא אמרה לא זה פשוט הזוי שהרגע הכרתם ישבתם ביחד בג׳קוזי ואז התנשקתם ואז התעוררתי

בחלום עצמו ישנתי וחלמתי על אדם שקרובים אלי הכירו בו והוא נהרג במצבע "צוק איתן",דיברתי איתו והייתי בשוק שהוא עדיין חיי פחדתי לגעת בו כי פחדתי שיעלם ןלא אראה אותו לאחר מכן ליטפתי את פניו הוא חייך אלי ובחלום קמתי וזה דיכא אותי מאוד והשאיר אותי בסימן שאלה,סיפרתי לכמה מחבריי ולאחר מכן קמתי

תקשיבי יש ילד אצלנו ביא׳ קוראים לו אביה שביום הולדת שהייתי ביום חמישי הצטלם לי בפלאפון וזה והיה חמוד אליי ואף פעם לא דיברנו או משהו ואז ביום שישי עשיתי סדר בתמונות ושלחתי לו את התמונות ואז כזה דיברנו סתם כזה צחוקים סמיילים שטויותים ואז הוא שלח שבת שלום וזהו מאז לא דיברנו או משהו כזה.. קיצור חלמתי ככה אני דניאל שירז ועמית חברות שלי היינו בראיון עבודה בהר חומה ואני הייתי עם חולצה קצרה ואיכשהו התרטבתי ואז שיצאנו משם היה לילה ובדיוק ראינו את אביה ברחוב והוא ראה שקר לי אז הוא חיבק אותי ואז כזה הלכנו ככה איזה 2 דקות ואז דניאל אמרה וואי גם לי קר ואז הוא חיבק גם אותה ואני המשכתי ללכת וקפאתי.. ואז כזה אמרתי ווואי אני רועדת ובדיוק ראינו איזה ילד שהיה איתי ביסודי ואז הוא אמר עמיייית אפשר להיות חבר שלך ואז אמרתי לא אני בודדה עזוב אותי משהו כזה ואז אביה אמר לשירז בשקט שאני שמעתי אהה היא בודדה אז שווה לנסות? ואז כזה איכשהו הגענו לבית של אביה והיה לו שם גקוזי ואז כולנו נכנסנו לג׳קוזי והוא חיבק אותי כדי שיהיה לי חם ואז שיצאנו הוא הביא לי ג׳קט ושכבנו כזה על הדשא ואז הוא התקרב אליי והייתה נשיקה ואז חברה אחת צעקה כזה חמודים ואז טליה ברמן באה איכשהו וראתה את זה ואז הלכה מהר ואז הוא אמר מה הקטע שלה וקם ואז אמרתי לא יודעת והוא אמר מה קשה לה לפרגן אני לא מבין ואז כזה הלכנו אליה והוא שאל אותה מה יש לך קשה לך לפרגן ואז היא אמרה לא זה פשוט הזוי שהרגע הכרתם ישבתם ביחד בג׳קוזי ואז התנשקתם ואז התעוררתי

נסענו כמה חברים לראשון לעיר ( אנחנו לא גרים בראשון ) ואז בחזור ישבנו כולם באוטובוס ביחד דיברנו צחקנו ואז עצרנו בנס ציונה לחכות לעוד קו של אוטובוס ועמדנן בתחנה ופיתאום אני קולטת את הידידה הכי טובה של האקס שלי .. והסתכלתי עליייה כככה ואמרתי יואו הנה זאת היא היא מאיה ככה קראו לה . ואז לא יודעת איך הגעתי לתחרות כזאת שביקשו ממני להיות השפוטת ולרשום ניקוד וישבנו ארבע שופטים בשולחן אני ישבתי בצד ולידי ישב ילד אחד ולידו האקס שלי ולידו עוד ילד .. ואז האקס שלי בהתחלה לא ראה אותי ואז הוא ראה ונבהל ולא הבין מה אני עושה כאן .. ואז הוא ביקש להתחלף במקום כדי לשבת לידי ואז הוא אמר אני מצטער והתחיל לצעוק בזכותך אני כאןן ואת לימדת אותייי שאני מסוגל ליותר ואז אמרתי לו שש אל תצעק אחרי זה נדבר שלא ישמעו כי לא נעים .. והוא אמר בסדר .. ואז אחרי זה הייתי צריכה לנסוע מהר לדוד שלי רק שלא הבנתי כולכך כי זה היה חמש דקות מהתחרות .. ואז ישבתי ופיתאום בוא מתקשר ואומר שהוא אוהב אותי ושאני יקרה לו וחשובה לו .. ואמרתי לו שאני לא ישקר לך אני תמיד חשבתי עלייך והיו לילות שגם בכיתי מרוב הגעגועים אלייך .. כי לא הבנתי למה זה נגמר כולכך מהר כי הרי כן אהבנו אחד את השני .. והוא הבטיח לי רק טוב ואמר שאוהב אותי הכי בעולם .. ויום למחרתת נפגשנו והוא הביא לי חיבוק כזה גדול וארווך והרגשתייי שהוא מביא לי כוחות לחיות את החיים ושסוף סוף הרגע הזה קרה ... ולא פעם ראשונה שאני חולמת את החלום הזה ..

<< עמוד קודם 57 עמוד הבא >>