פענוח חלומות בס"ד

חלומות על רע

נמצאו 4,704 חלומות המכילים רע - עמוד 60


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

אני מוצאת את עצמי בטיול עם חברות העבר והגענו למקום שאנחנו מחפשים אוכל כי היינו מאוד רעבות ולפתע לפנינו ראינו דוכן שמכיל בורקס הבית ונגישנו לשם ואני בוחרת בבורגס המאפיה שממולא גם תפוח אדמה וגם גבינה ושאני מגיעה לשלם אני רואה שאני בלי ארנק ואז אני קוראת לגאולה חברה שתבוא ותשלם עליי ואמרתי שנחזור לחדר אחזיר לך ואז היא דאגה להביא לי את ארנק ושלמתי לה והתעוררתי

נראה לי אשתי התחלפה ברכבים ואז אומרת לי רואה החלפתי אתם ברכב שהחלפנו רכב ישן ושלנן חדש יחסית אמרתי לאשתי וואו בסדר גמור ואז אני ואשתי והתינוק ואשתי החלפנו רכב התינוק שלנו בצידו האחורי של הרכב שצדו האחורי של הרכב גג פתוח ואז אז אני רואה את הצבוע מנסה לנשוך תוך כדי נסיע טני מנסה להגן על הבן שלי עןשה רעש דופיק בצד של הרכב ואז הבין שלי מנסה לקום מהרכב הוא קופץ ממנן אןז טני אומר לאשתי תעצרי ואז אני מתעורר גלי מזיע

חלמתי שמלא יונים לבנות מנסות לשבת על התריסים בביתה של אימי (בית נעורי) ומתיישבות על התריסים ואני נלחמת בהן שילכו. אני מפרקת את התריסים כדי לנער מהן את היונים כשבדרך כלל ניתן לעשות רעש קטן כדי לסלקן. הן היו מאוד חדורות מטרה כאילו זה ביתן ואני הפולשת.

נראה לי אני ואשתי החלפנו רכב והתינוק שלנו נמצא בצידו האחורי של הרכב שצדו האחורי של הרכב גג פתוח ואז אז אני רואה את הצבוע מנסה לנשוך תוך כדי נסיע טני מנסה להגן על הבן שלי עןשה רעש דופיק בצד של הרכב ואז הבין שלי מנסה לקום מהרכב הוא קופץ ממנן אןז טני אומר לאשתי תעצרי ואז אני מתעורר גלי מזיע

אני חיפשתי עבודה (זה באמת מה שאני מנסה לעשות במציאות) וישר מצאתי איפשהו בקניון עבדתי איזה כמה דק והלכתי לישון באיזה כורסה ליד המסעדה שעבדתי בה ואז המנהלת באה ואמרה לי לקום אני הזעתי ואמרתי לה שאני רעבה אז היא הביאה לי אוכל והובילה אותי ועוד עובדים אחרים להפסקה של שעה וחצי, כולנו ישבנו ביחד מאחורי קיר כלשהו והוא היה שם אנחנו לא דיברנו בכלל אחד עם השני ואז עוד חברת ילדות (שכרגע אנחנו כן בקשר שנפגשות פעם ב) באה ודיברה אלי עניתי לה ואז היא הלכה ואני נשארתי לשבת עם כולם והייתי בטלפון (וגם הוא) וזהו ואז קמת

<< עמוד קודם 60 עמוד הבא >>