פענוח חלומות בס"ד

חלומות על עצמי

נמצאו 3,575 חלומות המכילים עצמי - עמוד 61


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שארזתי את המזוודה שלי ליקראת חופשה עם כל המשפחה באמצע שארזתי את המזוודה ההורים שלי אמרו שהחופשה שלנו בוטלה נורא התבאסתי והחזרתי את הכל בחזרה למקום לאחר מכן יצאתי מהחדר שלי והייתי בדרך למטבח ראיתי את אמא שלי וחברה שלה מדברות לא התייחסתי והמשכתי ללכת לכיוון המטבח בחזור לחדר ראיתי מישהו מחוץ לחצר הבית שלי עם גלימה שחורה שמנסה להיכנס לביתי אבל קרה משהו מוזר אמא שלי וחברה שלה המשיכו לשוחח כאילו הבן אדם שמנסה ליפרוץ לבית שלנו לא קיים אבא שלי לא היה בבית זה היה רק אני ואמא שלי וחברה שלה ולכן ההייתי צריכה לעצור אותו בעצמי

אני הייתי אצל חברה להכין אותה לחתונה שילה שיצאתי ממנה מצאתי את עצמי בדרך לא מוכרת דרך עפר ואני רואה לפני נשר שחור ענק מפחיד שאני רוצה לברוח ממנו וזוג אנשים זגים עזרו ואני רצה ולפתע אני רואה את הישיבה של בבא סאלי ונרגעתי ואמרתי מפה אני נכירה את הדרך והתעוררתי

אני רואה אותנו-קוני ואני- מחוברים בצווארים שלנו כאילו בצוואר יש גומי שמסובב כמה פעמים אז הגופים רחוקים באלכסון כמו איקס כלומר כפות הרגליים הכי רחוקות והגופים מתקרבים לקראת הצוואר שם מתחברים והראשים צמודים ואני שואלת "מה אי אפשר להפריד?" ורובין (מחנות חומרי אומנות, יושב מול פתח החנות כמו פסל, רציני)מרים את הראש מהניירת שלו ואומר לי: "אי אפשר להפריד זה כמו הקווים שלך בציור". אח"כ אני רואה את אמא יושבת בכיסא הגלגלים עם הראש מורכן למטה ממררת בבכי בשקט כאילו לא רוצה שישמעו אותה בוכה ולא יכולה להתאפק (כמו שבכתה על עובד)ואני מתעוררת ורוצה לרוץ להתקשר אליה וכל הרחמים והחמלה אליה עולים בי ואני כועסת על עצמי למה מרגישה כעס אליה ולא מתקשרת ולא מצליחה לדבר איתה גם כשמתקשרת צריכה להבין כמה קשה לה ,נכון חזרה הביתה ובהתחלה היתה כ"כ שמחה ועכשיו אולי יותר מבינה את כל התמונה וכמה היא מוגבלת ועכשיו יש לה שני כלבי שמירה=שתיים!! והיא רק רוצה לישון במיטה ומתחילה להיות מבולבלת עצוב לי בפנים על כל המצב ועדיין יודעת שעלי לשים לעצמי את הגבולות ולא להכניס לשם יותר מדי אנרגיות ורגשות ולסמוך עליהן שתסתדרנה.

אדם שנפטר לפני כחודש נוהג במשאית גדולה וביקש מהבן הגדול שלי לעלות מאחור , זה כמו משאית זבל שהאנשים עומדים מאחורה בזמן נסיעה , והמת בעצם היה הנהג , ואני לא רציתי שהבן שלי יעלה למשאית ויעמוד במשך הנסיעה , ולא הבנתי למה הנפטר ביקש מהבן שלי לעלות למשאית וכאילו שאלתי את עצמי למה לא ביקש מהילדים שלו ?

אני בקיבוץ, בשדות שבכניסה איפה שהיו פעם התמרים אני משחררת אריה לטבע ואני אומרת לעצמי שצריכה להודיע כי עלול להיות מסוכן ורק עומדת שם ומסתכלת עליו איך הוא רץ לקצה השדה ושם יש עוד חיות בר ואיתם הוא רץ ומשחק ומשתובב כמו ספארי בשדות הקיבוץ ואחר כך באים לבדוק לי את המיטה-כנראה בגלל האריה אומרים לי לחכות בצד ומוציאים כל מה שיש -אנשים לבושים בחלוקים לבנים וכפפות ואני רואה אישה אחת בודקת את הקופסה של הפקקים לאוזניים וזורקת הצידה ואז את הטישיו שמתחת לכרית מסובבת אותו ומסתכלת עליו מול האור כאילו שלא מבינה מה זה ויש לי הרגשה מאד טובה ששחררתי את האריה כי לא יכולתי להחזיק אותו יותר בכוח.

<< עמוד קודם 61 עמוד הבא >>