פענוח חלומות בס"ד

חלומות על אינו

נמצאו 852 חלומות המכילים אינו - עמוד 62


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

שאנשים התחילו לרדוף אחריי אחר כך זה המשיך שעוד יצורים התחילו לרדוף אחריי, עד שזה הגיע לזאבים ענקיים עד שהם עוד רגע היו תופסים אותי פתאום הגיעה להקה של סוסים לבנים עם כנפיים... שדהרה לכיווני ואחד הסוסים תפס אותי אותי והעלה אותי על גבו... אך הזאבים היו עדיין יותר מהירים אבל רגע לפני שהם השיגו אותנו כל הסוסים כולל זה שהייתי עליו התחילו לעוף אחר כך הסוס סיפר לי שקשה מאוד להרוג סוסים מהסוג שלו, כי העור שלהם חזק כמו ברזל... אחר כך המשכנו וראינו סוס מת שנהרג כנראה על ידי אחד הזאבים הטורפים וראינו שבתוך הגוף שלו אין איברים פניימים אלא רק תפוחים רקובים בצבע כחול-סגול זה מה שהיה לי בפעם הראשונה ואז זה פשוט חזר על עצמו כל יום מהקטע שהסוס תופס אותי ומספר לי שאי אפשר להרוג אותם בקלות ושוב ואנחנו רואים סוס מת שבתוך גופו יש רק תפוחים רקובים בצבע כחול - סגול

קמתי בבוקר הייתי אצל חברה שלי גנריאטה אפינו עוגה באתי לעזור נהיה חור בבצק הילד של היו מולדת יושב לידנו ואז הוא אומר לי לא נורא סיימו להכין תעוגה איתרגנתי ללכת הבית אני יוצאת מהבית יושבת על המדרגה הראשונה ויש לי נעליים ביד לא רציתי עקב אז חזרתי לבית של גנריאטה אבא שלה ברדיוק פתח תדלת עם הכלב אני נבאלתי מהכלב וצעקתי אהה נכנסתי לחדר שלה לקחתי כפכף אחר אני באהה לצאת ידיד אמר לי בואי אני ילבה אותך אמרתי לו בוא אנחנו יוצאים מהדלת הוא גר דלת ליעד אנחנו רואים שהלת פתוחה קצת איש עובר אז ידיד שלי אומר לי מי זה אני לא מכיר אותו המשכנו ללכת לרדת במדרגות ואז הסתכלנו אחורה מבט לאחור רואים שלט בערבית על הדלת חזרנו ליקרוא מה כתוב על הדלת בערבית ואז האיש הזה שראינו בבית של ידיד שלי שהוא לא מכיר הוא יצא מהדלת עם עוד מישהו המשיך לכיוון המדרגות ואז חזר אלינו האיש הזה ערבי אז הוא אמר לנו עם התם תגידו שעשינו לכם משהו אנחנו נהרוג אותכם לקח תסכין הציד לו לכתף באה עם הסכים לכיווני ואמר לי עם את תגידי משהו אנחנו נהרוג אותך הוא הכניס לי את הסכין ביד ימין חזק ואוצי ואז הסתכלתי על היד היה טיפה דם ואצרתי תדם עם היד השנייה

חלמתי על האקסית של החבר, אני ובן זוגי יחד כבר בע'ה עוד מעט שנה, והייתה לו אקסית שהיו יחד 4-5 חודשים, הוא כל הזמן ציין בפניי שזה לא היה כ'כ רציני, ושזה אפסי לעומתנו. לאחרונה אני חולמת עליה הרבה וברצף - ותמיד בחלום אם יש צורך להגן עליי מפניה הוא יאינו מגן עליי (לא בגלל העלבה שלה אלא פשוט להראות לה את אהבתו אליי) למשל לחבק אותי, לשים עליי יד, להגיד מילה טובה, איננו עושה, והוא מתייחס רק אליה. ובחלום גם כשאני נפגעתי הוא פשוט הלך כי אמר שהפגיעה שלי היא קטנונית, ובסוף עוד אני פייסתי אותו, ובכל החלומות הוא לא פייס אותי. מה זה אומר?

אני ואמא שלי בחלום ראינו שלוש כלבים והתקרבתי לאחד מהם ואז רץ אחרי כלב פיטבול ונשך אותי אחרי זה כשהיינו בבית חלמתי שיש אנס שרוצה לאנוס אותי והוא מנסה לפרוץ לי את הבית ובסוף כשיצאנו מהבית אממ ואמא שלי ראינו שוב את הכלבים ואמרתי לאמא שלי לתפס על רכב כי היא פוחדת מכלבים

פרצה שרפה גדולה בתוף בניין מסויים ואדם שאני אוהבת היה שם אז רצתי להציל אותו קפצתי מעל גשר ורצתי חצי עיר הגעתי למקום שלפני הבניין הייתה גדר שמסביבה הרבה אנשים מבוהלים ובתוך הגדר היה שומר, תיפסתי מעל הגדר והרגתי את השומר התחלתי לחפש את אותו אדם שאני אוהבת ובבנים היו קומות היו שם הרבה אנשים מתים ואז מצאתי אותו אך אותו אדם היה מעולף תפסתי אותו והתחלתי לרצוץ אחרי דקה בערך אותו אדם התעורר ואז ראינו משפחה בדרך שהייתה במצוקה עם ילדים קטנים אז עזרנו לה ומה שחזר בחלום היה הקטע שהיינו צריכים לעבור דרך מקומות קטנים והסדר תמיד היה אותו אדם אהוב אני שלושת הילדים של המשפחה מהקטן לגדול האמא ואז האבא . אחרי שיצאנו מהביניין הבוער חיבקתי את האדם שאני אוהבת והרגשתי הקלה

שלום חלמתי חלום מוזר ואשמח לפירוש שלו אז ככה, ביום הראשון שחלמתי אותו זה היה שאנשים התחילו לרדוף אחריי אחר כך זה המשיך שעוד יצורים התחילו לרדוף אחריי, עד שזה הגיע לזאבים ענקיים עד שהם עוד רגע היו תופסים אותי פתאום הגיעה להקה של סוסים לבנים עם כנפיים... שדהרה לכיווני ואחד הסוסים תפס אותי אותי והעלה אותי על גבו... אך הזאבים היו עדיין יותר מהירים אבל רגע לפני שהם השיגו אותנו כל הסוסים כולל זה שהייתי עליו התחילו לעוף אחר כך הסוס סיפר לי שקשה מאוד להרוג סוסים מהסוג שלו, כי העור שלהם חזק כמו ברזל... אחר כך המשכנו וראינו סוס מת שנהרג כנראה על ידי אחד הזאבים הטורפים וראינו שבתוך הגוף שלו אין איברים פניימים אלא רק תפוחים רקובים בצבע כחול-סגול זה מה שהיה לי בפעם הראשונה ואז זה פשוט חזר על עצמו כל יום מהקטע שהסוס תופס אותי ומספר לי שאי אפשר להרוג אותם בקלות ושוב ואנחנו רואים סוס מת שבתוך גופו יש רק תפוחים רקובים בצבע כחול - סגול

<< עמוד קודם 62 עמוד הבא >>