פענוח חלומות בס"ד

חלומות על אינו

נמצאו 852 חלומות המכילים אינו - עמוד 63


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

שנינו יושבים בתחנת אוטובוס שנמצאת על קו החוף קרוב למים. בתוך המים חגגו בתולות ים ואנשי דג שרצו שניצטרף אליהם. היית עצבנית עלי ודיברת בוואטספ תוך כדי שאת מחפשת משהו בתיק. הייתי חסר סבלנות אלייך והתחלנו ללכת משם וראינו המון פחי זבל על החוף. התמונה מתחלפת ואנחנו משחקים הוקי אוויר עם ילדים קטנים בקבוצות ניפרדות והקבוצה שלך מנצחת. הלכנו לשבת לראות את המשחק הבא, ולא רצית לשבת לידי. התמונה מתחלפת, אני נמצא בצוללת שטובעת בגלל מישהו שחיבל בצוללת, ותפסו אותו. אני מרגיש די אבוד כי אין מה לעשות.

גרתי עם אמא בין אגם עם עוד הרבה משפחות. היה יום אחד תחרות וניצחתי בשחייה באגם. היה גם קטע אחד שמישו שההורים שלי לא הסכימו שאפגש איתו אז הערמתי עליהם ולקחתי אותו למיטה שלי לישון אבל בסוףהוא ישן אצל אמא שלי במיטה (כל זה התרחש בבית כאלו בניון של אבא) ערב אחד אני ואמא ישבנו בסלון וראינו טלוויזיה. יעקוב בעלה של אמא שלי לא היה בסביבה (במציאות אני ויעקוב לא מסתדרים) והאחים שלי ישנו כבר. לאמא שלי הייתה הרגשה לא טובה כלו משו קורה אז הלכתי לבטח לנסות לראות מה קורה עם יעקוב. כשבאתי למטבח הדלת של המרפסת הייתי פתוחה וראיתי אותו מחליף טבעות עם דודה שלי מצד אבא כשהיא לבושה בשמלת כלה לבנה. הלכתי לסלון וסיפרתי לאמא שלי את מה שראיתי אמא הבינה הנהנה ולא דיברה עוד במשך כל הערב. אבל אני שהייתי עצבנים מאוד הלכתי למטבח להבין מה קרה שם במטבח ראיתי אותה יושבת עם כל השמלה שלה על כיסא אצלנו במטבח כשאימא שלי בחדר השני ורואה אותה. התחלתי לצעוק עליה מה נראה לה היא עושה והיא אמרה שהם החליפו טבעות הם מאורסים זה קרה כבר יש נדרים ויש עדים אמרתי שאין עדים והיא אמרה שזה לא חשוב. התחלתי לצעוק עליה מה נראלה ושהיא זונה והיא לא יכולה להתחתן איתו כי הם בגדר משפחה הורים בעל ואישה! היא אמרה שהיא חשבה שהיא ויעקוב ילכו ושיר ורון ישארו פה אמרתי שאיפה נראלה שהם יכולו לחיות?? היא אמרה שלא אכפת לה ושהיא חשבה שזה מה שתמיד רציתי שיעקוב יצא מהחיים שלי אז אמרתי אין בעיה שיעקוב ילך אפילו בשמחה את יכולה לקחת אותו אבל איפה אמא ואחים שלי יחיו!?אחר כך פניתי ליעקוב שהיה בקרבת מקום במטבח ושמע את השיחה שלנו קראתי לו בוגד והעזתי לכנותאותו בעוד כמה שמות גנאי. עם כל העלבה הוא התחמם יותר וניהיה עצבני יותר אחר כך הוא הלך למקרר ולקח קרטון חלב שתה אותו וסיים אותו בעןד כשאני ממשיכה לצעוק עליו ברגע שהוא סיים קראתי לו זונה. והא התעצבן ואמר איך קראת לי?! ואמרתי שככה נקראים אלה שהולכים עם כל אחד ובוגדים.. באותו הזמן הוא הרים את הקרטון כאלו לתת לי מכה איתו ואני השתתקתי והתכווצתי וחיכיתי למכה. התעוררתי מיד אחרי כנראה כשהוא הניח עלי את המכה. (הוא היה עברין בעברו ישב בכלא במציאות)

זה התחיל בקיטנה בקיץ. הגענו לאיזה פארק מים וישר כל הבנים קפצו למים ובינהם מי שאני מאוהבת בו (במציאות הצאתי לו חברות והוא לא הסכים אבל למרות זאת אני עדיין מאוהבת בו) הבנות נחו על הכיסאות עד שפתאום נשמעה צרחה. כולם הפנו את הראש לבריכה הגדולה שבה הבנים ראו וראינו את הבן שאני מאוהבת בו טובע ואף אחד לא ידע מה לעשות. ישר קפצתי למים לקחתי אותו ונישקתי אותו. הייתי בטוחה להוא ירפה מהנשיקה אבל הוא לא. כאילו הוא רצה שזה יקרה. אחרי הקייטנה הלכתי איתו חזרה הביתה ודיברנו. פתאום עצרתי והוא עצר איתי. שאלתי אותו "אתה אוהב אותי ?" והוא אמר לי "כן" הייתי מאושרת. אחר כך אחרי הקייטנה כשחזרנו לבית הספר היה איזה ילד שהציק וכל הזמן קרא לנו בשמות כי מישהו הפיץ שהתנשקנו בקייטנה. הייתי נורא נבוכה. ואז התעוררתי

בעלי החליט שהוא מתפטר מעבודתו והגענו הביתה והוא היה מבסוט מאוד מההחלטה בעודנו יושבים בסלון נכנס דוב שחור וקטן לתוך ביתנו מהמרפסת כאשר הבחנתי בו .אמרתי לבעלי שיש פה דוב. יצאנו החוצה וראינו עשרות דובים המתקדמים לעבר נקודה מסויימת מתרחקים מביתנו וולפתע פרוותם הפכה לבנה והם הפכו לקופי אורנג אוטן וישבו להם במרחק מה מביתנו. הסוף

אני נמצאת במקום שהיציאה ממנו קשה מאוד עד בלתי אפשרית. אני מנסה למצוא פתח שאפשר לצאת דרכו ונראה שמצאתי ואז זה נחסם או בלתי אפשרי לעבור כי יש שם ציוד כבד ומסוכן או משהו שחוסם ואינו מאפשר. יש שם אנשים שהם לא עוינים אך הם לא עוזרים וכשאני מבקשת עזרה להראות לי איך לצאת הם מתעלמים ממני. לפעמים אלו אנשים שאני מכירה ואני קוראת בשמם והם מתעלמים. הם שומעים אך לגמרי מתעלמים ואני מתעוררת במצב של מצוקה ולפעמים אפילו בוכה. חלום זה חוזר על עצמו. בפעם האחרונה איבדתי את בני במקום הזר והתעוררתי בעצבות ובכי מר.

שנינו יושבים בתחנת אוטובוס שנמצאת על קו החוף קרוב למים. בתוך המים חגגו בתולות ים שרצו שניצטרף אליהם. היית עצבנית עלי ודיברת בוואטספ תוך כדי שאת מחפשת משהו אבתיק. הייתי חסר סבלנות אלייך והתחלנו ללכת משם וראינו המון פחי זבל על החוף. התמונה מתחלפת ואנחנו משחקים הוקי אוויר עם ילדים קטנים בקבוצות ניפרדות והקבוצה שלך מנצחת. הלכנו לשבת לראות את המשחק הבא, ולא רצית לשבת לידי. התמונה מתחלפת, אני נמצא בצוללת שטובעת בגלל מישהו שחיבל בצוללת, ותפסו אותו. אני מרגיש די אבוד כי אין מה לעשות.

זה התחיל בקיטנה בקיץ. הגענו לאיזה פארק מים וישר כל הבנים קפצו למים ובינהם מי שאני מאוהבת בו (במציאות הצאתי לו חברות והוא לא הסכים אבל למרות זאת אני עדיין מאוהבת בו) הבנות נחו על הכיסאות עד שפתאום נשמעה צרחה. כולם הפנו את הראש לבריכה הגדולה שבה הבנים ראו וראינו את הבן שאני מאוהבת בו טובע ואף אחד לא ידע מה לעשות. ישר קפצתי למים לקחתי אותו ונישקתי אותו. הייתי בטוחה להוא ירפה מהנשיקה אבל הוא לא. כאילו הוא רצה שזה יקרה. אחרי הקייטנה הלכתי איתו חזרה הביתה ודיברנו. פתאום עצרתי והוא עצר איתי. שאלתי אותו "אתה אוהב אותי ?" והוא אמר לי "כן" הייתי מאושרת. אחר כך אחרי הקייטנה כשחזרנו לבית הספר היה איזה ילד שהציק וכל הזמן קרא לנו בשמות כי מישהו הפיץ שהתנשקנו בקייטנה. הייתי נורא נבוכה. ואז התעוררתי. נשיקה

<< עמוד קודם 63 עמוד הבא >>