פענוח חלומות בס"ד

חלומות על שקר

נמצאו 919 חלומות המכילים שקר - עמוד 63


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

למפענח שלום, אני זוכר חלום (אני די בטוח שזה חלום) שקרה כאשר הייתי בן 3-4 שנים. אני בעל קשיים בשמיעה ומרכיב מכשירי שמיעה. אני זוכר את הלילה הזה, הסיוט הראשון שלי: ההורים כיבו את כל האורות בבית עד כדי כך שלא ידעתי איפה המיטה ולא הורדתי את מכשירי השמיעה. כאשר מצאתי את המיטה וישבתי עליה כי לא ראיתי איפה אני אמור להניח את המכשירים, שמעתי איזה קול שהולך ומתחזק: "יוספה, יוספה..." אני קפאתי מפחד, עברתי למצב של הגנה עלי, בצורה של התכנסות לתוכי. אני רואה כתמים לבנים מרצדים סביבי, למרות שעצמתי את עיני. המילה "יוספה" המשיכה להתחזק, ופתאום אני זוכר שראיתי רקע, של תבנית ביצים ענקית ואני זוכר שגם הרחתי ריח לא נעים, מסריח שאני די בטוח שהוא של ביצים סרוחות. אני לא בטוח אם זה הריח אבל בגלל התבנית ביצים חשבתי שזה כך. זהו, זה החלום

היי שלום:) שמי ספיר סבתא שלי ניפטרה ליפני 5 חודשים בערך והיא הייתה הבנאדם הכי יקר וחשוב לי בחיים,אין לי אבא. והחיים שלי לא פשוטים..המיקרה של סבתא גרם לי הרבה פחד ולישנוא את כולם, הייה לי איתה קשר מאווד חזק , גרתי איתה כול חיי היום אני בת 17 וחצי . כשסבתי התחילה להרגיש ברע הכרחתי אותה להיתלוות אליי לבית חולים היא לא רצתה ובכול זאת שיכנעתי אותה, אחרי זמן מה אמרו לנו שגילו לה סרטן בלבלב ושאין טיפול שנישאר לה 3 חודשים ליחיות ...אני לא האמנתי או שפשות לא רציתי להאמין. בכיתי ועד היום אני לא מאמינה שהיא לא תחזור אליי ושאין..זה באמת ניגמר ,היא עברה יסוריים אבל לא דיברה מילה היא הייתה אישה מאווד רוחנית יודעת הכול על אנשים ואוהבת את הקב׳ה מאוד. היא ניפטרה לי בידיים אחרי 8 חודשים מאז שגילו לה תמחלה הארורה הזאת, החזקתי לה את היד השמעתי לה שירים שהיא אהבה וברגע שכולם יצאו היא ניפטרה לי בידיים.. היא כאילו ממש חיקתה לזה שכולם יצאו כדי להישאר איתי לבד! היא ניפטרה ביום שישי בלילה בשעה 2.25 זה היום והשעה שאני נולדתי בה. היא שיחררה לי את היד והדימעה שלה הייתה צעובה , שמרתי אותה בנייר . ומאז אני חושבת שאני חייה בתוך חלום, שאני עוד מעט יתעורר וכול הסיוט הזה יגמר. אבל זה לא קורה.. ובזמן האחרון יש לי התקפי חרדה שהובחנתי בהם עקב המצב.. ואני מרגישה כאילו שאני גם הולכת למות אני ממש מרגישה ככה, כאילו שהישתגעתי.. הלילה חלמתי שאני הולכת עם האח הקטן של חברה שלי סיבוב ומגיע לבית של סבתא שהיום מיתגוררת שם רק אימי ושתי אחיותי אני השכרתי דירה עם החברה שחלמתי על אחיה .. ובחלום אני חוזרת לביתי לבית של סבתי ושנייה ליפני שאני מגיעה אני רואה שהשכנה הוציאה נעליים משומשות ניראות במצב טוב של בנה ואני מחליטה לקחת כמה זוגות ניראלי 3 שלו ועוד כמה של תינוקות שהם חדשות עם ניילון. ואז אנילא זוכרת אבל מישהו או מישהי צעקו עלי או העליבו אותי ואני היתחבאתי בכניסה של הביניין שקרוב לסבתי,הכנסתי אותם לתיק ואמרתי לאח שלה שיחכה לי אני עוד מעט יבוא, והייתי בדרכי לבית של סבתי .. ואז היתעןררתי בבעלה מהחלום. האם תוכלי בבקשה לעזור לי? אני מאוד אשמח תודה.

חלמתי שאני וחבר של אמא שלי ואמא שלי נכנסו לתוך מערבולת בים והגענו למערה עם מלא אנשים שקרה להם אותו דבר רק אני ואמא שלי ניצלנו והחבר של אמא שלי טבע ואז היינו במערה בטוח מקום כזה ישבנו ואז הופיע החבר של אמא שלי הוא נירא חיי אבל זאת הייתה הנשמה שלו והוא אומר לי ולאמא שלי תיראי אני חיי תיראי איך אני מוציא תעשן מהסיגריה אני הלכתי למלתחות במערה והוא עוד פעם הופיע וביקש שמפו הבאתי לו והוא ניסה לדבר איתי ואני מתוך הפחד ברחתי וניתקלתי בטוח שומר של המערה אלה שמצילים אנשים כמונו שטבעו דיברתי אותו על חבר של אמא שלי עם הוא ראה אותו הוא אמר שכן אבל הוא מת הוא הוציא את הכובע שלו וסיפר ליל שהוא אמר לו איזה משהו

עקצה את חברה שלי דבורה במטבח אבל בכללי חלמתי שאני בחדר שינה עם עוד חברה ואז חברה (זאתי שעקצה אותה דבורה) קראה לי מהחלון ולא שמעתי היא עלתה אליי לביתי הקט והתעצבנה מכך שלא שמעתי שקראה בשמי ואז באה דבורה קטנה וחמודה ועברה ליד העין שלה והיא הזיזה אותה עם היד ואז היא התיישבה על היד ועקצה אותה החברה הייתה בלחץ אדיר ולא ידעה מה לעשות וכף גם אני וזהו

<< עמוד קודם 63 עמוד הבא >>