פענוח חלומות בס"ד

חלומות על עלינו

נמצאו 845 חלומות המכילים עלינו - עמוד 64


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

שאני ואחי הקטן הם 10 חודשיפ יושבים בבית וםפיתאום יש צלצול ואני ואחי יושבים בלובי הפטי שלנו עעניו אמרו לנו שזה מתרממים ולא עניתי להם כי פחתדתי מאוד אז ניסתי ליכנס מהר הבייתה כי חשבית שיקרה משו לפני שיספקי 2 ערבים נכנסו עלינו הבייתה והתחילו להריץ לנו ואני מגנה על אחי

היינו עם כל המשפחה המורחבת בים, או בעיר שלי או ברומניה אני לא בדיוק יודעת.. נסענו בהתחלה עם האוטו עד הקצה של המזח ואמא קצת פגעה במעקה. אחותי נשארה באוטו ואני התחלתי לצלם את כולם.. עלינו כולנו למעלה כדי לצלם יותר טוב את סבא וסבתא.. פתאום היה גל ענקי מעל המזח וצרחו לאחותי לברוח אבל היא לא שמעה.. הוא פשוט בלע את האוטו כולו אחותי הגדולה. הגל נהיה גדול מידי בכדי למצוא אותה.. הגל הפך לצונמי וכולנו התחלנו לברוח. הדרך הייתה סוג של מסלול טיפוס כזה עם חבלים וגשרים.. לאט לאט הים עלה. הייתה דרך יותר נמוכה אבל יותר פשוטה ופחות מסוכנת שעלתה 5 שקלים לאדם .. אבל היא הייתה קרובה מידי לים אז לא לקחתי סיכון. אני הובלתי את כל המשפחה.. בדרך איבדנו את אמא שלי אחים שלי וכולם בערך בן ההמון של האנשים.. נשארנו רק סבתא שלי ודודה שלי.. רצנו קדימה וכמעט הגענו אל הסוף.. ואני כל הזמן הסתכלתי אחורה בכדי לחפש את שאר המשפחה.. אבל לא ראיתי אותם. סבתא שלי ואני החזקנו ידים ואנשים מהמסלול של העשירים צרחו לנו לזעוק לעזרה צרחתי אבל לא שמעו ואז ראיתי שיש פרמדיק בדרך אז הפסקתי.. והמשכתי לרוץ קדימה. לבסוף לא הספקנו לברוח מהגל, אמרתי לסבתא שלי "תנשמי נשימה עמוקה" והגל כיסה אותנו. הדבר היחידי שעבר לי בראש היה "אז ככה אחותי הרגישה".. התחלתי להיחנק ואז קמתי.

אני וחברה באילת , החברה נעלמה עם החברים שלה בחוף הים . פתאום ראיתי אותה אבל המשכתי ללכת הגעתי לסוף הים ושם ראיתי את אמא שלי אחותי הקטנה ודודה שלי . היינו במים ולפתע התחילו גלים גדולים . לידנו הייתה צוללת ענקית עם דלת, נגשנו אליה פתחנו אותה ונכנסו . איך שסגרנו את הדלת התחיל הצונאמי מסביבנו הכל נסחף ,ורק אנחנו נשארנו ככה במשך שלוש דקות כל 10 שניות גל של צונאמי עלה עלינו . בתום השלוש דקות הגלים נרגעו והחלטנו לצאת ולנסות לברוח . התחלנו לרוץ ולפתע נזכרתי ששחכתי את האייפון שלי בצוללת , אמרתי למשפחתי תרוצו אני ילך להביא את האייפון ויבוא העיקר שאתם תהיו בסדר. וככה נגמר החלום. הסוף

אני והילדה שאני אוהב היינו ידידים בשנת ה90 ועד גיל 2013 היא היית ניראת סבתא זקנה ומכוערת וגם אני וכולם ניסו לחתן אותנו וזרקו עלינו פרחים ואני אמרתי שאני חייב לעשות עם זה משהו פיתאום היא נפל משמיים עם שימלת כלה יפה ואני הייתי נראה כמו חתן קבצן, כשבאתי לשים לה את הטבעת פיתאום נשברה לי הרגל ויצא ממנה המון המון דם ועליתי לשמיים והכלה בכתה, בכתה..ואמרתי שאני לא יכול לאבד אותה אז זרקתי עלייה אבן מגהנום והיא צחקה זחלה ועשת 4 סלטות באוויר ועלת חצי דרך לשמיים ואז עצרה

<< עמוד קודם 64 עמוד הבא >>