פענוח חלומות בס"ד

חלומות על אינו

נמצאו 852 חלומות המכילים אינו - עמוד 65


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שאני וכל כיתתי ההינו בגטו ומי שהיה רוצה לחיות היה צריך לטפס על חומה עים חורים קטנים ילד מהכיתה שלי היה בצד השני של החומה ואמר לי לטפס על החורים ואז הצלחתי לעלות על החומה ובצד השני ראיתי ילדה מהכיתה שלי עומדת מול קיר לבן והגרמנים יורים בה בחץ וקשת ואז ראינו שזה היה מול הים וראינו סירות בריטיות ואמריקיות שבאו לחלץ אותנו ואז היתוררתי

הייתי באוטובוס עם הכיתה שלי , פתאום עצרנו וכולם ירדו , אני והחברות שלי ראינו מישהי במעיל אדום ועקבנו אחריה , כשהגענו ראינו אגם ענקי , ובכול פינה הייתה מישהי היו לה חצי פנים והם דמו לשמש , ופתאום ראינו אורות והבנו שכול השכבה הייתה שם , כול הילדים היו צריכים להרכיב מילה "שיהיה" וכשכולם הרימו את האותיות מיונז גדול יצא מהמים ואמר לכול ילד בתורו מה הוא צריך לעשות , לי הוא אמר שאני צריכה להתרענן , אולי ללכת לסרט עם ילד ספציפי , מהכיתה שלי , אין לי כלום עם הילד , בקושי אני מדברת איתו , אחרי זה ראיתי ילדה שהיא חברה של מישהו שאני שונאת עם שיער בצבע שחור , כמו של פחם , היא כנראה שמה מה שהמיונז אמר לה וברחה בריצה , כך גם הילדה שאני שונאת , אחרי זה בדרך חזרה לאוטובוס דיברתי עם חברה שלי וככה החלום נגמר

יש פדופיל בעיר ושם משפחתו היה כהן, הוא היה גמד, הוא היה פורץ לבתים ומטריד נשים, הוא פרץ לביתי והטריד את משפחתי במיוחד את אחותי ישבנו בשולחן האוכל מפוחדים ואז אחותי קמה להעיף אותי והוא התחיל לגעת בה ולהטריד אותה קמתי מהכיסא והתחלתי להרביץ לו לאחר מכן משחתי אותו מצוארו החוצה והוא עף מהדלת. לאחר מכן אני, אחותי ואבא שלי עמדנו ליד הקניון וראינו אותו אבא שלי אמר לאחותי כל מיני קוי אוטובוס שאפשר להגיע איתם להרצליה. יום למחרת הייתי בבית ספר וישבתי בשולחן האחרון מצד שמואל הכי קרוב לקיר וכל אחד סיפר משהו ואני סיפרתי והשוצתי בזה שהצלתי את אחותי מהפדופיל ושנלחמתי בו וניצחתי אותו

בית שבמציאות אינו מוכר לי אבל בחלום זה הבית שלי כי ההורים שלי איתי שם . יש שם חדר עם הרבה ספרים כמו שאני אוהבת ואני כמעט לא לבושה אבל זה לא מפריע לי. יש נוף יפה לים, ואני יושבת על יד שולחו עם אמא שלי ושתי נשים מבוגרות חברות שלה.אבל בהרגשתי, לא טוב לי שם.

<< עמוד קודם 65 עמוד הבא >>