פענוח חלומות בס"ד

חלומות על פוצ

נמצאו 872 חלומות המכילים פוצ - עמוד 65


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי חלום שהתחיל בצורה נורמלית . אני , אח שלי וההורים שלי מדברים במיטה בחדר שינה של ההורים שלי . זה דבר נורמלי בגלל שאנחנו מדברים הרבה ביחד בחדר שינה של ההורים שלי , וזה לא הפתיע אותי . אבל מהחדר של ההורים שלי יש דלת שמובילה למרפסת,והיא הייתה פתוחה,אז הסתכלתי על השמיים שהיו בצבע כהה (זה היה ערב) , ולפתע ראיתי מטאורים שנופלים מהשמים ! חשבתי שזה גשם מטאורים , לא משהו מיוחד אלא רגיל , אבל שמתי לב שמקום שיהיה להם סוג של "זנב מאש", יצאה מהם אבקה סגולה ! וככה הרבה מטאורים נפלו ונפלו ונפלו , עד שלבסוף נפל מטאור ענק - ענק ! אין לתאר את הגדול שלו , שפוצץ את כדור הארץ , וראיתי את הפיצוץ בעיניים שלי ! אחרי כמה שניות התעוררתי בפחד ! האם התת מודע שלי אומר לי משהו ? עזרה !

ביום העצמאות יצאנו עם כל השכבה מהבית ספר והתחילה מלחמה. שכבנו על רצפה מאספלט והתחלנו לירות אל עבר השמיים בכדי לפוצץ את הטילים שנשלחו לעברנו, רציתי לירות אך לא אישרו זאת ולמרות זאת יריתי לעבר טיל לקולה של אישה שצועקת "אל תירי לכיוון הזה, תכאב לי האוזן!" פגעתי בטיל ונשמע קול פיצוץ אדיר. לפתע ניצבתי בבנין עתיק בעל 4 קומות ופגשתי בכניסה לבניין אישה מפורסמת שלכאורה הכירה אותי. אמרתי לה שפוצצתי את הטיל והיא אמרה לי "אמרתי לך שאת יכולה". עלינו במדרגות לקומה האחרונה ונכנסתי עם כל השכבה לבית מסוים שבו המחנכת של הכיתה הייתה ואמרה לנו להסתכל מהחלונות ולשמור. בראשי חשבתי שאולי אלה אנשי החמאס שיבואו ויתקפו אותנו. שררה דממה והסתכלתי אל הבניין ממול וכמה בתים האירו, ובבית אחד התכבה האור ולא הבנתי למה והמחנכת אמרה שאם יש משהו מוזר לומר "עכשיו" ולכבות את האורות. אחרי כמה דקות הייתי בדרך חזרה לביתי ונראה כאילו לא קרה דבר. שני חברים מהשכבה הלכו לפניי ושילבתי את ידיי בידיהם. חברה של אחד מהם הוציאה לי את היד מחבר שלה וידי נשארה משולבת עם ידו של החבר השני. החבר הראשון אמר לחבר השני "יש לך חברה, לא?" והחבר השני הגיב ואמר "כן, אבל לא משנה" והתעוררתי

חלמתי אני הולכת בחוץ פיתום שומעת צעקה מיסתקלת רואה ילד שוכב בריצפה ידיים חתוח הרבה דם ולידו אמא שלו גם כולה בטן שלה התפוצצה אבל היא חייה מיחפסת את בעלה הוא שוכב אל הבטן ו לא זז היא צוקת עם הוא חיי ו הרבה אנשיים בסביבה מיסתקלים אני גם ניפצתי ביד אבל קל

<< עמוד קודם 65 עמוד הבא >>