פענוח חלומות בס"ד

חלומות על קור

נמצאו 4,397 חלומות המכילים קור - עמוד 66


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שהייתי בבית ספר שלי יחד עם ידיד כלשהו שלי וכשעלינו במדרגות לקומה למעלה הידיד שלי אמר לי שיש לו מישהו שיכול לישמור עליי ולהגן עליי ושאני יהיה בטוחה איתו כשהגענו לקומה למעלה ראיתי את האיש שידיד שלי דיבר עליו הוא אמר לידיד שלי שהוא ישמור עליי והכל יהיה בסדר אבל בזמן שהוא אמר את זה האיש הוציא אקדח מהכיס כשראיתי שהוא מוציא משהו חריג מהכיס הלכתי במהירות למאחורי הקיר ופתאום ראיתי שהאיש יורה בידיד שלי מול העיניים שלי הייתי בהלם ומהר רצתי רצתי לכל מקום אפשרי בבית הספר שלי עד שהגעתי לכיתה שלי היה שם רק ילד אחד ושני החברות שלי ואמרתי להם שהאיש רודף אחרינו לבינתיים התחלנו למצוא פיתרון לברוח מבית הספר אז שמנו שולחן על הדלת והרבה עציצים מכיוון שלאחד מאיתנו היה טלפון אני התקשרתי לשלושת החברות שלי שלא היו בכיתה הן ידעו מה קורה בבית הספר אז שאלתי אותן איפה הן והן אמרו שהן כבר הצליחו לברוח הייתי בהלם שהן הספיקו לברוח בלעדיי

חלמתי שאבא שלי לבוש בלבן ונמצא בחינה לא שלי וגם לא היה שם חתן וכלה הוא ישב על כסא כמו של אליהו הנביא בצבע זהב שמפניה אני קוראת לו והוא מסתכל עליי במבט של כאילו הוא לא רואה אותי.לאחר מכן אני ניגשת אליו ומנסה להרים את ידיו למעלה אך ללא הצלחה והתעוררתי החלום היה ב2בלילה

חלמתי חלום שאני נמצאת בתוך ים או מקור מים שיש בו בילויים כמו בננה אבל הפעם זו הייתה סירה כחולה שיש מקומות לשבת, והיא זזה עם הגלים אמא הייתה אמורה לבוא לאסוף אותי משם אבל אמרתי לעצמי שעד שהיא תגיע אני אעלה על הסירה הכחולה הגדולה ביקשתי מהמוכרת כרטיסים של הסירה שתשמור לי את הטלפון שלא יירטב כשאני עולה על הסירה עליתי, נהננו מהגלים לא היו איתי הרבה אנשים בסירה לפתע הגענו לתחתית, סוג של מקלט כזה רציתי לחזור חזרה למעלה במעלית מטונפת שהייתה במקלט לחצתי על קומה 1, חשבתי שזה יחזיר אותי לחוף המעלית רעדה קצת, והיה מישהו שראה שהמעלית עצרה בקומה שלו (1) ורצה לעלות גם בטעות לחצתי על קומה 2 במקום 0 כי הבנתי שקומה 1 זה לא מה שחיפשתי, אז סימנתי לבן אדם שלא ידאג והמעלית תכף תחזור אליו לפני ההגעה לקומה 2, הכריזה במעלית אמרה כי בקומה 2 יש המון נחשים ניסיתי לחזור לקומה 0 אבל כשהרמתי את היד מהמעקה שבה היא הייתה מונחת במעלית, ראיתי קרוב למרפק שלי גוש עכבישים וטרנטולה אחת ענקית המתקרבית לעברי. שם נגמר החלום. אני גם זוכרת עוד שתי דמויות שרדפו אותי, לא זוכרת בדיוק מי ולמה זו פעם ראשונה שכל כך חשוב לי לבדוק מה משמעות החלום

חלמתי בשינת צהריים שאני נמצאת במקום שאני לא מכירה מוקף חלונות שקופים הצבועים באלומיניום אדום אני לא נעולה ואני יוצאת החוצה מהמקום כי מישהו קורא לי אני יוצאת ואנשים מהעבר שלי מהילדות מגיעים אחד אחרי השני ונותנים לי זרי פרחים צבעוניים עם כרטיסים שלא יכולתי לקרוא כי היה איתי אבא שלי שנפטר ז"ל הוא היה צריך ללכת ונעל אותי במקום הזה כשאני יודעת שהשם טוב הוא בגלל שאני צריכה להתחתן שוב בחלום כל הזמן חזרתי ואמרתי שאני לא יכולה להתחתן שוב כי אני נשואה ואוהבת את בעלי ואז הגיעו אנשים בערך עשרה שחיפשו את אבא שלי וביקשו לחכות לו נתתי להם להיכנס ולחכות ואז התעוררתי  

חלמתי שנסעתי לבית-הספר בג'יפ החלומות שלי יחד עם חברה שלי כשהגענו לבית-ספר הלכנו ישר לאולם בית-הספר כי היינו צריכים כל הכיתה לשיר כמו מקהלה אני וחברה שלי לא הפסקנו לדבר ולצחוק עד שהתחלנו כל הכיתה לשיר אחרי ששרנו מנהלת בית-הספר נכנסה לאולם ואמרה ששרנו מקסים אבל אנחנו גם מתחרים נגד קבוצת מקהלה כמונו רק בחו"ל ולכן מנהלת בית-הספר ביקשה שכל תלמיד יבצע את המשימה שהיא נותנת כשכל הכיתה הגיע לכיתה התחלנו לבצע את המשימה אני לא כל-כך ידעתי מה לעשות והתאכזבתי מעצמי כי כל הכיתה שלי תכף מסיימת את המשימה ואני בקושי התחלתי את המשימה הלכתי להסתובב בין החברות שלי לראות מה הן עושות במשימה ואולי אני יקח מהן השראה למשימה ראיתי חברה אחת שלי שעוד שנייה מסיימת את המשימה ואז ראיתי את החברה הכי טובה שלי בין החברות הכי טובות שלי ניתקעה בשלב כלשהו במשימה ניגשתי אליה לשאול מה קורה ואז החברה הכי טובה שלי השנייה גם ניגשה אליה החברה הכי טובה שלי ניסתה לעזור לה אבל לא הצליחה אז היא קראה לי ואמרה לי: "את יכולה לעזור לה? אני בטוחה שאת תצליחי לעשות את זה." אז אמרתי לחברה הכי טובה שלי: "אני לא יצליח לעזור לה גם אני לא יודעת מה לעשות אני בקושי התחלתי את המשימה." ואז החברה הכי טובה שלי אמרה: "את יכולה להצליח כי את עשירה ויש לך את כל הכלים כדי להצליח אז די להתלונן."

<< עמוד קודם 66 עמוד הבא >>