פענוח חלומות בס"ד

חלומות על שכב

נמצאו 2,793 חלומות המכילים שכב - עמוד 67


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שנפגשתי עם כל השכבה שלי אח שלי ואבא שלי והבת זוג שלי שהתנגדה להיפגש עם השכבה שלי והייתה בצד ואמרתי לה שאנחנו צריכים לחזק את הקשר שלנו גם בצורה קבוצתית עם עוד אנשים . בחלום שיחקתי כדורגל עם כל השכבה שלי. ושאח שלי נשדד מאחורי גבי. ואז כשהמקרה קרה הלכתי להחזיר לו משהו בחלום בכוח והילחם מכות עם כל השכבה שלי עד שאקבל בחזרה משהו לתת לאח שלי וניצחתי את כולם ונתתי לאח שלי משהו אבל המטיריה הייתה קרועה בידים שלי. ואבא שלי מראש אמר לי שאם המטריה תקרעה בזמן החלום אז אמות מהפצעים של עצמי והנשמה שלי תעלה למעלה ובכה הרבה באותו הרגע שגססתי ונתתי לו את היד שלי כשנפטרתי. וזה מה שהיה בחלום שמתתי מהפצעים שלי במיטה ועליתי למעלה והרגשתי באותו רגע שעשיתי את שלי בחיים והרגשתי טוב פיתאום באותו הרגע שהשלמתי מעגל עם עצמי כשהנשמה שלי יצאה החוצה והתפוגגה בצורה זוהרת בצבע זהב יהלום

אבא שנפטר שוכב על הספה בביתי( הבית שהיה שלו), אני מחבקת אותו ושואלת איפה אתה והוא עונה: אני פה. לאחר מכן מקיא הרבה( בעיקר מים), אני מרימה אותו שמה לו קערה ומנגבת אותו. לאחר מכן שכב ובכה בדיוק כמו שבכה לפני שליבו נדם. אני הולכת להביא נייר לנגב לו את הפה והתעוררתי

חלמתי שאנחנו יושבים בארוחה כולם מסביב לשולחן אוכלים והבן של השכנה גם יושב לאכול איתנו פתאום מגיע בחור ואומר שהוא קיים יחסי מין עם בת דודה שלי ומראה לנו תמונה שלה שהיא לא צנועה ואני צועקת עליו ולא מאמינה שבת דוד שלי הלכה איתו ואז אחותי פותחת דגים מבושלים בטלפון והיא מחפשת לראות מתי נכנס שבת ואני נזכרת שכבר שמרתי שבת והגיע יום ראשון

אח שלי התחיל להסתובב עם עבריינים והייתי כאילו חבר שלהם גם כן לאחר מכן לא זוכר בדיוק מה היה משפט או מסעדה או משהו לקחו אותי ועוד מישהו לתוך אחורה של מין משאית אבל לא בכוח או משהו בסבבה החנו את הרכב באו לדרוס את שתינו אני ברחתי החוצה ואז הם יעני היו סבבה עם זה אחרי זה הם היו אצלי בבית עם עוד 3 שהיו איתי בשכבה ועם אח שלי ואז בבית אח שלי ניסה להרוג אותי ולא הצליח לא זוכר מדוייק אבל זה היה בחדר והם לא עשו כלום (ניסיתי גם להתקשר למשטרה אני חושב אבל בסוף לא התקשרתי) אחכ הם ישבו בחוץ לקחתי אקדח הוצאתי אותו ואז הם כולם הוציאו גם והחזרתי אותו לא קרה יותר מדי(שם היו אלה שהיו איתי בשכבה)  אחכ קבעו כדורגל ואני גם הלכתי והיה שם מישהו שאני מכיר ומשחק איתי בדכ בכדורגל שאני הולך בימי רביעי אמרתי לו בוא נלך לכדורגל שלנו ונלך מפה הוא הסכים והלכנו מיציאה אחורית כזאת הוא הגיע לפניי כי הלכתי קודם הביתה לא זוכר למה ואז הלכתי ואיכשהו הגעתי ברגל והם לא התחילו לשחק וישבו והיו 2 בנות אני חושב עוד איזה אחד מבוגר וזהו קמתי

חלמתי שכאילו בא אלי רופא נשים הביתה והייתי תריכה לקבל טיפול הוא עשה לי חיסון בנרתיק ועשה לי גם בדיקה עם אולטרסאונד וראה שכביכול יש חי שם באיזו בעיה ואמר שהוא יעשה חי עכשיו אפידורל ושזה ניתוח נבהלתי נורא אבל אין ברירה אבל הרדמתי כמו בהרדמה כללית וכשהתעוררתי אז אמא שלי נורא כעסה עלי על זה שאני לא בתולה ושהיא גילתה תרופות מהרופא והכל כואב לי מהניתוח וכל המשפחה כועסת עלי ואני בכל זאת מכחישה ומנסה להחביא את התרופות אבל הם מוצאים אותם בכל זאת ורבים איתי

חלמתי שאני עולה על האוטובוס אני בדרך לבית הספר יש שני ילדים והילד מתחיל עפ הילדה והיא אומרת לו שהיא יורדת מהאוטובוס בתחנה שהוא יורד והם הולכים ביחד אני מחייכת ומסתכלת עליהם ואז אני מסתכלת ואני רואה שאני לא מכירה את המקומות שהנהג נוסע ואני מבינה שעליתי על האוטובוס הלא נכון אני אומרת לאנשים שבאוטובוס שאני לא יודעת איפה אני ושטעיתי באוטובוס ואני שואלת איפה הנהג נמצא אני הולכת באוטובוס עד לנהג אני יושבת לידו הוא מרגיע אותי ואומר לי לא לדאוג הוא יקח אותי לאן שאני צריכה ומתחילת הנסיע אני יושבת לידו והוא מתנהג כמו חבר שלי הוא מראה לי המון אהבה ולא כמו בן אדם רגיל הוא שאל אותי עם יש לי כסף ברב קו שלושים שקל אני אומרת לו שכן ככה חשבתי ומסתבר שאין לי מספיק יש לי אחד עשרה שקלים הוא מוותר לי כי אמרתי לו שיש לי בייגלה מתוק ואני אתן לו ופתאום מאנשים אני רואה פתאום את כל האוטובוס מלא בילדים והנהג הופך להיות המורה שלי והוא עוזר לי בכל מה שאני צריכה והוא דואג לי עשינו עצירה אחת והסתובבנו אחר כך הגיע כבר הלילה ואני אומרת לנהג שאני צריכה ללכת הביתה ולא לבית ספר כי מאוחר אנחנו עוצרים שוב במקום ופתאום אני רואה שזה דומה לאזור שאני גרה בו אני מסתכלת ואני רואה את הבית של אחותי אני עולה ואני רואה מהעיינית של הדלת שלה שהיא עומדת אבל ישנים אצלה בבית ולא רציתי להפריע ואז עליתי הביתה דפקתי בדלת וההורים שלי רואים נכנסתי הביתה ואני שואלת אותם למה הם לא התקשרו ולא דאגו לי אני מניחה את התיק ליד הדלת של הבית אמרתי לנהג ולילדים שיחכו לי כי רציתי לתת לנהג את הבייגלה המתוק כמו שהבטחתי אבא שלי אמר לנהג בזמן שהתלבשתי למה הוא מחכה ועומד שיסע הנהג התחיל לצאת מהחניה ליד הבית שלי אני רצתי וניסיתי לתפוס אותו ולא הצלחתי הייתי ממש קרובה לאוטובוס אך אף אחד מהילדים והנהג לא הסתכל עליי אני נשארת עם הבייגלה המתוק ביד ואני חוזרת הביתה אני מסתכלת אל השמיים ואני רואה שאין אף אחד ושכבר עלתה השמש אני נכנסת הביתה ואני רואה דף אני קוראת ואני רואה שזה מהנהג אוטובוס הוא אומר שלמרות כל האהבה והקשר הקרוב שהיה בינינו זה לא יכול להמשיך

<< עמוד קודם 67 עמוד הבא >>