פענוח חלומות בס"ד

חלומות על אינו

נמצאו 852 חלומות המכילים אינו - עמוד 69


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

אני וחברי הינו בבית ישן ואפור , אחד מהם הציע לעלות לקומה למעלה לקחת משהו לנשנש בערך ארבעה מאיתנו עלו וחלק נשארו , גם אני עליתי , בזמן שעלינו במדרגות התחלנו לפחד ומיד ירדנו . חזרנו אל חברינו וראינו אותם אוכלים לחם מקולקל . אחרי שיצאנו מהבינין ראינו המון חיות פצועות וביניהן : שועל פצוע . חתול לבן פצוע , והמון עכברים וחרקים

חלמתי שאני חוזרת מהבית ספר עם חברה טובה שלי וראינו גנב יוצא מבית והולך אחרנו ולאחר מכן עוד חברים שלו שהם גם גנבים בסוף התחברנו אליהם חשוב לציין כי הם היו צעירים כמונו התחברנו ונפגשנו איתם הרבה חברה שלי התאהבה באחד מהם ואני ואותו אחד היינו בקשר ידידותי טוב ובאותו תקופה נסעתי לחופשה והם נרפרדו ממני והילד שהחברה שלי התאהבה בו נישק אותו וכשהלכתי לחופשה הוא בא למקום שהיתי בו והיינו ביחד כזוג ללא ידיעת החברה ובסוף הוא אמר לי שמגיע לי מישהו טוב יותר ממנו כי הוא לא רמה בשבילי

חלמתי שאני ושתי ילדיי עולים במדרגות לאחותי ,ובקומה למטה נמצא בלון אדום וארוך אמרתי לבן שלי שיקח את הבלון הוא יכול לשחק איתו אך הבלון היה מאוד כבד ובכל זאת הוא גרר אותו בכל המדרגות ירדתי למטה כדי ליראות ואז ראיתי רוחסן לבן לכל האורך של הבלון פתחתי את הרוחסן וראיתי גופה של גבר מת שוכבת הגופה התחילה לזוז ואז ברחנו נשעננו על קיר של איזה בניין וראינו את גבו של הגופה מסתובבת פחדנו מאוד לאחר כמה דקות התחילו זיקוקים אדום,ירוקועוד כל מני צבעים ומלא אנשים מכל הרחובות יצאו לראות מה קרה ואז פגשה אותי חברה מהעבודה ושאלה אותי איך זה קרה ושאני לא צריכה לפחד כי הוא רק רוצה להודות לי שיצלתי אותו ולאחר מכן הבנתי שהוא ערבי ולכן הייתה כל החגיגה הזאת עם הזיקוקים . זהו חלומי אשמח לפירוש מהיר.

היינו בבית ספר במקום לא מוכר , ופתאום הופעתי במקום עם דשא. כל מיני תלמידים מהבית ספר ישבו על הדשא ואני התיישבתי ליד טובי . תומר היה המורה , והוא דיבר על מסיבת פורים והראה לנו איזושהי עוגה , והוא גם אמר שיש איזשהו טיול של שבוע לקיסריה . טובי ישבה ליד אביטל גבאי ואז משום מה שאלתי אותה 'את רוסיה ? ' ואז היא הסבירה משהו על זה שאחד מההורים שלה רוסי . הרגשתי שטובי מתקרבת מאוד לאביטל ומתחילה לנטוש אותי מהשיחות . אחר כך הופענו בבית ספר , ומשום מה כל התלמידים שהיו עם תומר הלכו לח'5 וראינו שהם לומדים.הייתי עם טובי בח'5 ועמדנו שם כאילו היינו צריכות משהו , ואני חיפשתי בעיניים את ניתאי . הוא לא היה שם. יצאתי בסוף מח'5 כשהכיתה התחילה להתרוקן. הלכתי לכיתה שלי וראיתי שרק הבנים נמצאים שם . רן התחיל להטריד אותי , לגעת בי ולהציק לי וניסיתי לצאת מהכיתה. צעקתי עליו וצרחתי עליו שיעזוב אותי , ואז התחלתי לבכות . כל מיני ילדים ראו שהוא מציק לי הרבה והם התחילו לצעוק עליו גם שיעזוב אותי וגם הם בכו. ברחתי מהכיתה ואז הלכתי לאמא שלי ושאלתי אותה אם אני יכולה ללכת למסיבת פורים ואז היא אמרה שלא כי אבא שלי אוסף אותי . הלכנו לבריכה אני , אמא שלי ולדוש ואז פתאום ראיתי את ניתאי בבריכה . שחיתי בבריכה לידו וניסיתי לגרום לו לשים לב אלי . ניסיתי כל פעם לשחות לידו ולהיתקל בו בטעות . בסוף הצלחתי והוא התקרב אליי וצחקנו הרבה , הוא עשה הרבה תרגילים מצחיקים בבריכה ודיברנו הרבה וניהננו . בסוף הופעתי פתאום באוטובוס שנסע לקיסריה לטיול של שבעה ימים , וישבתי ליד ניתאי ועוד כמה ילדים ואלכס ישב מלפני . דיברנו על איך אני וניתאי ראינו אחד את השני בבריכה וכל הזמן הסמקתי וחייכתי כמו דבילית והתרגשתי כשהייתי ליד ניתאי וכולם שמו לב כמה אני מאוהבת בניתאי ואז אלכס פתאום אומר ' וואו ליזה את ממש מאוהבת בו , את אוהבת אותו אפילו יותר משאהבת אותי '. ואני חייכתי כמו מפגרת והסמקתי כשהיסתכלתי על ניתאי וגם הוא חייך אליי. בסוף האוטובוס נעצר והיו הרבה ילדים באוטובוס, אז הייתי צריכה לצאת משום מה . ניתאי קם חיבק אותי ונישק אותי . וראיתי שטובי מחכה לי אז באתי אליה מהר , היה לה שפתון אדום חזק והיא הסתכלה עליי ושאלה ' למה התעכבת כל כך הרבה ?' ואז הסתכלתי על ניתאי והיא הבינה שבגללו התעכבתי. היא אמרה כזה ' איך הוא בחר בך כשאני הייתי לידך ? ' ואז היה לה צחוק מאולץ. גם אני התחלתי לחשוב למה . בסוף ירדנו מהאוטובוס ואז הוא התחיל לנסוע . התחלתי לרוץ אחריו ולנסות להשיג אותו , אבל הוא המשיך לנסוע . גם רן ועוד כמה ילדים רצו אחריו .

הייתי בחוף עם המשפחה שלי ופתאום ראיתי גל כמו צונאמי רק יותר קטן אבל המים עדדין יכלו להגיע אלינו ואז רצנו ומאחורנו היה מין צוק לא גבוה כמו שיש בחופים וניסיתי לטפס אבל לא וכמעט ולא הצלחתי וכול שנייה עפתי באויייר וחזרתי לצוק הזה ואז שסיימנו לטפס עליו הגל כבר הגיע הוא שטף מישהו ואחותי נפלה והמים כמעט הגיעו אליה. ואז החלום כאילו חזר על עצמו ואנחנו שוב בחוף שוב יש את אותו גל אבל הפעם על הקרקע ממש בתוף הצוק הזה היה בית של דודה שלי ונכנסנו אליו ואז ראינו שהכול בחוץ התחיל להתמלות מים והבית זז שבאתי לפתוח את הדלת נכנס טיפה מים ואז סגרנו אותה מיד!! אבל היה טיפה מים בחוץ והבית כזה סוג של שט עבר דרך שביל שנמצא בתוך יער ועברנו דרך הבית של סבא וסבתא שלי מצד האמא רצינו לרדת אבל אמא שלי אמרה לא והמשכנו והמקום היה נראה כמו העולם מופעים שיש בקיבוץ צורעה איפה שאני לומדת ואז לא היה לי ממש ברור נכנסתי לתוך סוג של מתחת לאדמה זה היה סוג של מקום לא ממש מוכר לא זוכרת מה קרה שם בדיוק אבל ראיתי מנהיג חבורה שרא מישהו או משהו בעל כוח רב והוא חשב שהוא רצה שהוא ימטרף אליו וכדי להוכיח אז הוא חשב שהוא צריך להרוד את החבורה שלו בשביל זה והוא התחיל עם זה הוא הרביץ לי העזרת סוג של לולב פתוח ואני החזרתי לו גם אבל זה לא ממש פגע בו והתחלתי לדבר איתו ואז אמרתי לא אני לא אביטן (שם המשפחה שלי לא אביטן אבל בכללי הוא כן) אמרתי לא שאני עמוש והוא אמר סליחה אז מי זה אביטן הוא שאל ואז נכנס מישהו שאני מכירה אותו מהבית ספר שלי הוא בשכבה שלי ואנטי אמרתי לו שהוא אביטן הוא נראה קצת לא טוב קצת חיוור והוא שעל אותו אתה אביטן והוא אמר לו כן אני חושב ואז הוא פתח לי את הדלת סורגים ששם היו עוד כמה אנשים החברה שלו וזהו!

<< עמוד קודם 69 עמוד הבא >>