פענוח חלומות בס"ד

חלומות על עלינו

נמצאו 845 חלומות המכילים עלינו - עמוד 69


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שאני ואחותי ואמא שלי נוסעות במכוון לכיוון שטח פתוח ענקי שאנחנו יודעות שיש בו מלחמה. בשלב מסויים אנחנו מחוץ לאוטו ורואות מן מטוס משונה מעלינו שיורה עלינו טילים. טיל אחד נפל ממש עלי אבל זה היה כמו רימון שלוקח חו זמן להתפוצץ. אחותי תפסה אותו וזרקה אותו רחוק וברחנו לכיוון השני. זו היתה עליה ולי היה ממש קשה לרוץ בקושי הצלחתי להתקדם. הטיל התפוצץ מאחורינו אבל לא נפגענו.

חלמתי שאני באה עם שלושת בני לבית של חמי עם שלוש מתנות שמיועדות לו , כאשר אני פותחת את הדלת אני מוצאת את חמותי [שמתה כבר מזה חמש שנים במציאות] יושבת עם שתי רגלים על שולחן ומקבלת אותנו בשמחה בזרועות פתחות ואומרת לילדים כפרה עליהם ומנשקת אותם בשמחה ואני אומרת לה איזה יופי שחזרת חיקינו לך הרבה זמן , באותו זמן חמי ישב עם הגב אלינו הסתובב הסתכל בחוסר עיניין עלינו וחזר לעיסוקיו . מה שכל הזמן העסיק אותי הוא העובדה שהיו לה שתיי רגלים כי לפני שמתה עברה קריתה של רגל ואז התעוררתי

חלמתי שאני אם סבתא שלי בסלון(אנחנו גרות יחד), והיא אומרת לי כשבן אדם שומע צפצופים הוא הבן אדם המיועד למוות. שעכשיו אלוהים יקח אותו. אני התחלתי לשמוע צפצופים של האוטו והלכתי לכיוון החלון,וראיתי מרחוק אוטו לבן נקי מדהים חלונות שחורים ובן אדם שיושב בהגה ומסתכל עלי. באותו שנייה,אני לא יודעת איך להסביר את זה, הרגשתי שהכל מסביב כבר לא אמיתי זתאמרת,שאני כבר לא באמת שם. הסתכלתי על סבתא שלי ובאתי לאמר לה משהו אבל היא לא שמעה אותי כבר.הרשגתי איך לאט לאט אני עולה למעלה וסבתא שלי מנופפת לי לשלום. החלום הזה היה כל כך מציאותי ואמרתי לעצמי שאני רוצה לקום. אני הרגשתי איך אני כבר לא בחיים ואלוהים משך אותי אליו למעלה.ההרגשה הייתה נורא מוזרה. באותו שנייה כאילו כלום לא קרה,ראיתי את הבן זוג שלי יוצא מהחדר,ואני מעיפה אותו מהבית שלי. הוא ירד במדרגות ושמעתי שהוא מילל,זתאמרת שכאבלו משהו.אני יורדת אליו בשנייה ורואה אותו על הרצפה. פתאום אני רואה את השטן. זה אולי נישמע ילדותי, אבל זה היה כל כך מפחיד וכל כך מציאותי,פשוט עלינו מהר למעלה לבית סגרתי את הדלת. לקחתי את היד של סבתא שלי ושל הבן זוג שלי עשינו מעגל ידיים, ואני היחידה שהתחילה לצעוק שמע ישראל אדוני אלוהי אדוני אחד.המון פעמים.והשטן עומד לידי ואני צועקת את זה כדי שיעלם. צעקתי לאלוהים שיעזור עזבתי את אחיזת הידים מהמעגל והסתכלתי על השטן שעמד לידי לראות אם התפילה שאני אומרת עוזרת,אבל הרגשתי עקיצות וכאב בכל הגוף הרגשתי שממש כואב לי.

חלמתי שאני נמצאת עם המשפחה שלי ומישהו מוכר מופיע בחלום כשהוא צולע ומנסה להרוג אותנו ע"י זריקת אבנים אנחנו נכנסים לתוך מקום מגודר ומנסים לברוח ממנו אך ללא הצלחה האבנים שהוא זורק עלינו כל הזמן נמצאים לידינו לבסוף אנחנו מוצאים בניין של שירותים ונועלים את עצמנו בתוכו בתקווה שהוא לא יימצא אותנו שם אנחנו שומעים את צעדיו מתקרבים ואנחנו ממש בפחד ובשלב זה מרוב הפחד כבר התעוררתי

<< עמוד קודם 69 עמוד הבא >>