פענוח חלומות בס"ד

חלומות על לם ש

נמצאו 1,469 חלומות המכילים לם ש - עמוד 8


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

סבי בעודו בחיים היה עושה קידוש לפני הרבה שנים עזב את העולם שלנו.והיום הגיע בחלום ולפניכם החלום.סבי עשה קידוש שבת ואף הוציא לחם מן הארץ. בתי הבכורה בת ה 7 הייתה שם גם שלפתע מהיין והלחם יצאו תולעים. סבי היה חולה בפזיוריאזיס. (מחלת עור עם מלא פצעים) אך גם בחלום נראה שלא עבר לו.

חלמתי שאני מנסה לפתוח את העיניים ולזוז אבל אני לא מצליחה, כאילו סיממו אותי, לבסוף אני מצליחה להגיע לדלת של החדר שלי ואני שמה לב שיש ערימה גדולה של זבל ושקיות מונחות במרפסת, על הדלת הראשית הייתה קבלה של מסעדה כלשהי ובהערות ראיתי שכתוב משהו עליי אבל לא הצלחתי לקרוא מה רשום שם כי אני עדיין לא מצליחה לפתוח את העיניים, הלכתי לכיוון המקלחת לנסות לשטוף פנים ופתאום מישהו שאני לא מכירה נכנס אליי הבייתה,הסתובבתי לראות מי זה היה הוא לא נראה מבוגר והיה לו כובע מצחייה למרות שזה היה לילה, הוא היה קצת בהלם שאני ערה, שאלתי אותו מי הוא ומה הוא עושה בבית שלי ומה זה הערמה של הזבל הזה והוא רק חייך חצי חיוך ולא דיבר, הלכתי חזרה לכיוון החדר ובדרך אני רואה שהטלוויזיה שלי שבורה,כשנכנסתי לחדר נפלתי על המיטה כי אני לא מצליחה להחזיק מעמד, במשך יותר מארבע פעמים ניסיתי לקום לכיוון הדלת של החדר אבל בגלל שאני לא מצליחה להשאיר את העיניים פתוחות לא הצלחתי להגיע והרגשתי שאני הולכת במעגלים כל פעם שאני מגיעה לדלת אני איכשהו מוצאת את עצמי על המיטה שוב.

כתוב על הקיר עידן באדום על מבנה אירופאי. היתי חיילת בפעילות מבצעית נגד טרוריסטים בצרפת, היה לי קלאצניקוב. כולנו שרדנו אבל אני לא יודעת מה עם שר ריגארד כי הוא עזב למלחמה לפני שהתחילה ההתקפה של הטרוריסטים. לפני שהוא עזב למלחמה שאלתי אותו אם הוא נשוי(כי ידעתי שהיה ביננו חיבור רומנטי ואם לא אנשק אותו עכשיו יכול להיות שלעולם לא אצליח כי אחד מאיתנו ימות) והוא אמר definitely not ואז התנשקנו והוא הלך. היתה את המתקפה של הטרוריסטים והצלחתי להרוג מלא מחבלים. בסוף המתקפה כל הפלוגה שלי ואני רצנו מהר כדי לעמוד בח׳ כדי לראות מי שרד ובהתחלה היו מקומות פנוים בח׳ עם נעלים של אנשים שלא הגיעו ואז לאט לאט ה10(?) אנשים שהיו חסרים הגיעו, כולנו הינו נשים בפלוגה. כשהתחילו לבוא האנשים החסרים כולם שמחו ואני קמתי כדי לראות אם עוד באים והתחלתי לאמר לחברים מאחורי שאני רואה עוד חיילים שחוזרים, ואפילו סימנתי עם היד את המספר 2 ואז זה הפך ל4 כשראיתי עוד אנשים באים.

<< עמוד קודם 8 עמוד הבא >>