פענוח חלומות בס"ד

חלומות על אינו

נמצאו 852 חלומות המכילים אינו - עמוד 73


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

אני נמצא בביתי ומתכונן לאיזו הפצצה שתגיע. במקום הפצצה יש צונאמי גדול ששוטף את כל האזור אני מהר בוחר מהבית כשכל המשפחה שלי בפנים ואני אומר לעצמי בראש לפחות שמישהו מהמשפחה ישאר חי להמשיך. כשאני יוצא החוצה אחרי שהצונאמי כבר עבר, מגיעות לכביש שממש מחוץ לבית שלי, מכוניות כאשר הנהגים מחוסרי הכרה על ההגה. אני מהר ניגש לעזור להם ומנסה לעצור מכוניות שבאות לכביש כדי שיבואו לעזור לי גם. היו שם איזה 3 מכוניות לפחות ומשאית שעצרתי ודוד שלי נהג בה. אח"כ ברחתי לים ושם היה עוד צונאמי ואז כשהוא חלף שוב ראיתי את הראשים של המשפחה שלי יוצאים מתוך המים. את אחותי ואחי ואת הכלב שלי ראיתי שם. הייתה בחורה לידי כשהסתכלתי על הראשים של המשפחה שלי יוצאים מהמים ואני לא בטוח שזאת הייתה אמא שלי. אח"כ כל המים התנקזו לאיזו תעלה ועלמו. ישר הלכנו לבדוק מה הנזק שנגרם מהצונאמי וראינו שלא היה שום נזק מלבד כמה דברים רטובים. הלכתי לראות מה עם החיילים שלי כי אני מפקד בצבא ואז התעוררתי. חשוב לציין שלאורך כל החלום לא הייתי לחוץ וכשהתעוררתי שמחתי מהחלום הזה

הייתי בטקס בפארק וחברה טובה שלי הייתה שם , פתאום הייתה אזעקה ונכנסנו למקלטים ציבוריים . חלק מהגג היה פתוח כך שהטילים יכלו לפגוע בנו , פתאום נפלה רקטה על הגג והיה רעש חזק . החזקתי את חברה שלי וכל האנשים שהיו במקלט היו בשוק. פתאום התחילו ליפול עוד דברים , כנראה חלקים של מטוס . הדברים שנפלו כמעט פגעו בי ובחברה שלי . אחרי שהכל נפל איכשהו אני וחברה שלי וכל האנשים שהיו שם היינו בתוך אוהל צבאי ומסביב לאוהל היו מלא חיילים שלנו , והם אמרו לנו שאנחנו חייבים להשאר בתוך האוהל . פתאום אישה אחת נפלה וראינו שהיתה לה סכין ארוכה תקועה בבטן וכל צרחו . הבנו שמישהו שנמצא קרוב אלינו הרג אותה . הסתכלתי בין החריצים של האוהל וראיתי שהאוהל שלנו מחובר לאוהל נוסף , רקמנו תוכנית וכולם התחבאו , חלק החזיקו רובים והוא נכנס עם חרב . סימנתי לחלק מהאנשים לירות ברצפה , והוא הסתובב באיטיות כדי לברוח . ברגע שהוא הסתובב יריתי לו בבטן וחברה שלי דקרה אותו בחזה עם אותה סכין שהוא הרג את האישה . ואז אמרתי לאנשים שצריך לקבור אותו בחוץ בלי שהחיילים יראו . חברה שלי לקחה אותו , גררה אותו החוצה והתחילה לחפור בור ועשתה מדורה . היא אמרה שהיא עושה מדורה כדי שיסתכלו על המדורה ולא על הגופה , ואז היא קברה אותו .

הגרוש שלי ואני במדבר. הכל לבן. גם השמים. הוא עומד על גבעה קטנה ואני עומדת למרגלותיה במרחק קצר ממנו. שניננו צופים אל האופק. שנינו נראים צעירים כמו לפני 20 שנה. על פנינו חולפים במהירות יצורים, ספק חיות רעות שחורות, נעים לכיוון האופק אליו אנו צופים. אני מרגישה טעם או ריח של בשר חי. אני מביטה תחתיי ורואה קערה מלאה בבשר חי. אני לוקחת מהבשר ומציעה לו. "רוצה" אני שואלת ומשירה אליו מבט. הוא מסמן לי באצבעו לעבר פיו כאומר תראי יש לי כבר ואינו מביט אליי. אני רואה פיסת בשר מבצבצת מפיו. תוך כדי שהוא לועס ומנסה לבלוע אותה עולה לו בחילה אך הוא אינו מקיא. אני לוקחת את הבשר שבידי ומכניסה אותו לפי ומיד עולה בי בחילה נוראית. אני רצה לעבר גדר ומקיאה תוך כדי כך אני רואה שלאורך הגדר פרוסים כרעיים של עוף. התעוררתי בבהלה מהחלום.

הייתי בטקס בפארק וחברה טובה שלי הייתה שם , פתאום הייתה אזעקה ונכנסנו למקלטים ציבוריים . חלק מהגג היה פתוח כך שהטילים יכלו לפגוע בנו , פתאום נפלה רקטה על הגג והיה רעש חזק . החזקתי את חברה שלי וכל האנשים שהיו במקלט היו בשוק. פתאום התחילו ליפול עוד דברים , כנראה חלקים של מטוס . הדברים שנפלו כמעט פגעו בי ובחברה שלי . אחרי שהכל נפל איכשהו אני וחברה שלי וכל האנשים שהיו שם היינו בתוך אוהל צבאי ומסביב לאוהל היו מלא חיילים שלנו , והם אמרו לנו שאנחנו חייבים להשאר בתוך האוהל . פתאום אישה אחת נפלה וראינו שהיתה לה סכין ארוכה תקועה בבטן וכל צרחו . הבנו שמישהו שנמצא קרוב אלינו הרג אותה . הסתכלתי בין החריצים של האוהל וראיתי שהאוהל שלנו מחובר לאוהל נוסף , רקמנו תוכנית וכולם התחבאו , חלק החזיקו רובים והוא נכנס עם הסכין . סימנתי לחלק מהאנשים לירות ברצפה , והוא הסתובב באיטיות כדי לברוח . ברגע שהוא הסתובב יריתי לו בבטן וחברה שלי דקרה אותו בחזה עם אותה סכין שהוא הרג את האישה . ואז אמרתי לאנשים שצריך לקבור אותו בחוץ בלי שהחיילים יראו . חברה שלי לקחה אותו , גררה אותו החוצה והתחילה לחפור בור ועשתה מדורה . היא אמרה שהיא עושה מדורה כדי שיסתכלו על המדורה ולא על הגופה , ואז היא קברה אותו .

שחיתי בים עם חבר, מהחוף בישראל לחוף בקפריסין. בדרך ראינו חברה שוחה לכיוון השני עם הילד שלה, אחר כך עוד אחת. הגענו לחוף, למזח, בית כזה, נתנו לנו חדר כמו באכסנייה הטלפון שלי הונח שם בטעינה, פגשתי מישהיא, הלכנו אליה למסיבה, המון אנשים, מישהיא ביקשה שלא נעשה רעש בלילה, כי הם קיר ליד. נכנסנו אליה לחדר, ללכת לישון, התפשטנו, מיטה צרה, מצצתי לה את הפטמות, הסקס לא מומש במלואו. חזרתי לחדר בבוקר, לפני החבר שם, מסתכל על שיחה שלא נענתה

שטתי בספינה עם משפחתי. מי שנוהגת בפינה היא מישהי שאני מכירה רק בפנים ולא יודעת להשיט ספינה היא לקחה סיבוב רחב מדי והתהפכנו כולנו. היינו במים אני ומשפחתי ושחינו האחד לכיוון השני. מאוחר יותר אני ואחותי הגדולה עזרנו לקבור בן אדם שחשבנו כמת (שהיה בספינה והוא לא מוכר לנו) אחרי ששמנו עליו חולות ראינו כי הוא נושם תחת החולות אז הרדנו מעליו את החולות והצלנו אותו

<< עמוד קודם 73 עמוד הבא >>