פענוח חלומות בס"ד

חלומות על אינו

נמצאו 852 חלומות המכילים אינו - עמוד 74


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

שלום, אני נשואה 7 שנים ויש לי 2 ילדים שבאו לעולם טבעי. ב4 שנים האחרונות אנחנו מנסים להביא ילדים דרך טיפולי הפרייה שלא מצליחים. אתמול בבוקר חלמתי שאני רואה את האקס שלי (חברי לשעבר שאיתו עמדתי להתחתן וביטלתי את החתונה 5 ימים לפני) ואת אחיו ואשתו (אחיו שמבחניתי איש רע וטיפש שגרם לי לברוח מהמשפה לפני החתונה) ראיתי אותם עם תינוק,שלהם, ואז כאילו התחלתי לדבר איתם החזקתי את התינוק בידיים, והתלתי להצחיק אותו, כאילו ניסיתי לעשות רושם, והם אומרים "יא, איך היא עם תינוקות".... - יש לציין שאותו האקס שלי גם נשוי ולא מצליח להביא ילדים לעולם בכלל...., התינוק היה כהה עור, לא יפה, מכוער אפילו, לבש חליפה בצבע תכלת ואני מחזיקה אותו והוא רק צוחק, מחייך, מאושר בידיים שלי לא מפסיק לצחוק, ואני שרה לו שירים ומחייכת אליו בחזרה שהוא צוחק אבל בליבי אומרת מכוער אבל חייכן מאוד, ואז פתאום, אני מרגישה שעל הרגליים שלי נוזל שתן שלו., התינוק עשה את צרכיו, עם טיטול, ולמרות זאת, הוא השתין עליי, רגליי נרטבו מהשתן שלו, וראינו שבטיטול יש גם קצה של שלשול, האמא לקחה אותו מידי וזהו. התעוררתי. מה זה אומר??

אני יושבת בבית ויש פח ריבוע כזה בצד במטבח שגילתי שהוא מלא עכברים קטנים לבנים אפורים ורק שם יש על השקית של בפח. אני ואחותי יושבות ומחפשות פיתרון לעכברים שלפתע ראינו ג\'וק גדול יושבת ליד הפח לקחתי מרסס כדי להרוג אותו ועל הדרך את העכברים אבל לא ריססתי עלין ישירות אלה מסביב לפח לבסוף אחותי שמה לב שהם יוצאים מאחוקי המקרר שצמוד לפח כי אין קרמיקה מתחת למקרר אז אחי פשוט דחף את המקרר לקיר והם נעלמו. ופתאום כאילו לא היה את המקרר ואת הפח גילו שהעכברים יוצאים לי מהבית שחי כי נפתחו לי התפרים שם

אני יושבת בבית ויש פח ריבוע כזה בצד במטבח שגילתי שהוא מלא עכברים קטנים לבנים אפורים ורק שם יש על השקית של בפח. אני ואחותי יושבות ומחפשות פיתרון לעכברים שלפתע ראינו ג'וק גדול יושבת ליד הפח לקחתי מרסס כדי להרוג אותו ועל הדרך את העכברים אבל לא ריססתי עלין ישירות אלה מסביב לפח לבסוף אחותי שמה לב שהם יוצאים מאחוקי המקרר שצמוד לפח כי אין קרמיקה מתחת למקרר אז אחי פשוט דחף את המקרר לקיר והם נעלמו. ופתאום כאילו לא היה את המקרר ואת הפח גילו שהעכברים יוצאים לי מהבית שחי כי נפתחו לי התפרים שם

<< עמוד קודם 74 עמוד הבא >>