פענוח חלומות בס"ד

חלומות על קור

נמצאו 4,397 חלומות המכילים קור - עמוד 74


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שאני ומישהו שקוראים לו עידן אנחנו בקשר חצי שנה כבר ויום אחד נסענו לטיול משותף במקרה אני עם המשפחה והוא עם שלו גיליתי שיש למשפחה שלי חברים משותפים בקשר עם ההורים של עידן נפגשנו והחלטתי לעבור לאוטו של המשפחה של עידן באוטו שמתי עליו ראש והתחבקנו והתנשקנו וחיבקתי אותו והוא חיבק אותי המשפחה שלו הייתה באוטו הגענו למקום ישנו באותה מיטה והתחבקנו היינו קרובים התנשקנו והיינו בים יחד בילינו את כל הטיול יחד

חלמתי ששני אנשים הגיעו לאמא שלי לבית ושאלו אותנו למה שיקרתם לנו ואחרי כמה דקות הגיעו אלינו הבית עוד 3 גברים אם נשקים ופחדתי שהם לא יראו בנו ואמרתי לאמא שלי שאני פוחדת שהם יחזרו אני מחפשת את הבן שלי אני לא מוצאת אותו אני רואה אותו למטה פתאום אני קולטת משאית היא לא התנגשה בו בערב אני מתקשרת לבעלי אומרת לו שיביא לי לדבר אם אחד השוטרים והוא אמר לי כמה דקות יוצא אלייך אני יורדת למטה כדי לדבר אם בעלי בטלפון פתאום אני שומעת את הגברים אומרים הנה היא זאת היא הצמידו לי סכין לגרון והם מדברים איתי והשני בא לדקור אותי ואני רואה שחתכו לי את הגרון ואני עדיין חייה קמתי בבעלה מהמיטה

חלמתי שחללית שנאסא שיגרה פוגעת בכדור הארץ ויש לכולנו חמש שנים לחיות ואז אני בוכה כי אני מפחדת לאבד מישהי מאוד קרובה אליי ואחותי עוזבת את הבית ואני בוכה ממש, ואני רואה את כדור הארץ ואת מה שקרה לו מתוך כדור הארץ כאילו בשמיים, ואת השמש שהיא מאוד קרובה לכדור הארץ .. ואחר כך אני הולכת לשיעור פרטי באיזה קורס שאני מתחילה ושכחתי ציוד אז אני חוזרת הביתה. ואז אבא שלי שואל אותי למה אני רוצה למות אז אני אומרת לו כי כולם תכף ימותו , וחברה שלי כתבה לי הודעות לא זוכרת מה, היינו בכנס כזה עם אנשים שאני לא מכירה, והודיעו בחדשות על מה שקרה לכדור הארץ ואני ממש מתחילה לבכות ורואה את אבא שלי וממש קשה לי , ואני מפחדת לאבד את האישה הזאת

חלמתי שחללית שנאסא שיגרה פוגעת בכדור הארץ ויש לכולנו חמש שנים לחיות ואז אני בוכה כי אני מפחדת לאבד מישהי מאוד קרובה אליי ואחותי עוזבת את הבית ואני בוכה ממש, ואני רואה את כדור הארץ ואת מה שקרה לו מתוך כדור הארץ כאילו בשמיים, ואת השמש שהיא מאוד קרובה לכדור הארץ .. ואחר כך אני הולכת לשיעור פרטי באיזה קורס שאני מתחילה ושכחתי ציוד אז אני חוזרת הביתה.

<< עמוד קודם 74 עמוד הבא >>