פענוח חלומות בס"ד

חלומות על אינו

נמצאו 852 חלומות המכילים אינו - עמוד 75


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

אני וחברה הלכנו לחנות חדשה כזאת לקנות חולצות עם הדפסי חיות  ואז מסתבר שזה היה בחנות קרובה לחנות משקפיים של אבא של ילדה שאני לא אוהבת והלכנו להגיד שלום ואז ראינו שגם הילד שאהבתי 3 שנים ויש לו חברה שם ואז אני והוא לקחנו עוגה והלכנו לשבת על מקלט והוא אמר לי שהוא ממש מצטער על איך שהוא התנהג בכל המקרה שלנו בינינו ושהוא אהב אותי ונלחץ ואז חברים שלו התחילו לצחוק עליו שהוא מאוהב אז הוא בכלל לא רצה חברה ושהוא היה צריך לספר לי את זה ואני בכיתי והוא אמר לי שהוא מקווה שהוא לא גרם לי לבכות הרבה בכל התקופה הזאת ואמרתי שכן אז הוא ניגב לי את הדמעות ואמר שהוא לא שווה את הדמעות שלי ואז הוא נישק אותי ונרתעתי כי דאגתי בגלל שיש לו חברה אז הוא אמר שהוא נפרד ממנה כי הוא עדיין אוהב אותי ואז התנשקנו

אני אמא ואחותי יורדות במדרגות ספירלה שתי קומות ואז אנחנו בחניון עם יציאה אחת ואז אמא אומרת להתחיל לרוץ מהר והיא רצה ואני תופסת לאחותי יד ורצות ויש עוד זוג שרץ לידנו והם תפסו מונית. אני מסתכלת אחורה וזה רכב שחור כאילו ראינו משהו שלא היינו אמורות לראות ואנחנו ממשיכות לרוץ ויש 2 מוניות תפוסות ואז איש בא עם בקבוק שקוף עם נוזל צהוב זוהר למיטב זכרוני והוא שיגור ואומר שהוא יכול לקחת אותנו ואמא שלי מנפנפת אותו ואנחנו ממשיכות לרוץ עד שקבוצה של 5 שחורים שלבושים שחור צמוד תופסים את אמא ואני מפרידה ונשארת ואומרת להן לרוץ והן רצות. ואז אני בחדר/מחסן איתם ומתחילה לשבור מסגרות ריקות של תמונות ויש חליפה של באטמן בקופסא. זהו. חשוב לציין שזהו הסיוט הראשון שלי מלמעלה מכמעט שנה. אני גרה בניו יורק שנה וקצת והמשפחה בארץ (קשר יומיומי ובאו לבקר אותי מספר פעמים) כרגע אני עם אחותי ואמא בהולנד לטיול. אני זוכרת שחלמתי את החלום מהקטע של המכונית השחורה בעבר. 

דודה שלי חלמה עליי שאני עוברת דירה, בחלום היה בית ישן והרבה אנשים משפצים אותו, משפחה שלי, חברים שלי ועוד הרבה אנשים עבדו ושיפצו את הבית,, ואני והיא עמדנו בחוץ והסתכלנו (בתחושה זה היה כאילו היינו כמו נסיכות שעובדים בשבילנו).. בתוך הבית לא היה עדיין ריהוט ולא היו וילונות. (בחלום היה גם בעלה לשעבר של דודה שלי שנפטר לפני שנתיים ומאוד אהב אותי שהייתי קטנה) מחוץ לבית התקהלו הרבה אנשים והסתכלו על הבית ועל השינוי שעושים בו. פתאום שמענו צעקות וראינו זוג בשנות ה35-40 שרבים, היה להם סכינים בידיים והם היו פצועים עם דם, זה היה נראה כאילו האישה מנסה לברוח מהגבר והוא רודף אחריה, היא רצה לכיוון המרפסת של הבית שלי ובעלה תפס אותה, לא ברור אם הוא הרג אותה או לא אבל הוא רכן עליה. דודה שלי נבהלה ואמרה לי שניכנס הביתה ושלא נסתכל כי אולי יבקשו מאיתנו עדות ומיד נכנסנו הביתה. בתוך הבית פתאום היו וילונות (מה שלא היה בתחילת החלום) ודודה שלי הסיתה את כל הוילונות בשביל שלא נראה מה שקרה בחוץ.

דודה שלי חלמה עליי שאני עוברת דירה, בחלום היה בית ישן והרבה אנשים משפצים אותו, משפחה שלי, חברים שלי ועוד הרבה אנשים עבדו ושיפצו את הבית,, ואני והיא עמדנו בחוץ והסתכלנו (בתחושה זה היה כאילו היינו כמו נסיכות שעובדים בשבילנו).. בתוך הבית לא היה עדיין ריהוט ולא היו וילונות. (בחלום היה גם בעלה לשעבר של דודה שלי שנפטר לפני שנתיים ומאוד אהב אותי שהייתי קטנה) מחוץ לבית התקהלו הרבה אנשים והסתכלו על הבית ועל השינוי שעושים בו. פתאום שמענו צעקות וראינו זוג בשנות ה35-40 שרבים, היה להם סכינים בידיים והם היו פצועים עם דם, זה היה נראה כאילו האישה מנסה לברוח מהגבר והוא רודף אחריה, היא רצה לכיוון המרפסת של הבית שלי ובעלה תפס אותה, לא ברור אם הוא הרג אותה או לא אבל הוא רכן עליה. דודה שלי נבהלה ואמרה לי שניכנס הביתה ושלא נסתכל כי אולי יבקשו מאיתנו עדות ומיד נכנסנו הביתה. בתוך הבית פתאום היו וילונות (מה שלא היה בתחילת החלום) ודודה שלי הסיתה את כל הוילונות בשביל שלא נראה מה שקרה בחוץ.

וב אז התברר לי שאבא שלי מרגל והיה איזה טלפון שהוא זרק לאיזהשהו אגם... ואז יצאנו לטיול שנתי עם הכיתה שלי מהיסודי... והתיישבנו על צוקים כאלה ואכלנו את הארוחה שלנו וכשגמרנו לאכול עשינו תחרות קפיצות למים (מתחת לצוקים היה אגם) כולם קפצו וכשגמרנו לקפוץ הכיתה נעלמה והגיעו אמא שלי ואחים שלי (אבא שלי יצא איתנו לטיול והוא נשאר איתי) בקיצור שמענו פתאום צלצול של טלפון וראינו את הטלפון שאבא שלי זרק מקודם והוא עדיין עבד... ואז דוד שלי הגיע (גם הוא עובד ברשות) ואז קמתי....

אני בבית ואני רוצה לצאת למרפסת שלה יש דלת עם רשת, ודרכה אני רואה כלב שחור אחד גדול בעל עיניים בהירות, ואני זוכר עוד שני כלבים, גם שחורים, קטנים. ברגע שאני פותח את הדלת ורוצה לצאת לגינה, הלכב השחור הגדול קולט אותי, רץ לכיווני ומתחיל לנבוח ולאיים. אני נסוג אחורנית וסוגר את הדלת והכלב אמנם אינו נובח אבל מביט לעברי במבט מאיים. ברגע שאני מנסה שוב לצאת למרפסת ולפתוח את הדלת, הכלב שוב, בעצבים, רץ לכיווני בנביחות ואני שוב נסוג אחורה. באיזשהו שלב אני נסוג מהדלת לחלוטין אל תוך הבית והדלת נפתחת והכלב, שאני רואה שיש לו עיניים ירוקות-כחולות מאוד בהירותל עומד בפתח ומביט לעברי ונטוהם, השיניים חשופות, אבל הוא לא מנסה לתקוף. ברגע שאני נסוג אל תוך הבית לגמרי, הכלב חוזר אף הוא אל הגינה ומניח לי לגמרי.

<< עמוד קודם 75 עמוד הבא >>