פענוח חלומות בס"ד

חלומות על אדום

נמצאו 1,863 חלומות המכילים אדום - עמוד 79


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

אחרי מופע בשבילי שלא ראיתי את החברים רק בסוף, אכו לי מסיבה פרטית. פגשתי חברים ובני זוגם, הכרתי מישהי שבעלה עיוור ואחכ' החלטתי לנסוע לחיפה לבקר חברה או בן של חברה בחיפה, הגעתי לאזור חדרה בדרך חול אדום.. החלטתי לחזור דרך העיר חדרה ואז נגמר לי הדלק ובקושי היתה לי סוללה לטלפון, התחיל להחשיך ועברתי בעיר ואז באו לידי 2 כלבים, אחד נצמד לרגל, ניסיתי להרחיק אותו ואז התחיל לנשוך אותי לנשוך אותי ולא יכולתי להרחיק אותו , התקשרתי לאריק .. והתעוררתי.נודעתי לחדוה שאני לא באה.

חלמתי שהלכתי עם אבא שלי לחוף הים , ולפתע גל עצום ברמה לא הגיונית התחיל להגיע, רצנו מהר מהחוף, עד שנעמדנו עם הגב לגל,ונתנו לו לחלוף, לאט לאט הסברתי לאבא שאני רואה את המים עושים צורות, הוא שאל איזה ואז הסתבר לי שרק אני רואה את זה , בשלב הזה כבר התחלתי לפחד, אבל התעלמתי וחזרתי הביתה עם אבא . לאחר כמה זמן הבחנתי שקורה משהו מוזר על כפות הידיים שלי, כל מיני תנועות של נוזל אדום וכחול אחד בשני . כאשר בכל פעם שניסיתי להוריד אותם המצב רק החמיר, בהמשך הבנתי שאסור לגעת בכלום ושאם הנוזל מתערבב עם דם נגרם פיצוץ . מאוד נבהלתי ובסוף החלטנו ללכת יחד עם סבא וסבתא לקופת חולים, חיכינו שם בתור וככה החלום נסגר, ללא פתרון .

אני חלמתי את החלום הזה כבר פעם בצורה שונה יותר ולא מודעת. עכשיו החלום החח רגיל אך מציאות שלא קיימת בשבילי הייתי בעיר שונה בבית של מישהו שאני מכירה דרך המשפחה וגם אמא שלי בסיפור. כשאני מגיעה לבית אחרי שמשהו מוזר קרה לי(לא זוכרת מה ) עצובה כאשר אני נשארת לבד משהו מרגיש לי מוזר בהתחלה אני לא נזכרת אך משהו רע קורה. אני מבוהלת. פתאום אני על מיטה בטלפון שלי סתם ככה שאני מרגישה אותה רוח שד כזו כמו בסרטים ואני משתתקת היא מצליחה להשטלת עלי בשלב הראשון שלה. לאחר מכן אני שומעת איזו מילה באנגלית שפירושה משהו אחר רע יותר מגיע אלי ומנסה להשטלת עלי, משהו אומר לי שאני צריכה לקום עכשיו מהמיטה לאזור כוחות ולקום בהתחלה לא מצליחה אך לאחר כמה שניות מצליחה לנער את עצמי מהשתלטות הזו. אני בורחת מהבית בלי הטלפון ורצה כדי לרוץ לתוך השכונה אני זוכרת שהייתי עם נעלים חדשות שקצת גדולות עלי הרגשתי שאני איתם בחלום. אני ןזוכרת שלא רציתי ללכת רחוק מידי פניתי ימינה עשיתי בניווט איזה שהוא מסלול חזרה כמו מעין היקוף. נפלתי הוא מעדתי מכך שהנעל לא טובה לי ניסיתי לקשור סרוכים חזק יותר אך ללא הצלחה מרובה. הגעתי חזרה לבית רואה את בעל הבית שאני מכירה עם עוד מישהי שטני לא מצליחה להיזכר מי היא ואיך אני מכירה אותה. אני מתחננת אליהם שלא יכנסו ממש במפחד ואומרת שאני אכנס לקחת את הטלפון ואני חוזרת. נכנסתי מפוחדת בריצה הגשתי את היד לקחת את הטלפון שלי, ואז הוא נפל לרצפה, אני עוד יותר מפוחדת מנסה לעשות הכל מהר יותר בלי הרבה חשיבה לוקחת אותו ובורחת החוצה. בשלב זה אני כבר אומרת שצריך לברוח מהבית לכיוון היער שלא יהיה קליטה כולנו מפוחדים ואז אני רואה משהו מוזר מתקדם אלינו כאילו במציאות יכול להיות טרקטורון או גיף כי היינו בחולות, אך לא היה לא מראה מוזר ורע. נבהלתי וברחתי במעלה גבעת חול חזרה לכיוון הבית כביכול שם ראיתי בן צעיר יותר ואישה לידו והבן לבש פנים של חייזר. כעט יש מבט מוזר על הקורדינטות על מפת הגלובוס ומשהו משתנה בסוף מתמקד שאני והשניים האחרים מעבר לפס אדום חדש ועוד פס אפור בהיר יותר, יש כמו עליה של מצלמה חמעלה למבט על ואת המיקוד חוזר אלי ומה אנחנו עוברים שאני שמה לב שאנחנו עומדים מעל המפה רואים ומבינים שאנחנו מחוץ לכו ע"י דמויות שלנו בטשטוש כמו מבט על. ומנסים להבין. אני מודעת כרגע שאנחנו לא נמצאים בעולם שלנו מחוץ לגבולות כל שהם וצריכים למצוא דרך לחזור. כאן אני מתעוררת.

<< עמוד קודם 79 עמוד הבא >>