פענוח חלומות בס"ד

חלומות על לעד

נמצאו 272 חלומות המכילים לעד - עמוד 9


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שאני באה לקניון כרגיל יום רגיל באה לקנות משהו רק שחברים שלי לא שם ומסתבר שהלכתי לבד בלעדיך כי רציתי ללכת איתך ואז הלכתי לבד בכל מקרה עליתי במדרגות נעות לאיזו מסיבה לא יודעת מה המסיבה הזאת והיה שם ג׳קוזי והיה שם איזה בחור שאני לא מכירה כל כך ובנות התלהבו ממנו אז אני והוא הצטלמנו אבל לא נכנסתי לגקוזי הוא כן נכנס קיצור והיו שם כמה בנות וזה שנדחפו לנו גם לסרטון בסוף הסרטון הוא תופס אותי כזה בגוף

חלום: ארז (המורה)היתעצבן על אסי וכל זה קרה ליד הבצפר ליד האוטו של ארז ואז אסי זרק את הבלו והשתין עליו והמשיך ללכת ואז הקבוצה של הכדורגל ראתה את זה אז פשוט לקחתי את ארז תפסתי אותו מהמוכן ואתה לנו ללכת חצי ומחובקים תוך כדי שאנחנו הולכים אני אומרת לארז אין מה לעדות אנחנו חייבית לעשות את זה בשביל שהם לא יגעו בך ואז החזקתי אותו חזק יותר כי ידעתי שהולכים לפוצץ אותו ואז הוא אמר לי קמילה בואי נלך לידר שיפית אמרה לך שהיא תמיד שם אז אמרתי לו לא ארז בו לו ניכנס לסימטאות זה מסוכן יותר עכשיו ואז הוא אמר לי לא לא אני שמעתי את הקול שלה מפה לשם הגענו לאיזה חדר שהוא היה בעצמה שום מקום ארז פתחת את הדלת וצעק משהו חזק והיכנסו אחריו עוד 4 ילדים ניכנסתי אחריו וסגרתי את הדלת מהר שעוד מהם לא יכנסו ואז הוא זרק לי את המפתח של הדלת ושמתי אותו בחיזיה כדי לא לאבד הם קפצו עליו ואז תפסתי אותם אחד אחד והתחלתי לפוצץ אותם מכות קרעתי אותם מכות ואז החלטנו שאנחנו יוצאים וממש פחדתי לפתוח את הדלת כי פחדתי שהיו שם עוד ילדים ואז ארז היא לי מלא עודף ואמר לי קחי אז אמרתי לו מה שאני אעשה עם זה ואז הוא אמר לי לא יודע אבל תיקחי את זה ואיך שהוא פיתאום היתי עם החלוק שלי של הניקי ושמתי הכל בכיס יצאנו תפסתי אותו באותה תנוע והחלום נגמר ולפני כל זה היה עוד מלא דברים היה בצפר ואז היתה אמורה להיות לי שיחה עם יפית ואיכשהו פיתאום היתי עם הגוזיה שלי ושמתי שמכה הוא גקט על עצמי כדי להסתיר את זה ואז אמרתי ליפית ואז שתי דקות אני הולכת להשים גקט וחוזרת אישהו בחלום החדר שלי היה בטוח הבצפר והלכתי לחפש משהו להשים על עצמי יותר משעה ובסוף אחרי שהפכתי את כל החדר וכל החדר על המיטה שמתי את הגקט שלי של בהודיס בצבע שמנת יצאתי לשיחה היא התחילה ואז יפית וארז יצאו והיה במשרד שלוש תיקים של גן אז ארז אמר לי להביא אותם ותוך כדי שאני הולכת הם מופעלים כל פעם ואני מרימה אותם ואז שהגעתי לארז קרה מה שסיפרתי למעלה ונגמר החלום ועכשיו נופל לי האסימון שבכלל איבדתי את הטלפון בהתחלה של החלום ורק אחרי שכולם חיפשו מצאתי

היו אצלי חלומות על המתופף של קווין- רוגר מדוס טיילור( הוא היה נראה בחלומותיי כמו שהיה נראה בשנות ה-70) והשחקן שגילם אותו:בן הארדי. המשך לרגשות של שניהם בתוך החלומות האלו למרות שהתחתנתי עם הזמרים מ"טוקיו הוטל" ו"בלאק וייל בריידז": את נהיית הגורל שלי, לא מחפש למצוא תשובות, מחכה לך אהובה אך בסתר, אני ממך בורח כדי שלא יחשדו ברגשותיי העצומים והעמוקים אלייך, אהבתי אלייך מאוד רותחת, שורפת ואסורה. איפה את אהובה, העולם בילעדייך ריק, יודע שאת לא שלי, אל תלכי, עצרי. בשבילי לעוף איתך. בשבילי לא לשחק עם הגורל או להחביא את מה שעובר אצלי בגללך, בלעדייך מתרסק לרסיסים וכך גם נשמתי, בילעדייך החלומות ריקים ובנשמה שוכנת הריקנות".

אני נוסעת באוטובוס גם הבן זוג שלי נמצא שם הוא יושב על יד איזה חבר , האוטובוס עוצר באחד המקומות ואני יורדת ממנו, שני ילדים י יורדים אחריי אחד מהם הולך איתי , אני מתקשרות לאיזה טלפון אבל אף אחד לא עונה , אני ניגשת לאיזה מקום שנראה סגור ואני דופקת על השער ושוב אף אחד לא עונה , אני פותחת את הדלת של הבית , מישהי מגיעה ואני נותנת לה את הילד . אני מתכוונת לחזור לאוטובוס אבל הוא נסע , אני מתחילה ללכת ואני רואה שאני בעיר מאד מוכרת לי , העיר שבה גדלתי כילדה . אני ממשיכה ללכת וחושבת אולי אני אפגוש את הבן זוג שלי , אולי הנהג יידע שאני נמצאית כאן והוא יבוא לאסוף אותי מכאן . אני עומדת בפינת הרחוב המון אוטובוסים מגיעים אבל אף אחד זה לא האוטובוס שלי. אני מוציאה את האייפון שלי ומנסה להתקשר אבל הוא תקוע על האפליקציה של התמונות ואז אני קולטת שכל האייפון הרוס ומעוות . אני פוגשת קבוצת בנות, אני מבקשת לעשות שיחת טלפון אחת ואני נזכרית שאין לי למי להתקשר אלא רק לבן זוג שלי , אני מתלבטים אם להתקשר אליו אבל בסוף מתקשרוית אליו , אני מספרת לו את מה שקרה לי ואיך האוטובוס נסע בלעדיי , אני מספרת לו גם על האייפון שנהרס לי , ואז הוא אומר לי זה רק אייפון זה לא נורא , אני אקנה לך אחד חדש .

רגשותיו של רוגר טיילור-המתופף של להקת "קווין" כלפיי(המשך)- יש לו בחלומותיי את אותו מראה חיצוני שהיה לו ב1974-1976: אשקר אם אומר שהחיים בילעדייך ממשיכים כרגיל, שכבר לא כואב לי שהלכת, שסוף סוף הצלחתי לשכוח אותך, לומר שלא משפיע עליי לראות אותך עם אחר, לא האמנתי לזה בעצמי, גם אני לא, נראה שאני מביט במראה ורוצה לשקר לעצמי. כי אני עדיין אוהב אותך ואני מאוהב, אני לא מוצא דרך לשכוח אותך, להוציא את אהבתך מהשורש, כי אני עדיין אוהב אותך ואני אבוד, מה לא הייתי עושה בשביל לחזור לנשק אותך ולהתעורר לצידך כי אני עדיין אוהב אותך. זיכרונך סובב בכל דבר שנמצא סביבי, אין מרחק או סיבות שיוציאו אותך מליבי, מתגעגע לכל רגע ש"חוויתי" איתך( יותר נכון כל רגע שהוא הביט בי), חיי בלי אהבתך, נשבע זה עונש, תחזרי מחדש אליי, אני מבקש סליחה".

משפטי האהבה הנוספים שרוגר טיילור-המתופף מלהקת "קווין" מרגיש אליי:" איך לחיות בילעדייך? אמרי לי, תרחמי עליי, אני סובל בלי אהבתך, איך לשכוח את שמך בלילות?" "כי אני עדיין אוהב אותך ואני ממשיך להיות מאוהב, לא מוצא דרך לשכוח אותך, לעקור את אהבתך מהשורש ואני אבוד, מה לא הייתי נותן בשביל לחזור לחבק אותך ולהתעורר לצידך". " הזיכרון שלך נמצא בכל דבר שסובב סביבי, אין מרחק או סיבות שיוציאו אותך מליבי, מתגעגע לתקופה שהייתי איתך מבחינה נפשית, חיי בלי אהבתך זהו עונש, תחזרי אליי בבקשה, אני מתנצל". "אשקר אם אומר שחיי נמשכים כרגיל, שכבר לא כואב לי שהלכת ושסוף סוף הצלחתי לשכוח אותך, לומר שלא משפיע עליי לראות אותך עם אחר, לא האמנתי בעצמי וכנראה שגם את לא, נראה שאני מביט במראה ומשקר לעצמי".

בזמן האחרון אני חולמת שהמתופף מלהקת"קווין"- רוגר טיילור כשהיה צעיר ובתחילת דרכו עם הלהקה מאוהב בי\דלוק עליי עד מעל הראש למרות שהוא בן 71-70- מצבו:נשוי עם ילדים ונכדים ואני אהיה בת 25 ב9.2 וגם שאני עדיין נשואה לזמרים מ"טוקיו הוטל" ו"בלאק וייל בריידז"( אנדי ביירסק וביל קאוליץ טרימפר-שמות הסולנים של הלהקות). המתופף מ"קווין" מנסה להילחם עליי:לשוחח איתי, להזמין אותי לטייל,להכיר אותי ולהפריד ביני ובין ביל ואנדי. להקתו חושדים על היחסים שלי איתו בתוך החלום אך הוא ממשיך להכחיש שלא קורה בינינו שום דבר חוץ מיחסים של מעריצה ומתופף. מספר שירים ששמעתי היום מזכירים לי בדיוק את הרגשתו כלפיי ובלעדיי...

<< עמוד קודם 9 עמוד הבא >>