פענוח חלומות בס"ד

חלומות על ליחי

נמצאו 326 חלומות המכילים ליחי - עמוד 10


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שאני נלחמת עם אנשים על משהו ששייך לי ואני דוקרת אותם בכל הגוף מתוך הגנה עצמית ואני מתחננת לאנשים להתקשר לחבר שלי ולאמא שלי אך ללא הצלחה הם לא מצליחים לתפוס אותם ואני נמצאת בצער רב ובפחד גדול בתוך החלום ובחלום חבר שלי נורא כועס עליי ולא רוצה להיות איתי יותר הוא רב איתי ואני מגלה שהוא הולך עם מישהי אחרת בהריון ובכל זאת אני לא מוותרת עליו אני לובשת שמלת כלה ורצה אליו ושנינו רצים ביחד

שני כלבים גדולים האחד שחור והשני בהיר פרווה (אופוויט) משחקים איתי דרך המרפסת (הם בחוץ ואני בתוך הבית) וברגע אחד של טירוף הם נכנסים לאמוק ומנסים להיכנס לתוך הבית שלי דרך החלונות הפתוחים והסורגים. אני גם יודעת שהם באים לאנוס אותי ובבהלה אני מנסה לסגור את כל החלונות ומנסה להרחיק אותם ע״י הדיפתם בכיסא אך בסופו של דבר הם מצליחים להיכנס. כשהם כבר לידי בתוך הבית הם מקבלים צורה אנושית הכלב הלבן הוא נער בהיר ותכול עיניים וטוב מראה והכלב השחור לא זכור כל כך (יכול להיות שעדיין דמות כלב). אני מנסה להרוויח זמן ושולחת אותם להתקלח כי בכל זאת הם כלבים שנמצאים בחוץ ובלכלוך כל היום. אני כביכול משתפת איתם פעולה ולא מתנגדת והם הולכים מרוצים כל אחד למקלחת אחרת והכלב השחור אומר לי כאילו למען הסר ספק אבל עדיין בנימה חברית ״מאמי עושים בתחת אין ברירה״ ואני מתחלחלת רק מעצם המחשבה אבל כמובן לא מראה לו. בינתיים שהם פותחים את ברזי המקלחת בדלתות פתוחות כמובן אני מנצלת את ההזדמנות לברוח מהבית דרך הדלת הראשית. הכלב/ נער הבהיר רואה זאת ורודף אחריי אך אנו מגיעים למטה (לשכונה) שמלאת אנשים אז הוא בורח. עם הגיענו למטה הוא חזר להיות כלב. אני מנסה לצעוק/ לבכות בכדי לבקש עזרה ולהסביר את גודל הטראומה אך הקול שלי חלש מאוד בקושי יוצאות לי המילים מהפה ואני לא מצליחה לבטא את עצמי

חלמתי על ילד בכיתה שלי הרבה זמן אני חושבת שהוא חתיך . בחלום הוא והחבר הכי טוב שלו באים אליי לעשות עבודה שניהם מאוד מצליחים בלימודים ואני פחות הם באים ונותנים לי חיבוק שניהם ואבא שלי מביך אותי נכנסנו לבית שלי ואמרתי להם עם הם רוצים לעשות את העבודה בסלון או בחוץ הם שאלו למה לא בחדר שלי תוך כדי שהם הולכים אליו הם נכנסים לחדר שלי שהוא ממש מבולגן וצוחקים ״זה לא כזה מבולגן״ הוא אמר אני חושבת אני זוכרת כלום מהעבודה אבל הוא יצא מהבית ופתאום היינו מחוץ לבית של החברה הכי טובה שלי החבר הכי טוב שלו לא היה שם כבר הוא בא להגיד משהו אבל נתתי לו נשיקה על השפתיים זה לא משהו שהייתי עושה בחיים האמיתיים אני מאוד ביישנית הוא לא הבין למה שאני יעשה את זה אני זוכרת שהוא עשה בשבילי משהו סוג של מחוואה ואמרתי לו ״אז מה זה אומר? אתה גם מרגיש ככה?״ שאלתי אותו והוא ענה ״לא עשיתי את זה בשביל שתרגישי טוב יותר אני לא מרגיש אלייך אותו הדבר אני מצטער אני רוצה שנמשיך להיות ידידים״ הוא אמר וזה ממש פגע בי והייתי מובכת

<< עמוד קודם 10 עמוד הבא >>