פענוח חלומות בס"ד

חלומות על אף אחת

נמצאו 55 חלומות המכילים אף אחת


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

הייתי בבית של סבא וסבתא זכרונם לברכה, בהתחלה ידעתי שאני בבית של סבא וסבתא, אבל לא הייתי בטוחה איזה מהם (מצד אבא או אמא, כי החדר שהיינו בו היה קיר תכלת ולאף אחת מהם אין קיר כזה...) המראה הייתה במקום כמו שאני זוכרת, הבית היה נראה קצת שונה בהתחלה, החדר שינה של סבא וסבתא ז"ל היה אחרת... המיטה הייתה צמודה לקיר אחר ומול הכניסה היה חלק שלא היה.. היו שם ספרי תורה או כיסויים של ספרי תורה. גם אחותי ואמא שלי היו בחלום הזה, וגם סבא שלי ז"ל, לפי היציאה של הבית ידעתי שזה הבית של סבא וסבתא מצד אמא ז"ל. גם חבר שלי היה בחלום. היה איזה אירוע שהיינו אמורים ללכת אליו כנראה... כולנו... אחותי בכלל דיברה על לנסוע לבאר שבע, ואני אמרתי שאם כבר אז למרכז.. אני לא זוכרת כל כך הכל ומה בדיוק היו המילים שכולם אמרו, אבל אני זוכרת משהו בנוגע לגומייה לשיער. אם אני לא טועה, אני אמרתי לאודלייה (אחותי) אם היא רוצה את הגומייה שלה

הייתי בהופעה סטאנדאפ עם אמא וסבתא , סבתא רצתה להחזיר אותי והסטאנדאפיסט רצה להביא לנו פיצות ולא לקחנו ואז אמרה שאמא תחזיר אותי. שלחה אותי לתחנת רכבת והלכתי ליד 4 ילדים ועקפתי אותם ואז הגעתי לתחנת רכבת ששם צעקתי על אמא שאני שונא אותה וניתקתי. איזה אישה שם בהתחלה ניסתה לגנוב לי שעון ואוזניות ואז שכבנו . לאישה היה משהו מהעבר איזה פוסט טראומה או אונס שלא עובר לה ואני ניסיתי להמשיך לשכב איתה. וחשבתי על החברה שלי שאף אחת לא כמוה. לא עמד לי כבר עד בסוף ואז 2 שיכורים בואו לנשק שלי ועזבתי הכל ופשוט הרדמתי אותם על הנשק כיסיתי את הנשק שמתי את שלושתם ורק רצתי לשתוף ידיים ושחזרתי היה שם אבטחה של התחנת רכבת ורצתי עליהם והייתי בפחד

הייתי בהופעה סטאנדאפ עם אמא וסבתא , סבתא רצתה להחזיר אותי והסטאנדאפיסט רצה להביא לנו פיצות ולא לקחנו ואז אמרה שאמא תחזיר אותי. שלחה אותי לתחנת רכבת והלכתי ליד 4 ילדים ועקפתי אותם ואז הגעתי לתחנת רכבת ששם צעקתי על אמא שאני שונא אותה וניתקתי. איזה אישה שם בהתחלה ניסתה לגנוב לי שעון ואוזניות ואז שכבנו . לאישה היה משהו מהעבר איזה פוסט טראומה שלא עובר לה ואני ניסיתי להמשיך לשכב איתה. וחשבתי על החברה שלי שאף אחת לא כמוה. לא עמד לי כבר עד בסוף ואז 2 שיכורים בואו לנשק שלי ועזבתי הכל ופשוט הרדמתי אותם על הנשק כיסיתי את הנשק שמתי את שלושתם ורק רצתי לשתוף ידיים ושחזרתי היה שם אבטחה של התחנת רכבת ורצתי עליהם והייתי בפחד

חלמתי על הבית של סבא וסבתא שלי אבל שתיהם נפטרו סבא שלי היחיד שדיבר איתי וסבתא שלי נעלמה סבא שלי איך שהוא ידע את הגיל שלי וחיבקתי אותו ונתתי לו נשיקה לפהי שהייתי צריכה ללכת ובכיתי לו והוא שאל אותי למה אני בוכה אמרתי לו שלא באלי שהוא ימות ואמר לי שאסור לי לדבר על זה לקראת סוף שבוע והיה יום רביעי ואמר לי שהוא בסדר והכל טוב והכל בסדר ושיצאתי מהבית שלו ושל סבתא שלי ראיתי מלא בנות שאהי לא מכירה עם שמלות אדומות שאלתי מה הן עושות ואף אחת לא עונה לי ואז מהר מאוד קמתי מתוך בהלה

היה בבית ספר תפריט של דברים מסויימים שאפשר לאכול ואז הם חילקו לנו שקיות עם קופסת טונה וחצי חמאה וילדה אחת מהכיתה שלי אמרה שהיא תתאבד במקום לאכול את זה ומאוחר יותר היא באמת התאבדה ועמדתי בכניסה לבניין בשוק של ממש ורק ראיתי אותה קופצת לא היה לי אומץ להסתכל עליה אחרי זה ואז איזה בחור הסתכל עליה אחרי ואז נכנס לבניין שעמדתי בכניסה עליו ואז נכנסתי לבניין ממול שם אני גרה ולא בכיתי והרגשתי רע עם עצמי בגלל זה אז שיתפתי את זה לחברה ממש טובה שלי ויום אחרי זה קמתי ועדיין הייתי בהלם ואמא שלי בדיוק ניקתה חלונות בסלון ואז והיא חיבקה אותי אבל אף אחת מאיתנו לא אמרה כלום ואני לא יודעת אם היא ידעה את מה שקרה או לא

הייתי בבית של סבא וסבתא זכרונם לברכה, בהתחלה ידעתי שאני בבית של סבא וסבתא, אבל לא הייתי בטוחה איזה מהם (מצד אבא או אמא, כי החדר שהיינו בו היה קיר תכלת ולאף אחת מהם אין קיר כזה...) המראה הייתה במקום כמו שאני זוכרת, הבית היה נראה קצת שונה בהתחלה, החדר שינה של סבא וסבתא ז"ל היה אחרת... המיטה הייתה צמודה לקיר אחר ומול הכניסה היה חלק שלא היה.. היו שם ספרי תורה או כיסויים של ספרי תורה. גם אחותי ואמא שלי היו בחלום הזה, וגם סבא שלי ז"ל, לפי היציאה של הבית ידעתי שזה הבית של סבא וסבתא מצד אמא ז"ל. גם חבר שלי היה בחלום. היה איזה אירוע שהיינו אמורים ללכת אליו כנראה... כולנו... אחותי בכלל דיברה על לנסוע לבאר שבע, ואני אמרתי שאם כבר אז למרכז.. אני לא זוכרת כל כך הכל ומה בדיוק היו המילים שכולם אמרו, אבל אני זוכרת משהו בנוגע לגומייה לשיער. אם אני לא טועה, אני אמרתי לאודלייה (אחותי) אם היא רוצה את הגומייה שלה

1 עמוד הבא >>