פענוח חלומות בס"ד

חלום על אח, לצחוק, ערבי, תאונה, אחים, בורחים, גנבו, הרכב, שם

אח שלי נוסע עם הבת שלו הקטנה ברכב בתוך העיר כשהוא בא לעצור בחניה בצידי הכביש איכשהו הרכב התהפך על הצד והוא והבת שלו עפו מהרכב אני מייד עצרתי את הרכב השארתי אותו מונע ורצתי אליהם כשהגעתי הבת שלו הקטנה התחילה לצחוק ובצורה לא ברורה גנבו את הרכב שלו וגם את שלי וראיתי הרבה טרקטורוים בורחים בנסיעה בשדה וחשבתי לעצמי שבטח הרכבים שלנו נלקחו על ידם ובדיוק הגיע טרקטורון ביציאה לשדה עם ערבי מולי ובאופן מפתיע הוא עשה תאונה ומת ונסיתי לקחת לו את הטרקטורון בכדי לרדוף אחרי הטרקטורים לראות אם הרכבים שנהגנו בהם שם יש לציין שכל הזמן הזה עוד 2 אחים שלי היו מאחורינו בהליכה ברגל כשהתקרבו נודע להם המצב והרכבים שלהם

חלום זה התווסף למאגר המידע של החלומות לפני 13 שנים בתאריך יולי 19, 2013

פתרון החלום

מה הפירוש של אח בחלום

אדם החולם על אחיו מתקשר עם בני משפחתו. לפי האמונה הרווחת, חלום על אח מסמל אי יציבות בחיי המשפחה ורצון לאחות את הקרעים ולחברם יחדיו. אין קשר כמעט יותר חזק מהקשר שבין אחים וגורל משותף וכאן הרצון החזק בחלום על אח מסמל כי עליכם להתעלות ולהתחבר יחדיו חזרה בנפש ובעולם הרוחני.


 > קראו עוד

מה הפירוש של לצחוק בחלום

לפי האמונה הרווחת להתחיל עניין חדש.


 > קראו עוד

מה הפירוש של ערבי בחלום

לחלום על ערבי מסמן רצון למשהו פרוע, רע, בלתי ידוע. ליהודיה לחלום על ערבי זה סימן לפחד קמאי מהלא נודע ורצון פנימי לסקס פרוע. לגבר לחלום על ערבי סימן ורצון לנקמה.


 > קראו עוד

מה הפירוש של תאונה בחלום

לפי האמונה הרווחת צפוי משבר בין קרובים או ניתוק קשר כלשהו.


 > קראו עוד

מה הפירוש של אחים בחלום

לפי האמונה הרווחת אם החולם הינו גבר - אחים בחלום מסמלים את היריבות או את התמיכה המשפחתית ,הכל לפי נסיבות החלום.


 > קראו עוד

מה הפירוש של בורחים בחלום

אם אתם בורחים ממישהו או משהו בחלום זה סימן לפחד און משהו לא פטור בחיי היום יום. אם אנשים בורחים ממכם זה סימן להצלחה גדולה.


 > קראו עוד

מה הפירוש של גנבו בחלום

כאשר אתם חולמים על גניבה או על כך שגנבו לכם, לפי תודעה רוחנית זה חיבור למקום. הגניבה היא לרוב על דבר חשוב שקשה להסתדר בלעדיו. זהו איבוד של משהו חשוב שיכול להתחבר לתודעה רוחנית חשובה כמו איבוד קשר למקום או חוסר שבכל דבר שהנשמה צריכה.


 > קראו עוד

מה הפירוש של הרכב בחלום

רכב, מכונית או אוטו מייצגים את השאיפות שלנו בחיים. הנסיעה ברכב מייצגת עד כמה אנחנו שולטים בחיינו. מכונית יפה וחדשה מסמלת את הרצון שלנו להצלחה. תקלות ברכב הן תקלות הייכולת שלנו להתמודד עם מצבים החיינו ולנצל אותם לטובתינו. לחלום שאתה לא זוכר היכן החנית את הרכב מראה שאינך יודע לאיזה כיוון לקחת את חייך. חלומות שהאוטו מתחמם מצביע כי אתה משקיע יותר מידי אנרגיה בקשר.כאשר מישהו אחר נוהג ברכב, אתה לא בשליטה בחייך.


 > קראו עוד

מה הפירוש של שם בחלום

שם בעברית יכול להיות שם - כלומר להיות שם מבחינת מקום או שם של אדם. לחלום על שם של אדם הכוונה לפי האמונה הרווחת קשר ישיר לאותו אדם עליו חולמים על השם שלו.


 > קראו עוד


פענוח חלום אנושי

אם אינכם מרוצים מפתרון החלום האוטומטי, ביכולתכם לבחור מפענח אנושי שיפענח ויפרש את חלומכם

תמונתה של גל פייטלסון - מפענחת חלומות
גל פייטלסון
תמונתו של אלי רבנים - מפענח חלומות
אלי רבנים
תמונתה של דנית אליהב - מפענחת חלומות
דנית אליהב

חלומות דומים

שכחתי לנעול את הרכב שלי, הלכתי רגע לתחנת דלק חזרתי אחריי כמה דקות. הרכב נגנב, חיפשתי אותו בכל החנייה כמה פעמים ולא מצאתי. כבר התאיישתי והתקשרתי לאחים שלי שהרגיעו אותי. ואז באתי להתקשר לאבא שלי שהאוטו שלו ואז ממש דקה אחריי האוטו הגיע עם סבא וסבתא שלי שנמצאים בו.

חלום אחרון והכי חשוב הלכתי לישון ולפני שהלכתי לישון ניסיתי לעשות שאלת חלום  פשוט שאלתי מלא את אלוהים  למה אני ככה מה אני עושה לא נכון שקוראים לי הדברים האלה מה הטעות שלי למה זה קורה לי אם זה הגורל שלי מה אני עושה שאנשים רואים בי משהו מסוים כזה שאני לא אוהבת הרבה פעמים מה אני עושה שלא מצליח לי האם יום אחד זה ישתנה מתי זה יפסיק לאן ללכת עכשיו באיזה גישה ועוד הרבה שאלות אני לא זוכרת  כשהלכתי לישון רגע לפני זה היה בעיקר מה אני עושה ומתנהגת עם אנשים שזה מה שגורם לי לסבול ושרואים אותי ככה. ועוד משהו שאני לא זוכרת. ישבנו באיזה כיתה והוא ישב מאחוריי ואז הגיע לשבת ליידי (האקס שלי נתן)  והחלום ממש יכולתי להרגיש את המגע שלו איך הוא נגע בי ועכשיו שאני מספרת את זה אני מרגישה את זה שוב אבל בקטע לא נעים ובחלום פשוט הרגשתי את זה רגיל לא אוהב ולא נמשך  אחר כך הייתי עם ילדה קטנה אותה היתה מהסיפור על השוקולד זיהיתי את הפנים ילדה קטנה וכאילו הייתי צריכה לשמור עליה ולקחת אותה לגן ונכנסתי לאיזה כביש צר עם שלוליות של בוץ ומאדמה ואפר הכביש ונסעתי בו קצת ואז הוא היה חסום וגם לא היה לי איך להסתובב לחזור לכניסה אני לא זוכרת ממש מה היה ואני חושבת שיצאתי מהרכב והתחלתי ללכת ברגל איתה  כל הזמן הזה אני לא באמת מדברת איתה רק נמצאת איתה ואז כשעברנו ליד איזה שלולית היה רכב שנסע מהר והעיף את כל הבוץ עלינו  עם הגלגלים שלו  ובגלל הבוץ כשהגענו לגן שלה הייתי צריכה להחליף לה בגדים והיא לא היתה ליידי כבר כזה חצי היתה חצי לא פשוט באמת לא דיברתי איתה בכלל כאילו היא רק היתה ליידי  ופתחתי את המגירה שלה ולא היה שם כלום ואז פתחתי שוב והיה שם מכנס אחד ו2 חולצות שכלום לא מתאים אחד לשני אבל בסוף ראיתי שכן יש שם סט שיכול להתאים יחסית ואז היתה מישהי ליידי שהיו לה ערמה של חולצות בסיס של התינוקות לבנות חדשות נקיות ושאלתי אותה אם אפשר אחת והיא עשתה לי פרצופים כזה  אבל בכללי היה נראה שהיא מחלקת אותם  ואז אני הצעתי לה שאקנה ממנה אחת ושאלתי אותה כמה והיא אמרה לי חמש שקל אבל במבט כזה לא מרוצה ואז הרגשתי לא נעים והכנסתי יד לתיק שהיה לי והיו בו כאלה מלא שקלים והרגשתי ענייה למרות שאני לא כאילו כל הפוזה שלי היתה מסכנה כזאת  ואז הוצאתי בסוף 11 אבל בשקלים כאלה והכל מבולגן ולמרות שנתתי לה יותר היא עשתה כזה פרצוף ועדיין אני הרגשתי רע אבל בסוף נתתי לה 11 למרות שרציתי להביא לה יותר ואז היא הביאה לי את הגופיה הלבנה והבאתי לתינוקת הילדה הקטנה שלי ואז ראיתי שהיא מביאה ערימה נקייה של חמש חולצות כאלה לילדה שליידי בלי שתביא לה כלום בתמורה  לצערי אני לא זוכרת יותר למרות ש זה היה יותר

אני מוצאת את עצמי בעבודה ולאחר ויכוח עם אחמשית אסתר היא החליטה להתעלל בי שלחה אותי למשימה שצריך לעלות מעלה מעלה ועליתי ופחדתי לרדת ואני מתחננת לאנשים של יורידו אותי הצליחו להוריד אבל בלי התיק האישי ואני צועקת תזריקו לי את התיק הם זרקו אבל מתברר שגנבו לי מהתיק את הארנק עם התעודות לכרטיסי אשראי ואני בוכה בוכה צועקת תעזרו לי והתעוררתי. בבהלה

על מה חלמתם?