פענוח חלומות בס"ד

חלום על אמא, אשראי, שהם, דודה, כתובת, אמי, ההורים, חום, כרטיס, גלידה, לבן

חלמתי שפרצו לי לבית לקחו את הכרטיס אשראי שלי והשאירו לי כרטיס חדש בצבע וורוד עם השם שלי. שברו חלקית ואזה בכניסה לבית והשאירו כתובת בצבע לבן על הקיר עם קללות. ההורים שלי ודודות ומהצד של אמי באו לבית. בזמן שהם היו בהית עמדתי ליד הכיור וזרקתי גלידה לפח ואז דודה שלי באה וביקשה גלידה. הגלידה שנישארה הייתה בצבעים של חום מוקה וכחול אמא שלי שעמדה לידי מזגה לה את הגלידה והגישה לה אותה. הבית היה דומה במבנה לבית שלי אך שונה בעיצוב הצבעים בוא היו יותר חמים. הכניסה לבית הייתה שונה והלובי מחוץ לדלת היה שונה.

חלום זה התווסף למאגר המידע של החלומות לפני 11 שנים בתאריך ינואר 01, 2015

פתרון החלום

מה הפירוש של אמא בחלום

הרואה את אביו או אימו (לאחר שמתו במציאות)- שמחה תבוא לו. ואם נתנו לו משהו - שמחה רבה תבוא לו. ההורים מסמלים את הטוב ואת ההכוונה אלינו בחיים דרך החלומות.


 > קראו עוד

מה הפירוש של אשראי בחלום

לחלום על כרטיס אשראי מראה על בעיות כספיות או שהיו או שעומדות לבוא עלינו.


 > קראו עוד

מה הפירוש של שהם בחלום

לפי האמונה הרווחת מסמלת בשורות טובות, שיגשוג כלכלי,כבוד ושלטון.


 > קראו עוד

מה הפירוש של דודה בחלום

לפי האמונה הרווחת אם אישה צעירה רואה את דודתה בחלום – זהו סימן לנזיפה על משהו שיכול לגרום לה עוגמת נפש. אם הדודה מחייכת בחלום ומצויה במצב רוח טוב אז חילוקי דעות קלים יתחלפו בקרוב בהנאות.


 > קראו עוד

מה הפירוש של כתובת בחלום

לפי האמונה הרווחת לכתוב כתובת בחלום - צפויה לחולם התכתבות מוצלחת.


 > קראו עוד

מה הפירוש של אמי בחלום

הרואה את אביו או אימו (לאחר שמתו במציאות) - שמחה תבוא לו. ואם נתנו לו משהו - שמחה רבה תבוא לו. הרואה את אביו או אימו (לאחר שמתו במציאות) - שמחה תבוא לו. ואם נתנו לו משהו - שמחה רבה תבוא לו.


 > קראו עוד

מה הפירוש של ההורים בחלום

נערה העומדת להינשא ורואה את הוריה בחלום: א. אם הם מחייכים - סימן טוב הוא. ב. אם פניהם קודרים - עליה לבטל את האירוסין כי סופה להתגרש. ג. הרואה אביו ואמו שמתו, אם אחר מותם - שמחה תהיה לו. ד. ואם יתנו לו משהו -שמחה גדולה יותר.


 > קראו עוד

מה הפירוש של חום בחלום

חום כאשר עולה הטמפרטורה של הגוף מסמל שאת נפש ושנמאס לנו ממשהו. זה יכול להיות הרגלים ישנים בעצמינו או מישהו שנמאס לנו ממנו וקצה נפשינו.חום מלשון צבע חום מסמל את החיבור החזק לאדמה והרצון לחזור לשורשים.


 > קראו עוד

מה הפירוש של כרטיס בחלום

לפי האמונה הרווחת בשורה לגבי חדשות חיוביות אשר יגיעו בהקשר לבעיה שהטרידה אותך לאחרונה.


 > קראו עוד

מה הפירוש של גלידה בחלום

לפי האמונה הרווחת באופן כללי מצביעה על חוסר יציבות או הפשרה של קרירות.


 > קראו עוד

מה הפירוש של לבן בחלום

לפי תודעה רוחנית צבע לבן מראה על דרך חדשה חלקה שעליה אתה צריך לכתוב.


 > קראו עוד


פענוח חלום אנושי

אם אינכם מרוצים מפתרון החלום האוטומטי, ביכולתכם לבחור מפענח אנושי שיפענח ויפרש את חלומכם

תמונתה של גל פייטלסון - מפענחת חלומות
גל פייטלסון
תמונתו של אלי רבנים - מפענח חלומות
אלי רבנים
תמונתה של דנית אליהב - מפענחת חלומות
דנית אליהב

חלומות דומים

הייתי בחוץ עם חברות וראיתי אחי הגדול עם המאמנת שלי בהתעמלות קרקע שהיא גדולה ממני בשנה (אחי גדול יותר ממנה), והוא הרים אותה כזה והתקרבתי אליהם כי הייתי בשוק לחלוטין ושאלתי אותם כאילו מה קורה והם אומרים לי שהם בקבוצות חברים משותפות אבל כולנו יודעים שזה לא נכון ושהם רוצים אחד את השנייה. זה היה לי ממש הזוי.

אני הייתי בבית ואימי חזרה מהעיר וחיכו לה למטה שתי הולמסים היא הגיע והם לא נתנו לה להכנס ללובי אז היא היתקשרה אלי ואמרה לי שהם צריכים לחתוך לה מהשפה קצת אז צעקתי ממש לא ואז כניראה לא הייתה ברירה והיא אמרה שהיכנס למטבח להביא סכין אז ניסיתי לנעול את דלתי והיא לא נינעלה ניסיתי ולא ואז הוא אמר. לי את לא רוצה גם ככה גלידה לוטוס אז אמרתי לו לא ואז הוא בא אליי עם הסכין ואמר לי תורידי את המדבקות ואין לי שמץ על מה הוא דיבר ואז הוא נגע בי עם הסכין קצבים ואז אמר ככה ככה ואז חתך לי רוסיה מהבטן התחתונה

חלמתי שאמא שלי בוגדת באבא שלי זה התחיל שאני הייתי מתקשרת אליה והבן אדם שהיא הייתה איתו היה עונה לי, אני לא זוכרת מי הוא אמר שהוא. הוא היה עונה לי כמה פעמים, בפעם האחרונה - היא כביכול הייתה בבית והוא ענה לי , ואז מסתבר שהוא היה איתה בחדר, למרות שלא באמת ראיתי אותו. הוא ענה לי ובסוף אמרתי לו תביא לי את אמא שלי עכשיו או שאני מתקשרת למשטרה ואז כאילו גיליתי על הבגידה הוא היה בן 67 ניראלי אחרי זה, אמא שלי באה ואני היחידה מכל מי שהיה בבית שהתעצבנתי! דודה שלי בעלה ובני דודים שלי , אחים שלי אני ואמא היינו בבית - כולם מסביב רגועים ואני רותחת ועצבנית ומשתוללת. אפילו אמא שלי הייתה פשוט רגועה ושמחה. אבא שלי נכנס הביתה עם 2 מתנות גדולות ליום הולדת שלה ואמא שלי פשוט הלכה לחדר, בלי תודה ובלי התרגשות ואני רצתי לחדר שלה בעצבים והקמתי אותה ללכת להגיד לו תודה ופשוט אין התייחסות, היא לא התרגשה ממני בכלל, היא הייתה ממש שמחה ורגועה. וככה כולם, אני היחידה שכאילו בוערת מעצבים וכועסת וצועקת

על מה חלמתם?