פענוח חלומות בס"ד

חלום על בוגדת, ביחד, חבר, חבר לשעבר

שחברה טובה בוגדת בי עם חבר לשעבר והם ביחד ומאוהבים

חלום זה התווסף למאגר המידע של החלומות לפני 11 שנים בתאריך יולי 17, 2015

פתרון החלום

מה הפירוש של בוגדת בחלום

לחלום על בגידה או שמישהי בוגדת בך מכילים רגשות שליליים ורגשות אכזבה. להרגיש שרימו אותך או שבזבת את הזמן על מישהי שלא ראוייה לכך. החלום יכול להראות על רמה מסויימת של חשש שיש לנו מבן הזוג ולרוב מראים על חשש שלנו שיעזוב אותנו ולאו דווקא על חשש מבגידה אמיתית. החלום מראה על הפחד שלנו ממחוייבות כלפי עצמינו או אפילו כלפי האחר. חלום על בגידה גם יכול לרמוז שאנחנו מעוניינים במשהו אחד לגמריי אולי פיתויים שונים מפחידים אותנו. לדוגמא לחלום על בגידה יכול להראות שנניח ואנחנו בדיאטה ואכלנו לנענענו לפיתוי שלנו למעשה בגדנו בעצמינו.


 > קראו עוד

מה הפירוש של ביחד בחלום

החולם חושש מהשארות לבד.


 > קראו עוד

מה הפירוש של חבר בחלום

לפי תודעה רוחנית געגוע לחבר


 > קראו עוד

מה הפירוש של חבר לשעבר בחלום

לפי תודעה רוחנית געגועים לחבר.


 > קראו עוד


פענוח חלום אנושי

אם אינכם מרוצים מפתרון החלום האוטומטי, ביכולתכם לבחור מפענח אנושי שיפענח ויפרש את חלומכם

תמונתה של גל פייטלסון - מפענחת חלומות
גל פייטלסון
תמונתו של אלי רבנים - מפענח חלומות
אלי רבנים
תמונתה של דנית אליהב - מפענחת חלומות
דנית אליהב

חלומות דומים

אני מוצאת את עצמי בחנות דלהגרלות לוטו טוטו ואמרת למוכרת שתביא כמה הגרלות גירוד הבת שלי קארין שלחה אותי לגרד עבורה ואני סוכה בכמה הגרלות ואני אומרת לעצמי לקארין יש היום מזל ופתאום מופיע הבן שלי מוטי אומר אמא איפה אני מחפש אותך ואז הוא סיימת אני מחכה לך נילך ביחד הביתה ואני הולכים דרך חוף הים והתעוררתי

חלמתי שאמא שלי בוגדת באבא שלי זה התחיל שאני הייתי מתקשרת אליה והבן אדם שהיא הייתה איתו היה עונה לי, אני לא זוכרת מי הוא אמר שהוא. הוא היה עונה לי כמה פעמים, בפעם האחרונה - היא כביכול הייתה בבית והוא ענה לי , ואז מסתבר שהוא היה איתה בחדר, למרות שלא באמת ראיתי אותו. הוא ענה לי ובסוף אמרתי לו תביא לי את אמא שלי עכשיו או שאני מתקשרת למשטרה ואז כאילו גיליתי על הבגידה הוא היה בן 67 ניראלי אחרי זה, אמא שלי באה ואני היחידה מכל מי שהיה בבית שהתעצבנתי! דודה שלי בעלה ובני דודים שלי , אחים שלי אני ואמא היינו בבית - כולם מסביב רגועים ואני רותחת ועצבנית ומשתוללת. אפילו אמא שלי הייתה פשוט רגועה ושמחה. אבא שלי נכנס הביתה עם 2 מתנות גדולות ליום הולדת שלה ואמא שלי פשוט הלכה לחדר, בלי תודה ובלי התרגשות ואני רצתי לחדר שלה בעצבים והקמתי אותה ללכת להגיד לו תודה ופשוט אין התייחסות, היא לא התרגשה ממני בכלל, היא הייתה ממש שמחה ורגועה. וככה כולם, אני היחידה שכאילו בוערת מעצבים וכועסת וצועקת

על מה חלמתם?