פענוח חלומות בס"ד

חלום על שהם, שמחה

חלמתי שאני רואה שלשית תינוקות שהם שלי. שתי בנות ובן. אני שמחה ומאושרת

חלום זה התווסף למאגר המידע של החלומות לפני 10 שנים בתאריך אפריל 24, 2016

פתרון החלום

מה הפירוש של שהם בחלום

לפי האמונה הרווחת מסמלת בשורות טובות, שיגשוג כלכלי,כבוד ושלטון.


 > קראו עוד

מה הפירוש של שמחה בחלום

לפי האמונה הרווחת זהו חלום שאינו מבשר טובות. עליך להזהר מאוד, להיות חשדן בתקופה הקרובה. קשיים לא צפויים יפקדו אותך או אדם קרוב אליך אשר מופיע אף הוא בחלום. עליך להזהירו מקשיים בעבודה. לפי תודעה רוחנית תרתי משמע, שמחה.


 > קראו עוד


פענוח חלום אנושי

אם אינכם מרוצים מפתרון החלום האוטומטי, ביכולתכם לבחור מפענח אנושי שיפענח ויפרש את חלומכם

תמונתה של גל פייטלסון - מפענחת חלומות
גל פייטלסון
תמונתו של אלי רבנים - מפענח חלומות
אלי רבנים
תמונתה של דנית אליהב - מפענחת חלומות
דנית אליהב

חלומות דומים

הייתי בחוץ עם חברות וראיתי אחי הגדול עם המאמנת שלי בהתעמלות קרקע שהיא גדולה ממני בשנה (אחי גדול יותר ממנה), והוא הרים אותה כזה והתקרבתי אליהם כי הייתי בשוק לחלוטין ושאלתי אותם כאילו מה קורה והם אומרים לי שהם בקבוצות חברים משותפות אבל כולנו יודעים שזה לא נכון ושהם רוצים אחד את השנייה. זה היה לי ממש הזוי.

אני הייתי בבית ואימי חזרה מהעיר וחיכו לה למטה שתי הולמסים היא הגיע והם לא נתנו לה להכנס ללובי אז היא היתקשרה אלי ואמרה לי שהם צריכים לחתוך לה מהשפה קצת אז צעקתי ממש לא ואז כניראה לא הייתה ברירה והיא אמרה שהיכנס למטבח להביא סכין אז ניסיתי לנעול את דלתי והיא לא נינעלה ניסיתי ולא ואז הוא אמר. לי את לא רוצה גם ככה גלידה לוטוס אז אמרתי לו לא ואז הוא בא אליי עם הסכין ואמר לי תורידי את המדבקות ואין לי שמץ על מה הוא דיבר ואז הוא נגע בי עם הסכין קצבים ואז אמר ככה ככה ואז חתך לי רוסיה מהבטן התחתונה

חלמתי שאמא שלי בוגדת באבא שלי זה התחיל שאני הייתי מתקשרת אליה והבן אדם שהיא הייתה איתו היה עונה לי, אני לא זוכרת מי הוא אמר שהוא. הוא היה עונה לי כמה פעמים, בפעם האחרונה - היא כביכול הייתה בבית והוא ענה לי , ואז מסתבר שהוא היה איתה בחדר, למרות שלא באמת ראיתי אותו. הוא ענה לי ובסוף אמרתי לו תביא לי את אמא שלי עכשיו או שאני מתקשרת למשטרה ואז כאילו גיליתי על הבגידה הוא היה בן 67 ניראלי אחרי זה, אמא שלי באה ואני היחידה מכל מי שהיה בבית שהתעצבנתי! דודה שלי בעלה ובני דודים שלי , אחים שלי אני ואמא היינו בבית - כולם מסביב רגועים ואני רותחת ועצבנית ומשתוללת. אפילו אמא שלי הייתה פשוט רגועה ושמחה. אבא שלי נכנס הביתה עם 2 מתנות גדולות ליום הולדת שלה ואמא שלי פשוט הלכה לחדר, בלי תודה ובלי התרגשות ואני רצתי לחדר שלה בעצבים והקמתי אותה ללכת להגיד לו תודה ופשוט אין התייחסות, היא לא התרגשה ממני בכלל, היא הייתה ממש שמחה ורגועה. וככה כולם, אני היחידה שכאילו בוערת מעצבים וכועסת וצועקת

על מה חלמתם?