פענוח חלומות בס"ד

חלום על מלון, צוק, נוף יפה, בית, ים, מרפסת, מרחף, הים, בעלי

בעלי ואני היינו כמו על מקום גבוה כמו צוק אבל במסגרת בית מלון מרפסת גבוהה וראינו נוף יפה וגם ים למטה היו נופשים בחדרים שראינו מלמעלה בדמים היו כמו מטוסים שנחתו על הים והם נהפכו למין מרחף על המים

חלום זה התווסף למאגר המידע של החלומות לפני 9 שנים בתאריך אוגוסט 01, 2017

פתרון החלום

מה הפירוש של מלון בחלום

לפי האמונה הרווחת מסמל תקווה ושינויים לטובה.


 > קראו עוד

מה הפירוש של צוק בחלום

לפי האמונה הרווחת להשקיף על סכנה מתקרבת.


 > קראו עוד

מה הפירוש של נוף יפה בחלום

לפי האמונה הרווחת אושר ושפע


 > קראו עוד

מה הפירוש של בית בחלום

הבית מסמל את הקשר של החולם עם עברו. קשר לפנימי הספיריטואלי. הצורך להיות מושלם. להגיע אל המנוחה והנחלה. אם אתה רואה את ביתך היכן שנולדת הוא הרוס, מחלה מממשת ובאה. אך אם הבית מסודר והכל במקומו, הרמוניה תבוא עליך. בית כללי מייצג מצב כספי. לחלום על בית גדול ומסודר מראה כי בקרוב תשפר את מצבך הכלכלי. אך בית הרוס עלול להצביע על מצב נפשי קשה ועל מחלות.


 > קראו עוד

מה הפירוש של ים בחלום

הרואה שרוצה הים להטביעו - ייפול בידי אויביו וירעו לו. הרואה שיחסר הים ויבש - מלך של אותה מלכות יוסר. הרואה שחסר הים - שר של אותה מדינה ימות. הרואה שהלך בים ברגליו - לא ילך למקום אחר ביום ההוא, וישמור את עצמו. הרואה שרוחץ בים - השקט יגיד. ואם המים עכורים - יריב עם אדוניו. הרואה ששט בים או בבריכה או בנהר או תוך מקווה - יתחבר עם אנשים טובים. הרואה ששט בנהר או בים ובו גלים גבוהים - אותו האיש ייהנה ממלך גדול ורב. הרואה עצמו ששט במעיין - יתחבר עם איש צדיק. ואם שתה מהם - הנאה טובה מאוד תבוא לו. הרואה עצמו שטבע בים - חולי או אובדן ממון יגיד. וי"א: צרה תעבור עליו ויינצל ממנה. וי"א: יבקש רחמים, כי אולי ימות. הרואה שרוחץ בים והמים מלוכלכים - יריב עם אדוניו, וסימן לחולי. הרואה שירוץ בים וטבע - עתיד ליפול בידי מלך רע, ורע לו. הרואה שיעוף בים וטבע - עתיד ליפול בידי מלך רע. הרואה עצמו שנפל בים - חולי יבוא לו ויתרפא. וי"א: הרואה שנפל בים או בנהרות ולא יוכל לקום - אבל יגיד. הרואה את הים סוער - ישלטו בני יפת על כל העולם - משמע אֶדומים. הרואה ים סוער בגליו - צער יגיד. הרואה ששט בים הגדול - אותו האיש ייהנה ממלך גדול ורב. הרואה שהים נחצה לשניים - יצפה לנס גדול.


 > קראו עוד

מה הפירוש של מרפסת בחלום

לפי תודעה רוחנית מקום להשקיף ומקום סודי בבית.


 > קראו עוד

מה הפירוש של מרחף בחלום

לפי תודעה רוחנית להיות ברמה רוחנית גבוהה


 > קראו עוד

מה הפירוש של הים בחלום

הרואה שרוצה הים להטביעו - ייפול בידי אויביו וירעו לו. הרואה שיחסר הים ויבש - מלך של אותה מלכות יוסר. הרואה שחסר הים - שר של אותה מדינה ימות. הרואה שהלך בים ברגליו - לא ילך למקום אחר ביום ההוא, וישמור את עצמו. הרואה שרוחץ בים - השקט יגיד. ואם המים עכורים - יריב עם אדוניו. הרואה ששט בים או בבריכה או בנהר או תוך מקווה - יתחבר עם אנשים טובים. הרואה ששט בנהר או בים ובו גלים גבוהים - אותו האיש ייהנה ממלך גדול ורב. הרואה עצמו ששט במעיין - יתחבר עם איש צדיק. ואם שתה מהם - הנאה טובה מאוד תבוא לו. הרואה עצמו שטבע בים - חולי או אובדן ממון יגיד. וי"א: צרה תעבור עליו ויינצל ממנה. וי"א: יבקש רחמים, כי אולי ימות. הרואה שרוחץ בים והמים מלוכלכים - יריב עם אדוניו, וסימן לחולי. הרואה שירוץ בים וטבע - עתיד ליפול בידי מלך רע, ורע לו. הרואה שיעוף בים וטבע - עתיד ליפול בידי מלך רע. הרואה עצמו שנפל בים - חולי יבוא לו ויתרפא. וי"א: הרואה שנפל בים או בנהרות ולא יוכל לקום - אבל יגיד. הרואה את הים סוער - ישלטו בני יפת על כל העולם - משמע אֶדומים. הרואה ים סוער בגליו - צער יגיד. הרואה ששט בים הגדול - אותו האיש ייהנה ממלך גדול ורב. הרואה שהים נחצה לשניים - יצפה לנס גדול.


 > קראו עוד

מה הפירוש של בעלי בחלום

בעלך מסמן את הצד האחר שבך. לעיתים בעלך באמת מסמן את בעלך ואולי חששות שיש לך מהקשר ולעיתים הוא עזר כנגדך ולהראות לך בחלום את הצד באחר.


 > קראו עוד


פענוח חלום אנושי

אם אינכם מרוצים מפתרון החלום האוטומטי, ביכולתכם לבחור מפענח אנושי שיפענח ויפרש את חלומכם

תמונתה של גל פייטלסון - מפענחת חלומות
גל פייטלסון
תמונתו של אלי רבנים - מפענח חלומות
אלי רבנים
תמונתה של דנית אליהב - מפענחת חלומות
דנית אליהב

חלומות דומים

יום אחד עצמתי את עיניי וחשבתי שקיבלתי חזיונות. דברים קורים לי שאני לא יכול להסביר אותם. רבנים, כוהנים ואימאמים מתעלמים ממני. באחד מחזיונותי הורמתי למעלה ועברתי לשמיים. בזמן שהועברתי, חרבות יצאו ממני — בסך הכול שבע בערך, אינני זוכר במדויק. כאשר כל החרבות יצאו ממני, הועברתי לכיסא. לפני היו הרבה מראות. ושולחן עגול עם אנשים שצפו בי. והאלוהים הביט בי. ונאמר לי לפתוח את החותמות. זה קרה מהר — אחת הייתה עגולה, כמעט תלת ממדית, היא הייתה לא במקומה והייתי צריך להחזיר אותה לאיחוד. הכל קרה מהר עד שהגעתי לאחרונה. היא נראתה כמו קוביית מטטרון וחותמת מטטרון. זאת לקחה קצת יותר זמן. אחרי שסיימתי את הכל הרגשתי קצת מותש כי זה דרש הרבה ריכוז. ואז האלוהים אמר לי להפוך את המפתח האחרון בתוכי. והוא הרים אותי, נתן לי כתר, ואמר לי שאהיה מלך. ושם את ידו על כתפי ואמר לי לחכות — הוא בא. וראיתי את הזעם שהוא עתיד להטיל. כמו חצים ענקיים בגודלם — ובולט מהם צלב אם אני זוכר נכון. כל העולם ירגיש זאת. --- **חזון שני** זה התחיל בצורה מוזרה — לא הייתי עייף אבל מסיבה כלשהי הרגשתי דחף לעצום את עיניי ולמצוא תנוחה נוחה. ואז הייתי נעול במקום. הרגשתי את נשמתי יוצאת לאט מגופי. נאמר לי להחזיר את כל החרבות. החרב הראשונה בלטה מסלע — לקחתי אותה בקלות. החרב השנייה הייתה מסוס לבן — הוא היה צריך להשתחוות לפניי לפני שנתן אותה לי כדי להכיר בי. זה לקח זמן מה אבל הוא ויתר עליה. החרב השלישית היא שם שאני תקוע עכשיו. היא שייכת לאביר שנראה כמו שד. שחור ואדום. הוא אמר לי — קח את החרב אם אתה יכול. החרב אדומה בצבעה עם גוון שחור. בכל פעם שהתקרבתי, ידי וזרועותי נעשו כבדות כל כך — כל כך כבדות עד שגרמו לגוף הפיזי שלי לזוז. ובכל פעם שהתקרבתי פקחתי את עיניי — מה שגרם לי להתחיל מחדש. הוא נתן לי שלוש הזדמנויות — כרגע כשלתי בכולן. פוקח את עיניי בכל פעם שאני מתקרב. אני יכול רק לפרש זאת כך שאני עדיין לא מוכן. אבל כשאהיה מוכן — גם הוא ישתחווה לפניי.

אני ורוני ועוד כמה אנשים(לא זוכרת) נסענו לאכול מסעדה על החוף מול הים והרבה אנשים ישבו שם ופתאום נהיה רועם ושמים אפורים צבע אפור ים גלים והים התחיל להציף את כולם והמים הגיעו קצת אלי ואלינו אל בן זוגי ואנחנו מנסים לעבור את המים כי הם עמוקים כבר ונכנסתי למים והייתי רגועה מאוד אפילו שנכנסתי עמוק למים ניסיתי לשחות למעלה והצלחתי לצאת ואז אחרי שעברנו את הגלים הלכנו לפגוש את רוני והמשפחה שלו ושלנו ואז אמרתי לכולם להתראות עם חיבוק אבל הם לא רצו ממני חיבוק בנות שהיו שם שאני לא מכירה והייתה שם מישהי עם אף ענק מאוד. ובסוף באתי לחבק את אח של בן זוגי והתברר שהוא הומו אבל במציאות הוא לא,. ואז הבן זוג שלי הציע לי טבעת אירוסין והיא הייתה יפה מאוד אבל בכיתי לבכות בכי דמעות הרבה כי התבאסתי שהוא לא השקיע בהצעה ויפה את זה ב2 שניות ולא נתן לי רגע של להרגיש את הרגע לחוות אותו

על מה חלמתם?