פענוח חלומות בס"ד

חלום על חברה, שיח, תותים, בעל, האוטו

יצאתי עם חברה, טעינו בדרך, עזבנו את האוטו, המשכנו ברגל והגענו לבית שהיה בו שיח תותים, קטפתי תותים ואכלתי, בעל הבית יצא אלינו בחשד, הסברנו לו שטעינו והוא עזר לנו.

חלום זה התווסף למאגר המידע של החלומות לפני 6 שנים בתאריך פברואר 22, 2020

פתרון החלום

מה הפירוש של חברה בחלום

לראות את חברה שלך בחלום זה סימן לפחד ממחוייבות. לראות אפילו חברה של מישהו אחר בחלום מיצג פחד ממחוייבות ופחד מהעתיד. לראות את חברה שלך עם גבר אחר מראה עד כמה אתה אוהב אותה.


 > קראו עוד

מה הפירוש של שיח בחלום

לפי האמונה הרווחת הצלחה בתחום האהבה אם כי ייתכנו תיסכולים ודרמות שיאפיינו את סיפורי האהבה.


 > קראו עוד

מה הפירוש של תותים בחלום

התותים מסמלים את התאווה בחלום. לרוב חוסר סיפוק מיני ורצון אוראלי חזק.


 > קראו עוד

מה הפירוש של בעל בחלום

לפי תודעה רוחנית אם ראית את בעלך בחלום, סימן שאת צריכה אותו.


 > קראו עוד

מה הפירוש של האוטו בחלום

רכב, מכונית או אוטו מייצגים את השאיפות שלנו בחיים. הנסיעה ברכב מייצגת עד כמה אנחנו שולטים בחיינו. מכונית יפה וחדשה מסמלת את הרצון שלנו להצלחה. תקלות ברכב הן תקלות הייכולת שלנו להתמודד עם מצבים החיינו ולנצל אותם לטובתינו. לחלום שאתה לא זוכר היכן החנית את הרכב מראה שאינך יודע לאיזה כיוון לקחת את חייך. חלומות שהאוטו מתחמם מצביע כי אתה משקיע יותר מידי אנרגיה בקשר.כאשר מישהו אחר נוהג ברכב, אתה לא בשליטה בחייך.


 > קראו עוד


פענוח חלום אנושי

אם אינכם מרוצים מפתרון החלום האוטומטי, ביכולתכם לבחור מפענח אנושי שיפענח ויפרש את חלומכם

תמונתה של גל פייטלסון - מפענחת חלומות
גל פייטלסון
תמונתו של אלי רבנים - מפענח חלומות
אלי רבנים
תמונתה של דנית אליהב - מפענחת חלומות
דנית אליהב

חלומות דומים

חלמתי על זה שיצאו לי כל השיניים העליונות ואחרי זה אבנית בצורה של פה עליון ואז האבנית התפרקה ליפני החלום הזה היה חלום הרפתקה איפה שאני באתי לבקר חבר הלכתי איתו לאזור הבית שלו ואבדתי אותו הגעתי למעלית שם ראיתי גור של כלב עם רצועה שהקצה השני שלו בתוך המעלית עם בעלים של גור כלב ואז המעלית מתחילה לעלות ואז הגור מתחיל לעלות מהמשיך של המעלית ואז הוא כמו סוג של נמחץ ומת אחרי זה המעלית לא עבדה ובאו אנשים וספרתי להם שזה קרה ואז מצאתי את הדירה של חבר אכלנו יצאנו החוצה עם האמר צבאי נסענו לכיוון הבסיס והיה לנו מרדף אחרי סוג של מחבלים כמו במשחק שני משחק ואז אנחנו מגיעים הביתה ואז כל הקטע עם השיניים

על מה חלמתם?