פענוח חלומות בס"ד

חלום על דודה, יולדת, לידה, תינוק, בן זכר

חלום על לידת בן זכר חלמתי שאני יולדת בן זכר ואני רואה תלידה לידה קלה מאוד ללא כאבים תינוק בריא עם הבן זוג הנוכחי ותכננו את הברית ובן דודה שלי הציע את עצמו כדי.ג'יי

חלום זה התווסף למאגר המידע של החלומות לפני 4 שנים בתאריך אוקטובר 15, 2022

פתרון החלום

מה הפירוש של דודה בחלום

לפי האמונה הרווחת אם אישה צעירה רואה את דודתה בחלום – זהו סימן לנזיפה על משהו שיכול לגרום לה עוגמת נפש. אם הדודה מחייכת בחלום ומצויה במצב רוח טוב אז חילוקי דעות קלים יתחלפו בקרוב בהנאות.


 > קראו עוד

מה הפירוש של יולדת בחלום

לפי תודעה רוחנית מישהיא שיש לה משהו שיוצא לפועל, שמתממש.


 > קראו עוד

מה הפירוש של לידה בחלום

לפי תודעה רוחנית חידוש של משהו


 > קראו עוד

מה הפירוש של תינוק בחלום

לפי האמונה הרווחת תינוק ללא הקשר מיוחד מסמל אושר שמחה ושלווה, ברוב המקרים על כשרונות חבויים, של החולם,שלא באים לידי ביטוי והגשמה.


 > קראו עוד

מה הפירוש של בן זכר בחלום

בן זכר הוא סימן להצלחה בעסקים ולקניית מקום קבע לשבת בו, נחלה או דירה.


 > קראו עוד


פענוח חלום אנושי

אם אינכם מרוצים מפתרון החלום האוטומטי, ביכולתכם לבחור מפענח אנושי שיפענח ויפרש את חלומכם

תמונתה של גל פייטלסון - מפענחת חלומות
גל פייטלסון
תמונתו של אלי רבנים - מפענח חלומות
אלי רבנים
תמונתה של דנית אליהב - מפענחת חלומות
דנית אליהב

חלומות דומים

חלמתי שאמא שלי בוגדת באבא שלי זה התחיל שאני הייתי מתקשרת אליה והבן אדם שהיא הייתה איתו היה עונה לי, אני לא זוכרת מי הוא אמר שהוא. הוא היה עונה לי כמה פעמים, בפעם האחרונה - היא כביכול הייתה בבית והוא ענה לי , ואז מסתבר שהוא היה איתה בחדר, למרות שלא באמת ראיתי אותו. הוא ענה לי ובסוף אמרתי לו תביא לי את אמא שלי עכשיו או שאני מתקשרת למשטרה ואז כאילו גיליתי על הבגידה הוא היה בן 67 ניראלי אחרי זה, אמא שלי באה ואני היחידה מכל מי שהיה בבית שהתעצבנתי! דודה שלי בעלה ובני דודים שלי , אחים שלי אני ואמא היינו בבית - כולם מסביב רגועים ואני רותחת ועצבנית ומשתוללת. אפילו אמא שלי הייתה פשוט רגועה ושמחה. אבא שלי נכנס הביתה עם 2 מתנות גדולות ליום הולדת שלה ואמא שלי פשוט הלכה לחדר, בלי תודה ובלי התרגשות ואני רצתי לחדר שלה בעצבים והקמתי אותה ללכת להגיד לו תודה ופשוט אין התייחסות, היא לא התרגשה ממני בכלל, היא הייתה ממש שמחה ורגועה. וככה כולם, אני היחידה שכאילו בוערת מעצבים וכועסת וצועקת

על מה חלמתם?