פענוח חלומות בס"ד

חלום על אבא שלי שנפטר, אוכל, הרכב, עבר, שנפטר, תאונה, אבא

אבא שלי שנפטר ואני היינו בחו״ל והוא צם כל השבת כי לא היה אוכל כשר וכשבאנו לסוע למסעדה כשרה הרכב עבר תאונה והיה הרוס לגמריי

חלום זה התווסף למאגר המידע של החלומות לפני 3 שנים בתאריך פברואר 25, 2023

פתרון החלום

מה הפירוש של אבא שלי שנפטר בחלום

הרואה את אביו או אימו (לאחר שמתו במציאות) - שמחה תבוא לו. ואם נתנו לו משהו - שמחה רבה תבוא לו. האב מסמל ישות רוחנית אשר מדריכה אותנו בעולם הזה ובעולם הבא.


 > קראו עוד

מה הפירוש של אוכל בחלום

לפי תודעה רוחנית פרנסה


 > קראו עוד

מה הפירוש של הרכב בחלום

רכב, מכונית או אוטו מייצגים את השאיפות שלנו בחיים. הנסיעה ברכב מייצגת עד כמה אנחנו שולטים בחיינו. מכונית יפה וחדשה מסמלת את הרצון שלנו להצלחה. תקלות ברכב הן תקלות הייכולת שלנו להתמודד עם מצבים החיינו ולנצל אותם לטובתינו. לחלום שאתה לא זוכר היכן החנית את הרכב מראה שאינך יודע לאיזה כיוון לקחת את חייך. חלומות שהאוטו מתחמם מצביע כי אתה משקיע יותר מידי אנרגיה בקשר.כאשר מישהו אחר נוהג ברכב, אתה לא בשליטה בחייך.


 > קראו עוד

מה הפירוש של עבר בחלום

לפי האמונה הרווחת צורך להפיק מידע נוסף מאירוע או חוויה שחלפו.


 > קראו עוד

מה הפירוש של שנפטר בחלום

לפי האמונה הרווחת אינו מציין מוות פיזי אלא חיים ארוכים ובריאים. מוות יכול לציין התחדשות של החולם בה הוא נפטר מכעסים,אכזבות,דפוסי חשיבה וכל מה שכבר אינו עובד עבורו.


 > קראו עוד

מה הפירוש של תאונה בחלום

לפי האמונה הרווחת צפוי משבר בין קרובים או ניתוק קשר כלשהו.


 > קראו עוד

מה הפירוש של אבא בחלום

הרואה את אביו או אימו (לאחר שמתו במציאות) - שמחה תבוא לו. ואם נתנו לו משהו - שמחה רבה תבוא לו. האב מסמל ישות רוחנית אשר מדריכה אותנו בעולם הזה ובעולם הבא.


 > קראו עוד


פענוח חלום אנושי

אם אינכם מרוצים מפתרון החלום האוטומטי, ביכולתכם לבחור מפענח אנושי שיפענח ויפרש את חלומכם

תמונתה של גל פייטלסון - מפענחת חלומות
גל פייטלסון
תמונתו של אלי רבנים - מפענח חלומות
אלי רבנים
תמונתה של דנית אליהב - מפענחת חלומות
דנית אליהב

חלומות דומים

אני מוצאת את עצמי באיזה סדנא בעבודה ושהגעינו לחדר אוכל אני רואה את אבי מהמחלקה שלי מחלק עוגות ואני אומרת תביא בבקשה פרוסה נוגה עם אגוזים ואזפ הוא עונה לי אני יסיים לחלק וישמור לך בנתיים התקדמתי לכיוון הקפטרינ והייתי מאוד רעבה הלכתי לכיוון העוגות ולקחתי בלי אישור ואכלתי להנאהתי והתעוררתי

שכחתי לנעול את הרכב שלי, הלכתי רגע לתחנת דלק חזרתי אחריי כמה דקות. הרכב נגנב, חיפשתי אותו בכל החנייה כמה פעמים ולא מצאתי. כבר התאיישתי והתקשרתי לאחים שלי שהרגיעו אותי. ואז באתי להתקשר לאבא שלי שהאוטו שלו ואז ממש דקה אחריי האוטו הגיע עם סבא וסבתא שלי שנמצאים בו.

על מה חלמתם?