פענוח חלומות בס"ד

חלום על בור, בת, לא רואה, ממתקים, קול, רצה

חלמתי שהייתי עם ביתי בת ה 6 בטיול והיא ניתה מאוד יפה וטילנו קניתי לה מלא ממתקים ואז היא לקחה משהו ורצה ואני קוראת לה והיא רצה וצוחקת היא נפלה ואז ניסתה לקום והיה בור של ביוף והיא נפלה לתוכו נשאבה ואני ניכנסתי עם הרגליים לבור בוכה וצועקת שיעזרו לי להציל אותה אבל אני לא רואה אותה ולא יוצא לי קול.

חלום זה התווסף למאגר המידע של החלומות לפני 14 שנים בתאריך אוקטובר 18, 2012

פתרון החלום

מה הפירוש של בור בחלום

לפי האמונה הרווחת אות הזהרה: צריך להיות יותר קשוב.


 > קראו עוד

מה הפירוש של בת בחלום

לחלום על על לידה של בת, החולמת איננה מרוצה מחייה וחפשת התחלה חדשה. לאב שחולם על בת שנולדת מראה על אהבה גדולה לזוגתו. לחלום על בת מהכיתה שלך, כולנו מבינים מה הכוונה ...


 > קראו עוד

מה הפירוש של לא רואה בחלום

לא לראות, בעיניים או לא לראות משהו בחלום מראה על כמיהה של החולם למשהו חדש או ישן לפי חיפושיו


 > קראו עוד

מה הפירוש של ממתקים בחלום

לפי האמונה הרווחת לראות אותם בחלום – סימן טוב.


 > קראו עוד

מה הפירוש של קול בחלום

הקול שלנו הוא המראה שלנו בחלום. יש אומרים שהקול מסמל ניתוח שעומד לבוא עלינו.


 > קראו עוד

מה הפירוש של רצה בחלום

לפי תודעה רוחנית אם מרצון, סימן שיש צורך במשהו. אם מפעולת הריצה, סימן שזו בריחה ממשהו.


 > קראו עוד


פענוח חלום אנושי

אם אינכם מרוצים מפתרון החלום האוטומטי, ביכולתכם לבחור מפענח אנושי שיפענח ויפרש את חלומכם

תמונתה של גל פייטלסון - מפענחת חלומות
גל פייטלסון
תמונתו של אלי רבנים - מפענח חלומות
אלי רבנים
תמונתה של דנית אליהב - מפענחת חלומות
דנית אליהב

חלומות דומים

חלמתי שההורים שלי בבית ואני הלכתי לישון ויש עלייה לתורה לבן של אחותי וקמתי מאוחר אבא שלי הלך לשם ואני מחפשת את הבגדים ואחי הקן הכניס אותם למכונה את החולצה ואחותי עוד בבית והבן שלה צריך לעלות לתורה והיא מחפשת גם בגדים וראיתי איזה חולצה של אחותי עם קולב ווסט באפור אמרתי אני אלבש את החולצה

פענוח חלום- אני נוסע במכונית שלי. מולי מזדחל נחש קינג קוברה ענקי. אני מגיע מולו במהירות גבוהה ולא יכול להימנע מלהיתקע בו. ברגע מסוים אני מעליו ואני קולט שהחלון של האוטו פתוח. אני מפחד שהוא יכנס לאוטו דרכו ומנסה לסגור את החלון. לוקח לי רגע מלחיץ למצוא את הכפתור אבל בסוף אני מצליח . אני עובר את הנחש בחשש שפגעתי בו. אני רואה אותו מהצד- נחש מאוד מאוד גדול ומפחיד אבל מתרחק ממני.

על מה חלמתם?