פענוח חלומות בס"ד

חלומות על את עצמי

נמצאו 1,939 חלומות המכילים את עצמי - עמוד 36


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

אבא עם חברה חדשה וצעירה פתאום, שוב אנרגטי ולא ממש אכפת לא ממני אני מוצאת עצמי ללא בית ,אין לי לאן לחזור באמצע גם רצה אותי מישהו מהמם אך לא הצלחתי לתקשר ולדבר איתו כי ניתפסו לי והתעוותו קצת הלסתות רציתי אותו אבל לא באמת/או שפחדתי. היה גם זוג שישן לידי ערומים

חלמתי על אבי ועלי שאני דוקרת את עצמי בבטן מול מבנה בית חולים, הסכין יוצאת נקיה ואני לא מדממת, ואומרת בצרחות שאני עושה זאת בגלל שלא מטפלים באבי, ואין התייחסות ואני עולה במבנה חיצוני במדרגות שאני רואה את חלקן כאילו על הר ויורדת מהן שייתייחסו אלי ויכניסו אותי לטיפול,

היינו סוג של בבר מצווה של אח שלי ואז עמדנו אני אמא שלי ואבא שלי אמא שלי הלכה ואני עשיתי את עצמי מחפשת מטען באוטו ואבא שלי כזה הלך חזר ופתאום אני רואה אותם ואז הם ירדו מהאוטו ירין חבר שלי לבש חולצה פתוחה ואז אמא שלו באה. עם חולצה לבנה והזרקה לי כזה שני מטענים מלמעלה של החלון ואז הסתכלתי למעלה וכבר לא ראיתי את ירין ואז היא באה חיבקה אותי ואמרה לי כמה שהיא אוהבת אותי ולקחה אותי לאמא ואבא שלי ופה קמתי

חלמתי שהייתי בגינה גדולה מאוד והגינה הייתה מאוד מלוכלכת מעלים יבשים אבק מסופות שהיו, בזמן שניסיתי לטאטא את כל הלכלוך פתאום הגיע גל ענק ומפחיד ולא הספקתי לברוח שלקח אותי. בהתחלה נורא פחדתי ומאוד התנגדתי , אבל באיזשהו שלב פשוט התמסרתי הגלים לקחו אותי באפן כל כך שקט ונעים לעבר מקום קסום ורגוע ומשם צללתי בביטחון מלא ממש הכי עמוק שיכולתי לצלול וחיפשתי דרך לחזור לבית אחרי זמן מה שאני מחפשת נתקלתי במין קיר שעשוי מאבנים מיוחדות וכשהתקרבתי שמעתי את בתי הקטנה וצעקתי שליו שליו ונתתי מכה חזקה לקיר שפתאום זה נשבר ומצאתי את עצמי עם המשפחה שלי שוב

חלמתי שאני ישנה במיטה עם ההורים שלי והכל חשוך אני קמה לעשות פיפי לשירותים ואני מרגישה שמשהו לא בסדר אני מרגישה שאני לא יכולה לדבר ולזוז ואני שומעת את עצמי רק דרך המחשבות ואני אומרת לעצמי שאני חייבת להלחם לקום ואני מצליחה ואני קוראת לאמא שלי ואז אני יוצאת מהשירותים ההורים שלי ישנים ואני רואה בחור לא מוכר לבוש שחור והוא נראה לא כמו בן אדם רגיל

זה היה במרפסת בערב כשהיה כבר חשוך; יצאתי להסתכל על השמיים וראיתי שהירח פשוט ענקי ונמוך מהרגיל אז קראתי בהתלהבות להורים לראות. הם היו על הספה בטלפונים ולא ממש רצו לקום אבל התעקשתי שזה מטורף ועוד מעט יכסו את זה עננים אז אמא קמה לראות ובאמת התלהבה איתי, אבל שמתי לב שהירח הענקי שוקע; הוא ירד מהר יחסית למטה, ונעלם. לא הבנתי מה קורה ואיך ייתכן שנעלם, ואז הסתכלתי לצד השני גבוה בשמיים, והירח חזר לשם, יחסית בינוני. תחילה לאט ואז מהר יותר, הוא זז לכיוון שבו הוא היה קודם וחזר למקום בו הוא היה גדול יותר, והפעולה חזרה על עצמה; הירח נעלם ממראה עין (כאילו מקיף את כדור הארץ במהירות בלתי אפשרית תוך שניות חוזר לנקודה הרגילה שלו בשמיים ושוב יורד לעשות עיקוף מהיר מדיי. קצת נבהלתי ושאלתי בהלם את אמא מה קורה פה והיא אמרה שהיא לא יודעת, אבל היא נראתה דיי רגועה, כאילו זה יחסית רגיל. אבל אני דאגתי. התחילו ניצוצות בשמיים איפה שהירח נע במהירות, והפחד שלי גבר. במטבח על השולחן קערה עם משהו בפנים ומגבת התחילו לעלות באש, אז ניסיתי לחשוב מהר מה עושים, הרטבתי מגבת אחרת וכיביתי את האש. חזרתי להביט בשמיים וראיתי למרבה הפתעתי שהירח קצת גבוהה יותר מהנקודה שבה ראיתי אותו מקודם, אבל במקומו הרגיל ובגודלו הרגיל. אבל אז הסתכלתי לצד השני בדיוק בזמן כדי לראות שהירח הגדול שראיתי מקודם נעלם ומופיע שוב יחסית נמוך בשמיים בצד השני וענקי, הרבה יותר גדול משהיה. ואז הבנתי; מה שראיתי לא היה הירח, כי הירח במקומו הרגיל; זה כוכב אחר או מטאור ענקי שהולך להתנגש בכדור הארץ. אמא עוד מקודם ניסתה לחפש מה יכולה להיות התופעה הזו באינטרנט, אבל אני כבר הבנתי שאין טעם; אי אפשר לעצור דבר כזה. יצאנו למרפסת, ואמא אבא ואיתי כנראה לא ממש הבינו את המצב. אמא ואבא דיברו ואיתי עמד והסתכל על "הירח" הענקי והמסתובב. ההבנה שבעוד שניות כולנו הולכים למות הכתה בי חזק מתמיד, וההבנה שאין לי שום סיכוי לעזור או לעצור את זה הכתה חזק עוד יותר. הסתכלתי עליהם, על אמא אבא ואיתי ורציתי לומר משהו; רציתי לומר שאני אוהבת אותם, רציתי לומר שאני תמיד אוהב. רציתי לומר תודה על הכל, ושאני אתגעגע. אבל לא יכולתי להוציא את זה. ניסיתי לומר משהו לאיתי, אבל פשוט לא יכולתי להביא את עצמי להיפרד. הכוכב היה ענקי ומילא את רוב השמיים (כלומר היה ממש קרוב להתנגשות) ואז התעוררתי בבהלה.

<< עמוד קודם 36 עמוד הבא >>