פענוח חלומות בס"ד

חלומות על ההורים

נמצאו 1,672 חלומות המכילים ההורים - עמוד 44


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי על אבי שנפטר לפני חודש שהוא יושב ביחד עם אמא שלי בחדר ממד הוא בספה אחת ואמא בספה אחרת. חלמתי שכל האורות בסלון לא נדלקים אלא רק בחדרים ואז חששתי שמישהו רוצה לפרוץ לי לדירה. אחכ באתי לחדר שההורים ישנו בו וראינו מהחלון גרר שגורר מלא מכוניות ואז אבא שלי אמר לי פעמיים תיזהרי תיזהרי. מה זה אומר?

חלמתי שאני נמצאת במסיבה שיש בה הרבה מפורסמים הם איתי ויש בן אדם מבוגר יושב על כיסא גלגלים והוא לא מפורסם ואז אחת המפורסמות אומרת לי שאני הולכת להיות עשירה ואז אני הולכת מהמסיבה ואני נמצאת אצל אחותי בבית אני לוקחת מהמגירה שלה מלא סוכריות צבעוניות ואני אוכלת אני עולה ויורדת כי שכחתי את הטלפון שלי ואני לוקחת גם את של אבא שלי ואני הולכת בשביל עם ההורים שלי הביתה

חלמתי שאני נאנסת. זה היה נורא. לא חלום רגיל, אולי ״בקטנה״. ממש את כל התהליך. מהרגע שהוא מגיע ואני פשוט קופאת, לא מצליחה לזוז או להגיב. יורדת לי 2 דמעות ואני סותמת. הגוף שלך בוגד בך ואת לא מגיבה. ואז את מפחדת להיתקל בו איכשהו בסיטואציה, לבד, שזה יקרה שוב, כי שתקת פעם אחת וזה פתח להכל, הגוף יבגוד שוב. הפה לא יצרח. את חיה בכלוב של פחד מתמיד. ואז שאני בוחרת לספר- אז אף אחד לא מאמין לי. גם לא ההורים שלי! כל זה היה בחלום, בכיתי בזמן החלום והתעוררתי בבהלה ובבכי שזה לא מציאותי. סימסתי לפנות בוקר למישהי אחת רק כדי להבין שזה חלום ולא אמיתי. המסר שאני באה להעביר, זה שלא חוויתי את זה באמת, אבל את התחושה שהגוף בוגד הפה שותק הדמעות זולגות הפחד היומיומי להיתקל החשש לפתוח פצע עמוק שכזה חוסר האמינות רדיפת הצדק הייתה בחלום. וזה היה נורא. תחושה קשה.

חלמתי שבת זוג שלי ניסתה לתפוס אותי כל הלילה ורק בשעה 03:58 (בחלום) עניתי לה היא שואלת אותי אם אני יכול להשיג כרטיסים בחינם למשו דגן ושהיא עובדת מדינה ולא מכניסים אותה ואז פתאום אני שומע את אחותה ברקע צוחקת והן רצות ובורחות ממשטרה באותו הזמן אני במטווח עם ילד קטן אני מנסה לצלם אותו בשביל ההורים שלו אך הוא מתנגד ועושה הרבה בעיות

חלמתי ממש בבוקר 5 דק לפני שהתעוררתי שבאתי הביתה של ההורים שלי לכ מוכר לי ההית הזה .נראה לי שזה ביפי ההית הראשון שגרנו בו .והגלקתי רדיו ,אורות טלוויזיה . ואבא שלי (במציאות הוט מפטג לפני שנתיים) אומר לי "מה את עושה רעש את לא גואה דאני ישן אני יכול להעיר אותך מתי שארצה את לא ..עד שאני נרדם..ואז אמא שלי ישנה לידו במיטה אחרת אומרת חיייי את לע גואה שהוא ישן . וזהו לא זוכרת עוד זוכרת שיצאתי מהחדר בבעסה כמ הם קצת התעצבנו עליי. ואבא שלי נראה בחלום כזה יפה וצעיר. כי במציעות נוא הזדקן וחלה.מישהו יודע ;))?

<< עמוד קודם 44 עמוד הבא >>