פענוח חלומות בס"ד

חלומות על לעד

נמצאו 272 חלומות המכילים לעד


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

רגע אינטימי של נשיקה עם מנהל שלא היתה כי נשבר לי הגשר הקבוע בשיניים.התביישתי והלכתי להורים לבדוק מה קרה.השארתי את הילדה עם המנהל.לא היתה לי סוללה לעדכן אותו שאני לא מספיקה להגיע והיה צבע אדום .הילדה ישנה אצלו עד הבוקר.הוא לקח אותה למסגרת והרגשתי שהוא כעס.חלום לחוץ וריצה סביב עצמי לא מספיקה להגיע לשום מקום

נסעתי בשכונה עם אמא שלי ואחותי באוטו שלה מחבלים ירו עלינו בכניסה לשכונה שלי בהתחלה זזתי וזה לא פגע בי אבל אמא שלי נסעה ממש לאט ואמרה שזה הכי מהר ואז בחלום הרגשתי חם ממש ממש באיזור של הלב פעמיים והרגשתי שירו בי ואז עברנו אותם והם היו כבר בכל בשכונה אז עצרנו את הרכב וברחנו לגינה ואז עמדנו שם לדבר מה לעדות ופתאום הם באו צבא מלא חיילים לא הבנתי בהתחלה שז’ה המחבלים ואז היה להם אמנון כזה משהו ואמרו את המילה צבא אמלק ואנחנו שיחקנו אותה מתות שהבנו שזה הם ואז בטעות פתחתי עיניים ואני לא יודעת אם הם ראו שניה אחר כך קמתי

רגע אינטימי של נשיקה עם מנהל שלא היתה כי נשבר לי הגשר הקבוע בשיניים.התביישתי והלכתי להורים לבדוק מה קרה.השארתי את הילדה שלי עם המנהל.לא היתה לי סוללה לעדכן אותו שאני לא מספיקה להגיע והיה צבע אדום .הילדה ישנה אצלו עד הבוקר.הוא לקח אותה לגן והרגשתי שהוא כעס עליי.חלום לחוץ וריצה סביב עצמי לא מספיקה להגיע לשום מקום

רגע אינטימי של נשיקה עם מנהל שלא היתה כי נשבר לי הגשר הקבוע בשיניים.התביישתי והלכתי להורים לבדוק מה קרה.השארתי את הילדה עם המנהל.לא היתה לי סוללה לעדכן אותו שאני לא מספיקה להגיע והיה צבע אדום .הילדה ישנה אצלו עד הבוקר.הוא לקח אותה למסגרת והרגשתי שהוא כעס עליי.חלום לחוץ וריצה סביב עצמי לא מספיקה להגיע לשום מקום

אני אמא ואח שלי יוצאים מהבית ואז אני נותת תירוץ שילכו בלעדי ואני אבוא לבד למקום, כדי שאני יוכל להתאפר ולהתארגן. כשאני יוצאת מהבית אני נאבדת ולא מתמצאת ואז אני רואה כמה ילדים קטנים ואני מבקשת עזרה ואז אח גדול של אחד מהם מגיע ומזמין אותי אליהם לביניין ולעזור לי לראות מהחלון לאן ללכת, אני הולכת אליהם ויש לי קראש על האח הגדול ואז יש בינינו רגע ארוך של קשר עין ואנחנו פשוט מתחילים להתחבק חיבוק כל כך אוהב ומנחם ואנחנו מסתכלים אחד לשני בעיניים ולא נפרדים. נדמה לי קראו לו גבריאל.

1 עמוד הבא >>