להבין את החלום Logo

חלמתי על פיתה שהפכה לתנין וברחה לי פענוח חלומות - להבין את החלום

תפריט כפתור

החלומות הכי ניצפים

We stand with Israel

פענוח החלום / פרוש החלום:

חלמתי על פיתה שהפכה לתנין וברחה לי וכשרציתי לתפוס אותה הגיע נחש שהתרומם אלי מהריצפה ואז התעוררתי

מה הפירוש של חלמתי על פיתה שהפכה לתנין וברחה לי בחלום

מה אומר חלמתי על פיתה שהפכה לתנין וברחה לי בחלום ? - פתרון החלום

התעוררתי

להתעורר בחלום יכול לבאו בשני מובנים שונים. אחד להתעורר באמת מהחלום ואז אנחנו עוברים ממצב של שינה וחלומות ישירות לעולם העירות ולמציאות ומצד שני ייתכן כי אנחנו חולמים שאנחנו מתעוררים אך למעשה עדיין חולמים ועדיין ישנים - מצב זה קורה כאשר אנחנו מאוד עייפים וחלק מהמציאות מתערבב לנו בתוך החלום עצמו.

> חלומות נוספים המכילים 'התעוררתי'

נחש

לפי האמונה הרווחת סימן לאוייב או למישהו המנסה לפגוע או להפריע לחולם/ת. יש המפרשים חלום על נחש כסימן לפרנסה.

> חלומות נוספים המכילים 'נחש'

תנין

לפי האמונה הרווחת. לראות תנין בחלום מסמל אדם קרוב אשר אינו אמיתי כלפיך. ייתכן ואותו אדם משקר, או מנסה להונות אותך. כמאמר האימרה דמעות תנין ייתכן מאוד ואותו אדם צבוע ומנסה להתחבר אליך אך בעצם חורש מזימות ורוע.

> חלומות נוספים המכילים 'תנין'

לא מרוצה מפענוח החלום האוטומטי ?

בחרו מומחה שיפענח עבורכם את החלום

אלי רבנן מפענח חלומות עמוקים ומתקשר
אלי רבנן
דנית לווקינד מפרשת חלומות עם הבנה מיסטיקנית עמוקה
דנית לווקינד
גל פייטלסון תקשורת הבנה הקשבה ואהבה לפירוש החלומות
גל פייטלסון

חלומות דומים

חלמתי שאני בתוך בית חדש שקיבלתי מתנה

חלמתי שאני בתוך בית חדש שקיבלתי מתנה מאישה לא מוכרת יתכן שלאשה כוחות על טבעיים הבית ניתן לי במתנה גמורה הבית גדול ומרווח עם חדרים גדולים ואני רואה את כל ילדי וילדיו דל בעלי בבית משחקים האשה ההיא אומרת לי שהבית עוא שלי והיט מחפשת את דפים כדי לצוות לי את הבית לאחר מותה הקרב דבר אחד היא אומרת לי שאני צריכה לתקן את המזגנים בקומה שמתחת וכשפתחתי את המרפסת היו מדרגות עם ירידה חדה ללא מעקה הבית בית חלומות ראוי ומדוייק לכל הצרכים שלנו כמשפחה. התעוררתי שמחה ומתרגשת על אף שלא ראיתי את אותה אישה לא מוכרת חותמת לנו על ההסכמים שהבית שלנו.

דג שפמנון לבן שמגיח מתוך אקווריום רצפה

דג שפמנון לבן שמגיח מתוך אקווריום רצפה פתוח בחדר השרותים/אמבטיה. הדג היה מאוד בוהק ואיטי ואני רואה אותו מסתכל עלי ומבינה שהוא עומד לקפוץ, באותו הרגע הוא מזנק עלי ומכוון לצוואר, אבל הצלחתי לעצור אותו מלנשוך בכך שסגרתי את הצוואר והכתף שלי עליו. ותוך כדי שהגד מפרפר אצלי בין הצוואר והכתף אני צועקת שהשפמנון ניסה לנשוך אותי. והתעוררתי

חלמתי על נחש צהוב שחור בחדר שלי

חלמתי על נחש צהוב שחור בחדר שלי



פרוש חלומות

להבין את החלום זהו אתר אינטרנט אשר מפענח ומפרש חלומות. פשוט יש להזין את החלום בתיבת הטקסט כפי שחלמתם אותו במילים שלכם לתאר את החלום. ללחוץ על הכפתור ולקבל פיענוח מיידי והסברים על החלום אותו חלמתם. כל הסמלים והמוטיבים בחלום יוסברו.



חלומות אחרונים באתר

חלמתי שאני מת ושואל מתי באים לקחת

חלמתי שאני מת ושואל מתי באים לקחת אותי ראיתי ירידה ארוכה כאילו את כל העולם וראיתי את חמותי מכינה לחם לשבת ובכיתי כי לא יכולתי לאכול את הלחם כי אני נשמה באוויר