להבין את החלום Logo

החלומות הכי ניצפים

We stand with Israel

פענוח החלום / פרוש החלום:

חלמתי שאני ואתה הלכנו ליד הבית שליי בליילה והיה חושך ואז אתה היתיישבתה בספסל ואני המשכתי ללכת בשביל חשוך והערתי עם הפלאפון ופחדתי ריאיתי את חגית מח' 3 חח גם בחושך ואז היא נעלמה . וחזרתיי בחזרה כי פחדתי ללכת כי חשוך שם ואז חזרתיי וראיתי אותך יושב בספסל ואז נפלי מחוסר שיווי משקל כזה ואז קמתי והיתיישבתי לידך ואז הילה באה ואמרתה " אתה יכול לבוא לרגע" ואז קמתה והחזקתי לך את הייד חזק ואמרתה רק כמה נשיקות וחיבוקים ואז צעקתיי עלייך לא ! אההה והיא ניכנסה לחושך הזה .. ואז הלכתיי ואתה קמתה והלכתה אחריי כל הדרך ואני לא היתייחסתי ואז ניכנסתי לקניון כזה ואתה כבר לא הייתה היינו כל הבנות ניכנסו למקוום עם המון המון איפור ואז הוציאו אותנו מישם אה ולפני שניכנסנו לאיפור היינו בקיוסק כזה קניתי גלידה ןוגם חנה קנתה גלידה וזה עלה לי 20 שקל ושנתתי את הכסף היא החזירה לי עודף של 17 שקל .. ושיצאנו מהאיפור נסעתי באוטובוס בחזרה הביתה וראיתי ילד מיתחבא מילד אחר והוצאתי אותיי מהבור שהוא היה בו כשהוא היתחבא וחזרתיי הביתהה ועברתי מאיפה שהכל התחיל והלכתי לישון במיטה שלי והיה שם איזהשהו ילד יושן לידי ואז היתעוררתי וראיתי אותו ואז אמרתיי לווו ההוריםם שליי פה והם היו בחדר שלהם .. והיה עוד משו איתך שאני לא זוכרת בתחנה שליד הבית שלי ..

מה הפירוש של חלמתי שאני ואתה הלכנו ליד הבית שליי בחלום

מה אומר חלמתי שאני ואתה הלכנו ליד הבית שליי בחלום ? - פתרון החלום

כסף

לפי האמונה הרווחת מתפרש הן כאזהרה והן כסימן טוב, תלוי בהקשר .

> חלומות נוספים המכילים 'כסף'

קניון

לפי האמונה הרווחת קניון המייצג מרכז קניות - החולם נמצא בפני פריצה גדולה קדימה,אל תקופה חדשה בה יצליח להשיג את מטרותיו. קניון המייצג ערוץ עמוק מסמל אזהרה מפני ויכוחים וחילוקי דיעות שעלולים ליצור קרע בינו ובין הקרובים אליו.

> חלומות נוספים המכילים 'קניון'

אוטובוס

לפי האמונה הרווחת החולם מחלק את גורלו עם אחרים,נסחף אחרי ההמון. עליו לסמוך יותר על עצמו.

> חלומות נוספים המכילים 'אוטובוס'

חושך

לפי האמונה הרווחת חושך מייצג תחושה פנימית של חוסר התמצאות וחוסר כיוון אותה חש החולם

> חלומות נוספים המכילים 'חושך'

פלאפון

לפי האמונה הרווחת ראה טלפון

> חלומות נוספים המכילים 'פלאפון'

גלידה

לפי האמונה הרווחת באופן כללי מצביעה על חוסר יציבות או הפשרה של קרירות.

> חלומות נוספים המכילים 'גלידה'

עלה

לפי האמונה הרווחת תלוי היכן חלמת שנמצא העלה. אם על העץ, זו פריחה ושגשוג. אם נשר, סימן לתקופת צמצום.

> חלומות נוספים המכילים 'עלה'

נשיקות

לפי תודעה רוחנית בטוי לאהבה

> חלומות נוספים המכילים 'נשיקות'

איפור

לפי תודעה רוחנית לכסות את האמת

> חלומות נוספים המכילים 'איפור'

מיטה

לפי האמונה הרווחת אם אתם רואים מיטה בחלום ויש לכם חשק לשכב עליה ולהירדם – אז יש לכם נטייה ללכת בעקבות משאלותיכם שלעיתים קרובות מזיקות לכם.

> חלומות נוספים המכילים 'מיטה'

ספסל

לפי האמונה הרווחת אם אנשים אחרים יושבים על הספסל – אז צפויה לכם השלמה עם חברים שהתרחקו ממכם בגלל אי-הבנה הדדית.

> חלומות נוספים המכילים 'ספסל'

ילד

ילדות, תמימות, הנאה ללא רווחים, חופש מדאגות. לחלום על ילדים עלול להצביע על בעיה מוסרית ועך כך שעלולים להביא צער לאדם קרוב. לפי האמונה הרווחת אם ילד בחלום - אם ילד בחלום - נאה ונקי, זה מצביע על אהבה הדדית וידידות חמה.

> חלומות נוספים המכילים 'ילד'

בור

לפי האמונה הרווחת אות הזהרה: צריך להיות יותר קשוב.

> חלומות נוספים המכילים 'בור'

קיוסק

לפי האמונה הרווחת יתכן שהחולם יקבל הזמנה לבקר מישהו או שיזמינו אותו למסעדה.

> חלומות נוספים המכילים 'קיוסק'

חדר

לפי האמונה הרווחת אם חדר בחלום מרוהט טוב, החלום מצביע על הצלחה בהתחלות חדשות.

> חלומות נוספים המכילים 'חדר'

בית שלי

לפי האמונה הרווחת החלום מסמל שפע שהשגתם.

> חלומות נוספים המכילים 'בית שלי'

הילה

לפי האמונה הרווחת אם חלמת כי הילה מקיפה את ראשך – קבל את החלום כסימן אזהרה מפני פגיעה במעמדך. אם גילה מקיפה את ראשו של אדם אחר בחלומך – החלום מבשר כבוד והוקרה.

> חלומות נוספים המכילים 'הילה'

בית

הבית מסמל את הקשר של החולם עם עברו. קשר לפנימי הספיריטואלי. הצורך להיות מושלם. להגיע אל המנוחה והנחלה. אם אתה רואה את ביתך היכן שנולדת הוא הרוס, מחלה מממשת ובאה. אך אם הבית מסודר והכל במקומו, הרמוניה תבוא עליך. בית כללי מייצג מצב כספי. לחלום על בית גדול ומסודר מראה כי בקרוב תשפר את מצבך הכלכלי. אך בית הרוס עלול להצביע על מצב נפשי קשה ועל מחלות.

> חלומות נוספים המכילים 'בית'

באוטובוס

אוטובוס הוא סמל פאלי בחלום ומסמן את יצר המין הגברי.

> חלומות נוספים המכילים 'באוטובוס'

הביתה

> חלומות נוספים המכילים 'הביתה'

שם

שם בעברית יכול להיות שם - כלומר להיות שם מבחינת מקום או שם של אדם. לחלום על שם של אדם הכוונה לפי האמונה הרווחת קשר ישיר לאותו אדם עליו חולמים על השם שלו.

> חלומות נוספים המכילים 'שם'

לא מרוצה מפענוח החלום האוטומטי ?

בחרו מומחה שיפענח עבורכם את החלום

חלמתי על ציפור שחורה שנכנסה לבית שלי

חלמתי על ציפור שחורה שנכנסה לבית שלי וניקרה לי את היד עד דם

חלמתי שאני והבן אדם שאני אוהבת מביאים

חלמתי שאני והבן אדם שאני אוהבת מביאים תינוק בגיל צעיר ,אני בת 16 והוא בן 19 אני והבן אדם הזה כרגע בנתק במהלך החלום אני מביאה ילד ממנו ואנחנו קובעים לפגישה משפחתית המשפחה שלו ושלי כדי להתארס כשהגיע הזמן שכולם באים אני לא הגעתי ובחרתי לא רציתי להיות בפגישה. הבנתי שיש לי תינוק ואמרתי שאני חייבת ללכת לראות אותו במהלך החלום פחדתי לראות את התינוק והרגשתי כאב בלב פיזית אז הלכתי , ראיתי בשולחן של הפגישה את הבחור שאני אוהבת ואת כל המשפחה שלו וראיתי פרצופים שאני אפילו לא מכירה כי אני עדיין לא פגשתי את המשפחה שלו ,הוא היה נראה עצוב ומבואס ואני הלכתי לקחת את התינוק וכשהסתכלתי על התינוק שלי הוא היה דומה בדיוק לבן אדם שאני אוהבת שהיה קטן עניים כמו שלו היה לו חיוך כמו שלי עם גומה אחת בצד בדיוק כמו שיש לי והוא היה זכר . תפסתי את התינוק וחיבקתי אותו והבנתי שזה שלי התינוק הזה שלי הלכתי לשולחן אפילו שכולם יושבים ואמרתי שלום לאמא של הבן אדם שאני אוהבת הסברתי לה שהייתי חייבת לעשות משהו ולא היה לי זמן לבוא , ואז הוא בא אלי הבן אדם שאני אוהבת והוא ראה שאני במצב רוח לא טוב וגם הוא היה מבואס שלא הגעתי ופחד מזה ואז הוא חיבק אותי והתחלתי לבכות והתעוררתי

פרוש חלומות

להבין את החלום זהו אתר אינטרנט אשר מפענח ומפרש חלומות. פשוט יש להזין את החלום בתיבת הטקסט כפי שחלמתם אותו במילים שלכם לתאר את החלום. ללחוץ על הכפתור ולקבל פיענוח מיידי והסברים על החלום אותו חלמתם. כל הסמלים והמוטיבים בחלום יוסברו.